ACT: Algemeen Chat Topic Deel 3
Die moeten ergens anders gehost worden. Dat topic werkt voor geen meter hoor 
Ligt niet aan jouw pat maar een topic isgewoon niet iedeaal.
Iedereen mag het van mij uploaden op http://www.rielity.org/rtc/
inlog
RTC
wachtwoord
rtcfoto!
De link naar de plaatjes wordt http://www.rielity.org/rtc/var/albums/BESTANDNAAM

Ligt niet aan jouw pat maar een topic isgewoon niet iedeaal.
Iedereen mag het van mij uploaden op http://www.rielity.org/rtc/
inlog
RTC
wachtwoord
rtcfoto!
De link naar de plaatjes wordt http://www.rielity.org/rtc/var/albums/BESTANDNAAM
Ik heb nooit last met het openen van fotos, maar bij mij lukt het nu ook niet. Ligt niet aan jou maar aan die gore *** **** ****** imageshack. Gebruik photobucket, probleem opgelost.Patrick.B schreef:ja sorry mijn pc heeft nergens last van. Ik dacht tegenwoordig heeft iedereen wel een een snelle pc met minimaal een scherm van 20". Ga al1 niet nu alles veranderen. Ik maak ze dan wel niet zichtbaar. Ga niet alles opnieuw uploaden.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Ook photobucket beperkt de bandbreedte. Als een aantal posts tegelijk ingeladen worden blijft het beeld verspringen.
De link hierboven heeft +/- 100mbit bandbreedte, als het niet té gortig wordt kan ik dat wel aanbieden. Gebruik het voor nu even, bovendien hebben we dan een backup van alle foto's
De link hierboven heeft +/- 100mbit bandbreedte, als het niet té gortig wordt kan ik dat wel aanbieden. Gebruik het voor nu even, bovendien hebben we dan een backup van alle foto's

- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
Kun je niet de tumbnail plaatsen?Patrick.B schreef:ja sorry mijn pc heeft nergens last van. Ik dacht tegenwoordig heeft iedereen wel een een snelle pc met minimaal een scherm van 20". Ga al1 niet nu alles veranderen. Ik maak ze dan wel niet zichtbaar. Ga niet alles opnieuw uploaden.
Ik heb ze in 800x600 geupload bij photobucket. Dat moet wel goed gaan denk ik.
Zal de post nog even aanpassen naar 10 per post.
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
Browser verzuipt een beetje in de hoeveelheid MB's die die te verwerken krijgt.. Je kan ook voor je zelf volgende x een Photoshop batch aanmaken die al je fotos internet sized.Patrick.B schreef:ja sorry mijn pc heeft nergens last van. Ik dacht tegenwoordig heeft iedereen wel een een snelle pc met minimaal een scherm van 20". Ga al1 niet nu alles veranderen. Ik maak ze dan wel niet zichtbaar. Ga niet alles opnieuw uploaden.

-
- Moderator
- Contacteer:
Photobucket heeft ook verklein functie, alleen gaat de kwaliteit iets omlaag dacht ik. Verder is het ideaal , heb zo'n 4 accounts
En met thumnails werken is ook super, alleen vergt het wat aanpaswerk zodat je enkel de foto te zien krijg ipv in een venster bij photobucket.

En met thumnails werken is ook super, alleen vergt het wat aanpaswerk zodat je enkel de foto te zien krijg ipv in een venster bij photobucket.
- Adinsx
Ziet er erg goed uit. Geen beschadigingen, niet eens gebruikssporen. Echt z.g.a.n. dus-jo- schreef:Is het wat ? Kheb het enkel uit de doos gehaald om die fotos te maken.

Ik dacht eerst nog dat de kleur niet klopte, (is in 4 tinten leverbaar geweest) maar zo op het eerste oog leek ook dat juist met wat er nu in zit.
Een voor en na foto volgt nog

- Adinsx
vooralsnog niet. En ik kan geen reden bedenken waarom een stuur die eerst rechts zat, nu links niet zal werken, dus dat gaat helemaal goed komen.-jo- schreef:mooi, dus geen miskoop.
420 euro in NL voor een nieuwe tegenover 180 euro voor deze z.g.a.n.
Nee, zeker geen miskoop en nu al tevreden

Edit: had overigens nog wat AMT's voor je meegenomen. Geen idee of je die leest, maar die had ik dus nog in de auto liggen bij thuiskomst

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
wat is er toch aan de hand met de site?

-
- Contacteer:
daar [witte pagina] betaal [witte pagina] ik [witte pagina] toch [witte pagina] niet [witte pagina] voor [witte pagina]?
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Onze nieuwe sponsor : Campina Melk. 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Stelt wel weer mijn geduld op de proef, kennelijk is RTCen een verslaving 

Nou, ik heb wat gevonden een aangepast. Hopelijk zijn de problemen dat de site op wit springt nu verleden tijd
Als iemand weer een wit scherm krijgt graag even laten weten met ongeveer een tijd erbij zodat ik in het log file kan kijken wat er aan de hand is.

Als iemand weer een wit scherm krijgt graag even laten weten met ongeveer een tijd erbij zodat ik in het log file kan kijken wat er aan de hand is.

RTC on Steroids
-
Ik heb sinds kort een Mégane 1.5dCi, de versie met 106pk, 240NM en een 6-bak. Nou zat ik te denken... is dat nog wat op te leuken dmv chiptuning? 

- Adinsx
http://www.ziptuning.nl/chiptuning/Rena ... tml#headerJan Theeven schreef:Ik heb sinds kort een Mégane 1.5dCi, de versie met 106pk, 240NM en een 6-bak. Nou zat ik te denken... is dat nog wat op te leuken dmv chiptuning?
-
Damn... dat zijn nogal verschillen zeg... vermogen naar 130pk en koppel naar 307NM... impressive! Heeft iemand hier ervaringen mee (positief/negatief)?
Volgens mij is dat op een diesel wel prima kost 

-
't Kost 500 ballen, maar dan heb je idd ook wat... 

-
Sorry hoor!-jo- schreef:"zucht"
google eens op Zip of gebruik de RTC search even

-
Hmmm... hoofdzakelijk positieve reacties hoor, behalve die Golf 6 kerel...jacques schreef:Google even op "ziptuning ervaringen""en als je dan nog zin hebt, moet je het zelf maar weten.
Zal er eens over nadenken

Ja sorry maar in deze gevallen gaat daar gewoon een kopiechip in en dat is niet 100% optimaal maar werkt gewoon.
-
- Contacteer:
-
- Car: R19.R
Wat is een goed alternatief dan? Fastchip, doen die ook dci?-jo- schreef:"zucht"
google eens op Zip of gebruik de RTC search even