de as kwam er onbeschadigd uit en heb niks af horen breken dus volgens mij kan het wel

Terugsturen????? zou je dat nou wel doen??Riël schreef:Nou ja ze hebben geen andere bussen. Ik mag de boel in elk geval terugsturen. gek, want ze hebben meer malen GTT geleverd.
Twijfel nu wel, heeft GTE wellicht andere draagarmen?
Jep.,mark 5t schreef:heb je de sper al ?
Klein? Groot? Maak er anders eenRiël schreef: Jep.,
Ik schrok wel van het formaat
Wat ik er aan originele afwerking nog in krijg gaat erinMrtn schreef:Heel gaaf Riel, kooitje is erg chique![]()
Ik heb dezelfde kooi, alleen zonder de kruisbeugel achterin en zonder de achterbeugels langs de raampjes, op zich niet vervelend, want ik wil toch graag de achterbank behouden
Wat zijn de verdere plannen voor de binnenkant?
Om heel hard uit de bocht te gassenAndrews (supercinq) schreef:ziet er netjes uit.
enig idee wanneer de spuit er overheen gaat??
mischien een hele domme vraag.
maarr
waar heb je dat sper-diff voor nodig??
en past dat uberhaubt wel op een r5??
heb het vaker gezien in de Rally auto's namelijkMartijn Kool schreef:mooi kooitje, alleen jammer dat dat een kooi is waarbij je de achterbank kunt houden, vind dat er niet echt mooi uit zien persoonlijk.
@alpine/marcel:
dat kan wel hoor, je kunt de kooi in 2en doen in het midden bij die schuifbussen, dan pak je zo het voorste gedeelte eruit en kun je het dash er uit halen.
tis geen laskooi
@paratripper:
buis onder het dash langs? een schenencrusher is dat, dat wil je echt niet. hoe kom je daarbij?