ik heb pas veel posts hierzo btw

We waren er vrijdag (hadden wel VIP kaarten), heb je nog wel in de auto zien zitten, toen stond je te wachten voor de vrije training maar ja daar kun je dan weer niet komen met vip kaartenLuco/Alpine-racer schreef:En dan kom je niet even kijken op de paddockMaarten-Jan schreef:De SLF op Assen was inderdaad helemaal geweldig dit weekend, wat een geluid![]()
Volgens mij heb ik Luco ook nog zien rijden in de DSC met zijn seat![]()
Zaterdag touche gehad met een E90 met 500 pk![]()
Spoorstang achter krom maar weer gemaakt en alles weer uitgelijnd.
Zondag van 34 naar 11 gereden had beter gekund maar verkeerde bandenkeuze waardoor we met de pitstop moesten wisselen en dat koste 30sec extra.
Hopen dat het op de masters beter gaat, dat lijkt me echt een supergaaf weekend met heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel publiek.
Dat is de seat van brax racingAdinsx schreef:Hm..
We kwamen deze tijdens een circuitdag eens tegen:
plaatje
Ding liep flink door![]()
Oftewel, we stonden zo ongeveer stil toen we het rechte stuk op kwamen en hij de bocht uit kwam zeilen en doortrapte
Was er ook, zat bij de gt bocht. Netjes gereden LucoMaarten-Jan schreef:Luco/Alpine-racer schreef:Maarten-Jan schreef:De SLF op Assen was inderdaad helemaal geweldig dit weekend, wat een geluid![]()
Volgens mij heb ik Luco ook nog zien rijden in de DSC met zijn seat
zeg maar gerust gelijk na de pitstop al, was het te ziensieger everts schreef:Maarten-Jan schreef:Luco/Alpine-racer schreef:Was er ook, zat bij de gt bocht. Netjes gereden LucoMaarten-Jan schreef:De SLF op Assen was inderdaad helemaal geweldig dit weekend, wat een geluid![]()
Volgens mij heb ik Luco ook nog zien rijden in de DSC met zijn seat. Die laatste 10 minuten waren spannend in de auto denk ik zo. (bandjes op)
Ik kijk ff voor een GT Turbo,Chris schreef:Handige link Tom!
Ik weet niet hoe betrouwbaar/up-to-date het systeem is, maar er staan nog aardig wat Turbootjes zo her en der...
Die zou moeten staan bij,Renault 5 Hatchb. 2 benzine 1.4 GT Turbo Hand
Ik heb even gebeld, blijkt het te gaan om de XZ-16-TR. Die heb ik daar zelf ruim 3 jaar geleden gebracht....... is allang weg.Weteringbrug Auto's (8 uitvoeringen)
Merk : renaultTom schreef:handige link. Vul je kenteken in en je ziet waar ze onlangs jou type auto gesloopt hebben (klopt op type en niet helemaal op motorisering)
http://www.sloopautozoeker.nl
Ik kwam Christiaan tegen bij Weteringbrug auto's. Geen een Renualt 5 te zien.Wouter de Wit schreef:Ik kijk ff voor een GT Turbo,Chris schreef:Handige link Tom!
Ik weet niet hoe betrouwbaar/up-to-date het systeem is, maar er staan nog aardig wat Turbootjes zo her en der...
Die zou moeten staan bij,Renault 5 Hatchb. 2 benzine 1.4 GT Turbo Hand
Ik heb even gebeld, blijkt het te gaan om de XZ-16-TR. Die heb ik daar zelf ruim 3 jaar geleden gebracht....... is allang weg.Weteringbrug Auto's (8 uitvoeringen)