Weet je zeker dat er wel olie in zit ?antoine schreef:olie aan het blok

Weet je zeker dat er wel olie in zit ?antoine schreef:olie aan het blok
Heb ik al gedaan, beweegt ook ver genoeg. Behalve als je dus met het knopje op het midden bedien....Riël schreef:MOtorje moet ver genoeg naar boven uitgetrokken worden voordat deze signaal geeft naar de rest. Haal hem es los en bedien servomotortjes es met de hand.
Stangetjes wat aanpassen.
Die zijn al vervangen, dus word lastig dan als dat het zou moeten zijn....Martijn Kool schreef:ik denk dat je het bij je tankvlotter moet zoeken![]()
tja, wat kan er aan mankeren, weinig, of het motortje of/en het mechnisme gedeelte.
Ik heb ze nog liggen hieralexs schreef:goede ontvanger + sleutelverzender moet ik ook nog eens ergens vandaan pikken... Doet t hier ook niet, denk dat de ontvanger geroosterd is door regenwater.
das onzin, bij een kooi op de bodem krijg je een gezet stuk plaat. die las je aan de bodem EN aan de zijkant af. minstens net zo goed en makkelijker dan dit denk ik. vind dit ook maar vreemd, heb het ook wel vaker gezien.Tom schreef:als je een degelijke "kubus" last dan verbind je dus bodem en zijkant waarna je daar vervolgens je kooi weer op last. Denk dat het (indien goed uitgevoerd) beter is dan de kooi op de bodem zetten op een dun lasplaatje.
Schroef kooien zijn over het algemeen vrij eenvoudig. Deze vast lassen heeft volgens mij ook geen meerwaarde.Riël schreef:Zoveel rek heb je niet omdat de belasting relatief laag is. 3 bouten per poot dat zit gewoon moervast, minstens even vast als een las.
Een geboute kun je er weer uithalen. Ik vind het ook netter, ipv je kooi stomweg vastlassen.
Als je binnen 1 seconde van 100/120 naar 0 gaat, scheuren je organen kapot. Een mens is daarvoor niet gemaakt om zo snel tot stilstand te komen.Haas schreef:je kunt je afvragen wat je als mens inwendig/uitwendig al aan schade oploopt, als het zo hard gaat.....