als het de gene is welke denk dat het is heb je een goede koop gedaanSanderrs schreef:zaterdag heb ik een nieuw speeltje namelijk een megane rs trohpy uit 2005 en 70000 opde teller wat een apparaat zeg
Klopt!Wouter de Wit schreef:Ja nu ik de auto en kenteken zie weet ik van wie die is geweest.
Die eigenaar hete (nog steeds trouwens) Jeroen, woont 2 straten verderop hier en is ambulance broeder hier in de buurt en kan een aardig potje sturen![]()
Super ding!
Wouter de Wit schreef:Ja nu ik de auto en kenteken zie weet ik van wie die is geweest.
Die eigenaar hete (nog steeds trouwens) Jeroen, woont 2 straten verderop hier en is ambulance broeder hier in de buurt en kan een aardig potje sturen![]()
Super ding!
Das echt veels te snelWilleon de Zoete schreef:Misschien is het het wel een V70 R Wouter....
265-300 PK om achteraan te sjouwen...
Tikt het?..........Sanderrs schreef:Iemand enig idee wat het kastje in de achterbak is van de trophy?
Daar zit je Radio/versterker in, en in je dashboard zit de cd wisselaar.Sanderrs schreef:Iemand enig idee wat het kastje in de achterbak is van de trophy?