ACT: Nürburgring
genoeg geluld, wanneer gaan we er weer s heen?
Immer wieder die verdammte Holländer
inderdaad heb wel weer zin in een paar rondjes!
Ik wil ergens in juli een keer heen met de will 

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
als je de foto van t bergweggetje ziet, en de schade, is dat toch niet met 50 per uur gegaan zeg...
in die BMW zaten ook testrijders las ik?
in die BMW zaten ook testrijders las ik?
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
beste klappert!
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Morgen maar eens even weer bij de Ring kijken, blijft ook lekker bij KIJKEN, mooi met de leaser van Tim die kant op.. aircootje aan, beetje rondsjouwen daar.
Eind Juli maar weer eens met de 19 16V de baan op denk ik.. dan moet ik wel weer wat tijd gevonden hebben om 'm op te lappen
Eind Juli maar weer eens met de 19 16V de baan op denk ik.. dan moet ik wel weer wat tijd gevonden hebben om 'm op te lappen

-
- Contacteer:
als je morgen niet gaat, heb je tijd...
keuzes..
keuzes..

-
Soms heb je even pauze nodig hesieger everts schreef:als je morgen niet gaat, heb je tijd...
keuzes..

-
Nog geweest?Ronald1916V schreef:Soms heb je even pauze nodig hesieger everts schreef:als je morgen niet gaat, heb je tijd...
keuzes..daarbij is het veel te warm morgen om in de schuur te gaan sleutelen, ga ik toch liever langs de Ring autootjes kijken.
-
Uiteraard, lekker rondgesjouwd daar en een paar kilometer langs de baan gewandeld. nog een Porsche er af zien gaan waar een stuk achterwielophanging afbrak ofzoparatroeper schreef:Nog geweest?Ronald1916V schreef:Soms heb je even pauze nodig hesieger everts schreef:als je morgen niet gaat, heb je tijd...
keuzes..daarbij is het veel te warm morgen om in de schuur te gaan sleutelen, ga ik toch liever langs de Ring autootjes kijken.

-
Grappig
maar is dat elk weekend dat je daar kan kijken of alleen bepaalde data?

maar is dat elk weekend dat je daar kan kijken of alleen bepaalde data?
-
Ouch
hadden ze verder iets zelf? of alleen matriele schade?

-
Hoorde ook al iets over een Civic die zaterdagmiddag over de kop gegaan was, daar moest een traumaheli aan te pas komen...AnthonyR schreef:Ze zijn er alle 3 zelf uitgekomen, 1 is naar het ziekenhuis afgevoerd met nekbrace. Polo total loss , maar dat is slechts materiaal.
Smiddags was het redelijk rustig op de baan, waarschijnlijk vanwege de voetbal Duitsland-Engeland die in alle drukte bekeken werd rondom te Ring.

Beleid... Een ezel neuk je met beleid zeg ik altijd 
Maar in deze... Oppassen en vooral lekker cruisen en langzaam als je het wat beter leert kennen snelheid opbouwen al gaat dat vanzelf. Zeker niet gelijk de snelste willen zijn want ik garandeer je dat je daar erg op terug gaat komen!
En ja, ik spreek uit ervaring. Mijn 2e rondje ooit met m'n ex Megane coupe 16V is ook niet helemaal gelopen zoals de bedoeling was

Maar in deze... Oppassen en vooral lekker cruisen en langzaam als je het wat beter leert kennen snelheid opbouwen al gaat dat vanzelf. Zeker niet gelijk de snelste willen zijn want ik garandeer je dat je daar erg op terug gaat komen!
En ja, ik spreek uit ervaring. Mijn 2e rondje ooit met m'n ex Megane coupe 16V is ook niet helemaal gelopen zoals de bedoeling was

-
( waarom krijg ik dat flimpje nou niet rechtsstreeks

Ik moest wel lachen hierom

EDIT; Eindelijk gelukt

Laatst gewijzigd door paratroeper op ma 28 jun 2010 17:27, 2 keer totaal gewijzigd.
gevaarlijk man.....
je zal dat ding maar met 50 km/h ineens voor je hebben als je vol een bocht uitgeblazen kom
Maar ik denk dat voor mij dan die 19 beter is....
Rijd denk ff makkelijker en zoals jullie al zeggen zal ik eerst is ff de baan gaan aanvoelen enzo....
je zal dat ding maar met 50 km/h ineens voor je hebben als je vol een bocht uitgeblazen kom

Maar ik denk dat voor mij dan die 19 beter is....
Rijd denk ff makkelijker en zoals jullie al zeggen zal ik eerst is ff de baan gaan aanvoelen enzo....
R19 16V '91

Anders kon je nog wel eens dergelijke taferelen ondervinden om maar iets te noemen. Gevalletje erg hard gaan terwijl je het eigenlijk niet zo goed kent lijkt me. Of gewoon dom raggen maargoed.
[youtube]OdGzy2Lun2I&[/youtube]
-
Zonde van die astra man
( PS, hoe krijg ik van youtube direct het flimpje. Ben er nog steeds neit achter)

( PS, hoe krijg ik van youtube direct het flimpje. Ben er nog steeds neit achter)
-
- Moderator
- Car: MB
Die bus rijd juist niet gevaarlijk en houd netjes rechts. Prima zo. Als je niet eens kunt anticiperen op een langzame deelnemer (of snelle) dan ben je daar echt verkeerd!!
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams