ACT: Mobiele telefonie
Welke dat dan?
Nee hoor, Hero krijgt zelfs een update naar 2.1
http://www.androidworld.nl/13252/eindel ... -in-maart/
Volgens mij heb je wel de motorola milestone, die is nog vetter, maar die is officieel niet in NL leverbaar. Bovendien is hero platter (toetsenbord-loos).
Nee hoor, Hero krijgt zelfs een update naar 2.1
http://www.androidworld.nl/13252/eindel ... -in-maart/
Volgens mij heb je wel de motorola milestone, die is nog vetter, maar die is officieel niet in NL leverbaar. Bovendien is hero platter (toetsenbord-loos).
Ach ja, ja die is bijna hetzelfde toch ?:)
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Gisteren de iPhone vergeleken met de HTC HD2 van een vriend van me. HD2 heeft groter scherm, werkt wel wat minder gelikt. Maar ik moest ff lachen toen het ding een harde reset nodig had. Old habbits never die 

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Jammer van Windows Mobile, al krijgt die hd2 de toch hooggespannen Windows Phone 7 binnenkort. En vergeet ook de schermresolutie niet, daar verbleekt de iPhone bij. Voor de meeste toestellen is dit al een flinke deuk in de snelheid, de HD2 trekt het nog behoorlijk goed 
Maar toch moet Apple gauw met wat nieuws komen, want de Milestone topt de iPhone al, de N900 makkelijk (al is die wat minder 'klantvriendelijk'.
Android FTW natuurlijk verder, dat iPhone OS is 'booooooooooooring'. Het werkt snel maar kom op zeg
Trouwens, zouden nu de Android pad's eerder op de markt zijn? Apple gaat zijn iPad blijkbaar nog niet uitbrengen.

Maar toch moet Apple gauw met wat nieuws komen, want de Milestone topt de iPhone al, de N900 makkelijk (al is die wat minder 'klantvriendelijk'.
Android FTW natuurlijk verder, dat iPhone OS is 'booooooooooooring'. Het werkt snel maar kom op zeg

Trouwens, zouden nu de Android pad's eerder op de markt zijn? Apple gaat zijn iPad blijkbaar nog niet uitbrengen.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Yeah right. Heb een Apple-opvoeding gehad.Ferdy schreef:waag het eens over te stappen !

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
Ik ook.
Een Appletje voor de dorst.
Of Apples met peren vergelijken.
De Apple valt niet ver van de boom...
Maar veel leuker is
Eén rotte apple in de mand, maakt al het gave fruit te schand.
hehe
Een Appletje voor de dorst.
Of Apples met peren vergelijken.
De Apple valt niet ver van de boom...
Maar veel leuker is
Eén rotte apple in de mand, maakt al het gave fruit te schand.
hehe
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Intensiever gebruiken.
Net nog ff nagevraagd, deze HD2 moet geregeld gereset worden. Zal aan de gebruiker liggen. 

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
hmmm mn eifeun is nog nooit vastgelopen hoor 

-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
Sinds vorige week heb ik de HTC HD2
moet zeggen dat ik er super tevreden mee ben tot nu toe,hij is lekker rap
en ben druk bezig games en aplicaties te zoeken voor het toestel.
heeft iemand de hd2 ook?
moet zeggen dat ik er super tevreden mee ben tot nu toe,hij is lekker rap
en ben druk bezig games en aplicaties te zoeken voor het toestel.
heeft iemand de hd2 ook?
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Ik heb hem twee dagen gehad...chris-mc schreef: heeft iemand de hd2 ook?

Wat een %#&%$# ding!

Ik kon er in ieder geval niet normaal (lees snel) mee bellen en/of smsen.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
nee, ligt gewoon aan windows mobile.Martijn schreef:Intensiever gebruiken.Net nog ff nagevraagd, deze HD2 moet geregeld gereset worden. Zal aan de gebruiker liggen.
Laatst die nieuwe HTC Legend in handen gehad, maar de smartphone wordt volwassen zeg, erg mooi apparaat en eindelijk souplesse, vrijheid en funcitonaliteit.
Ik ga sparen voor de Desire trouwens..

-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
ik heb geen enkel probleem met smsen,mailen of bellen,zelfs dtmf doet het
was dus niet zo was met de HTC titan 2
moet wel zeggen dat me opviel dat ik een update er op heb staan
HTC patch smsprovider is de naam,mischien iets voor jouw chris?
heb al leuke applicatie gevonden om van je flitsers een zaklamp te maken
krengen zijn echt fel,je kijkt er niet recht in,de applicatie schakelt
in 3 standen.
was dus niet zo was met de HTC titan 2
moet wel zeggen dat me opviel dat ik een update er op heb staan
HTC patch smsprovider is de naam,mischien iets voor jouw chris?
heb al leuke applicatie gevonden om van je flitsers een zaklamp te maken
krengen zijn echt fel,je kijkt er niet recht in,de applicatie schakelt
in 3 standen.
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Heh! Vandaag weer teruggestapt op Vodafone (eindelijk van mijn 2 zware jaren t-mobile af...) en meteen de HTC Desire meebesteld.
Ben benieuwd
Toch wel een dik apparaatje en tegenwoordig zijn er leuke aanbiedingen te vinden op het net.
Ben benieuwd

