Tja, de complete uitlaatlijn heb ik dan weer niet nodig, gaat mij om de einddempers.
Als je weet dat die nieuw bij Renault 1037 euro moeten kosten...
Op de foto's zien de dempers er nog goed uit trouwens. Zal binnenkort eens kijken wat ik ga doen. Dan laat ik je wat weten
Ik heb wel iemand die geintereseerd is in alleen het spruitstuk. Dus als jij de midden en einddempers wilt, zijn we er ook....
Kom ik vandaag de hal binnen op het werk, staat er naast een evo3 (jaja Ray) een 194 km oude citroen bx 4 tc. Oja, en een rs 200, 6r4 en een aantal F&F auto's...
Willeon de Zoete schreef:Iemand binnenkort nog een sollicitatiegesprek??
Maybe ...
@ Antoine : GAAF !!!! ???
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Sander2 schreef:Dames en heren, wat denken jullie wat een uitlaatlijn voor een clio 2 rs fase 3 zou moeten opleveren? Dus van uitlaatspruitstuk tot einddempers.
Ik zou echt niet weten wat het waard is namelijk. Thx.
Iemand die hier iets zinnigs op kan zeggen?!? Thx.
Blijkbaar heeft niemand afgelopen zondag "undercover in NL" gezien?
Ik moet ook maar eens vacature voor een persoonlijk assistente plaatsen.
Niet te geloven zeg..... in het eerste gesprek al beginnen over sex met de baas.... Ik dacht ff dat ik naar Don & Ad zat te kijken.....
Volgens mij is het dan gewoon een 'fuckature'...
ben bezig met mijn smoor roadster velgen op te knappen die ik onlangs gekocht heb, nu wil ik met verfafbeit de blanke lak van de chrome rand verwijderen om ze daarna netjes te polijsten.
ik heb bij de karwei verfafbijt gehaald maar ze hebben daar alleen biologisch afbreekbaar, toch maar geprobeerd maar het werkt voor geen meter
iemand enig idee waar je nog verfafbeit kan krijgen die wel werkt?