ken je redelijk simpel bij

Code: Selecteer alles
0042740 - Koeler, motorkoeling
Afmeetingen radiateur : 430 X 349 X 22 mm
aandrijving : handgeschakeld
meer info€ 61,95
voorraad:
direct kopenvoeg toe
0042739 - Koeler, motorkoeling
Afmeetingen radiateur : 430 X 398 X 34 mm
materiaal : aluminium
meer info€ 113,19
voorraad:
direct kopenvoeg toe
0042741 - Koeler, motorkoeling - Origineel
Afmeetingen radiateur : 429 X 389 X 22 mm
aandrijving : handgeschakeld
meer info€ 118,27
voorraad:
direct kopenvoeg toe
Niet passende onderdelen zijn weggelaten.
Een van de komende weken moet ik er ook 1 doen, zal eens timen of dat ook sneller kanparatroeper schreef:clio 1 ph 3 is een eitje, 1 uur en een kwartier werk![]()
![]()
dist riem set ( riem en spanrol )
waterpomp
v-riempje![]()
ik was bijna 200 kwijt voor onderdelen
Succes, wel even laten weten heJean-Paul-S schreef:Een van de komende weken moet ik er ook 1 doen, zal eens timen of dat ook sneller kanparatroeper schreef:clio 1 ph 3 is een eitje, 1 uur en een kwartier werk![]()
![]()
waterpomp
v-riempje![]()
ik was bijna 200 kwijt voor onderdelen![]()
Van mijn Clio 1.4 heb ik toen nog even snel voor het avondeten gedaanparatroeper schreef:Succes, wel even laten weten heJean-Paul-S schreef:Een van de komende weken moet ik er ook 1 doen, zal eens timen of dat ook sneller kanparatroeper schreef:clio 1 ph 3 is een eitje, 1 uur en een kwartier werk![]()
![]()
waterpomp
v-riempje![]()
ik was bijna 200 kwijt voor onderdelen![]()
Ik wou het niet zeggen, maar probeer het eens ?Jean-Paul-S schreef:Wat wil je nou zeggen, dat ik het tussen het avondeten en het toetje moet doen?
slotmechanisme wil nog wel is te zwaar lopen.Jeff rsi schreef:nog ff een probleem, alle suggesties zijn welkom![]()
deur met sleutel op slot gaat alles op slot.
deur met sleutel open doet niks het. (behalve de bestuurdersdeur zelf natuurlijk)
knopje in het midden gaat wel alles open mee.
bestuurdersdeur reageert wer neit goed op het knopje, het pennetje beweegt iets maar gaat niet helemaal omhoog of omlaag.
motortje is vervangen en slot is vervangen bij de bestuurdersdeur.
iemand nog enig idee?
Mijn Cliotjetutuur schreef:nog niet eerder gezien maar wat een knap cliotje![]()