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
vodafone 

Google Navigatie is actief voro Android. Mooi hoor! Binnenlands navigeren is nu de bom.
-
- Moderator
- Car: MB
Ik vond ze tot nu toe eigenlijk nog te duur en nog te veel nadelen hebben, maar die nieuwe ziet er toch wel aanlokkelijk uit (maar ja, ik zit iig nog een half jaar aan mijn abbo vast).
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Ik zit helemaal niet aan een abo vast en als ik 'm koop, dan tik ik 'm gewoon af. Ik weiger T-Mobile te nemen...
Ik vind het gewoon een vet ding en aangezien ik nog steeds mijn 6230 gebruik, vind ik dat ik best wel een nieuwe telefoon mag kopen.
Als ie maar niet veel duurder wordt dan de 3GS, want dan doe ik het nog wel effe met mijn antieke foon. 
Ik lees trouwens ook dat de IOS4.0 uitkomt voor de 3GS. Dan is de 3GS ineens ook wel wat interessanter, zeker als de prijzen gaan zakken. We'll see...
Ik vind het gewoon een vet ding en aangezien ik nog steeds mijn 6230 gebruik, vind ik dat ik best wel een nieuwe telefoon mag kopen.

Ik lees trouwens ook dat de IOS4.0 uitkomt voor de 3GS. Dan is de 3GS ineens ook wel wat interessanter, zeker als de prijzen gaan zakken. We'll see...
-
- Moderator
die nieuwe software geeft apple volgens mij altijd gratis uit voor de eerdere modellen (touch, 3G, 3GS) enkel kun je daar dan niet in alle gevallen het volle potentieel uit halen.
Aftikken kan uiteraard altijd, maar dan zijn het toch best prijzige dingen (zeker hier in nl).
Aftikken kan uiteraard altijd, maar dan zijn het toch best prijzige dingen (zeker hier in nl).
In NL is ie niet te koop, zonder abonnement. Maar in de rest van de wereld is ie overal even duur. En als je gaat rekenen wat je aan abonnementskosten extra betaald over 2 jaar, ten opzichte van een sim-only van Vodafone (die gewoon het beste data-netwerk hebben), dan is ie ineens helemaal niet zo duur. Je moet het alleen in 1 keer op tafel leggen en da's pijnlijk. 
Ik zie nog wel wat ik ermee doe. Eerst effe afwachten wat ie moet gaan kosten.

Ik heb de desire van HTC, dat is toch veel meer foon voor minder geld.
Ik meot wel altijd lachen met die iPhone hypes, maar heel speciaal is ie weer niet, zeker niet in vergelijk met de desire. Wel duur, dat wel.
[img]http://www.letsgodigital.org/images/art ... re-htc.jpg[/img]
Ik meot wel altijd lachen met die iPhone hypes, maar heel speciaal is ie weer niet, zeker niet in vergelijk met de desire. Wel duur, dat wel.

[img]http://www.letsgodigital.org/images/art ... re-htc.jpg[/img]
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
HTC Legend ??? Mooi toestel an sich.
Iemand trouwens ervaring met de Nokia N86 8MP ???
Iemand trouwens ervaring met de Nokia N86 8MP ???
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
nee, HTC Desire !
-
- Moderator
Jij bent erg anti apple volgens mij, dat is ook niet echt representatief
Persoonlijk vind ik het design van al die HTC dingen gewoon ruk. Al geef ik toe dat het langzaam beter wordt.

Persoonlijk vind ik het design van al die HTC dingen gewoon ruk. Al geef ik toe dat het langzaam beter wordt.
ik heb mijn iPhone abbo vergeleken met dezelfde sim only en omgerekend ben ik 280 voor het toestel kwijt, een stuk minder dus juist!Merijn schreef:In NL is ie niet te koop, zonder abonnement. Maar in de rest van de wereld is ie overal even duur. En als je gaat rekenen wat je aan abonnementskosten extra betaald over 2 jaar, ten opzichte van een sim-only van Vodafone (die gewoon het beste data-netwerk hebben), dan is ie ineens helemaal niet zo duur. Je moet het alleen in 1 keer op tafel leggen en da's pijnlijk.
Had overigens wel klantenkorting en heb dus niet de 180 bij hoeven leggen in het begin.
Omgerekend dus eigenlijk 460 euro, wat nogsteeds minder is dan de 600 nogwat wat hij los moest kosten...
nee niet anti-apple, maar ik zou het niet zelf kopen, gewoon te duur voor wat je krijgt. Plus ze zijn zeker 200 euro goedkoper, en de specs van mijn desire zijn net zo goed als de AppleTom schreef:Jij bent erg anti apple volgens mij, dat is ook niet echt representatief![]()

Ik ben zeer te spreken over Android en dat groeit en groeit maar. Apple komt altijd met features die verkapt nieuw zijn zoals nu videobellen (alleen iphone naar iphone).
Hun software werkt onovertroffen maar ik lever liever wat in zodat ik bepaal wat ik met mijn foon doe.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Als Apple-liefhebber vind ik het wel erg treurig dat HTC de look and feel van de iPhone (slecht) kopieert. Verzin zelf eens wat goeds.
En als normale gebruiker is de strakke controle op het gebruik en de app's een voordeel: extreem stabiel.
En als normale gebruiker is de strakke controle op het gebruik en de app's een voordeel: extreem stabiel.
gister was op de radio datie in Belgie standaard simlockvrij is.... geen idee hoe duur die daar wordt?Tom schreef:Maar zoals Merijn zegt wil hij geen T-mobile. En dan kom je in nl niet zo ver.
Ik heb een HTC Hero; zal niet zeggen dat het echt míjn toestel is, maar ik ben er niet ontevreden over. Ik mis alleen wel wat snelheid in het toestel, zeker als je m wat zwaarder belast.