rvs remleiding
ebay staat er vol mee zowel van goodridge als hel
16v http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 0357347768
niet-16v http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 0345802084
16v http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 0357347768
niet-16v http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 0345802084
Laatst gewijzigd door Xabre op zo 28 mar 2010 11:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Trust me. I know what I'm doing.
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Voor een Williams zijn ze iets langer, omdat die een wat grotere spoorbreedte heeft.Vos schreef:Remleidingen zijn voor alle clio ph 1 hetzelfde?

van een 19 bv 

-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Goodridge slangen voor een Clio Williams of 19 16V zijn hetzelfde.tutuur schreef:van een 19 bv

dat wist ik niet 

-
- Moderator
- Car: MB
bij bigbrake is ook 19 te kort (dat is immers willi lengte). Losse leiding en nippels kopen kan ook (ook goodridge) en werkt perfect. Laatst nog gedaan bij mijn clio (omdat ik ook per ongeluk de kortere had
)

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
waar heb je dat gekocht?Tom schreef:bij bigbrake is ook 19 te kort (dat is immers willi lengte). Losse leiding en nippels kopen kan ook (ook goodridge) en werkt perfect. Laatst nog gedaan bij mijn clio (omdat ik ook per ongeluk de kortere had)
-
- Moderator
Bij biesheuvel. Gewoon op voorraad. Leiding kun je kiezen uit staalomvlochten (goodridge) zonder coating en met coating en nippels hebben ze ook in alles soorten en maten. Is daarna gewoon zelf in eklaar te draaien met basic gereedschap dat iedereen heeft. Kost ook eigenlijk niets meer als standaard setjes.
Maar als je geen bigbrakekit hebt past een standaard set gewoon!!
Maar als je geen bigbrakekit hebt past een standaard set gewoon!!
-
volgens mij heeft ie big brake tom..
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Passen die van een Clio RS niet op een RS-brake setje voor de 5?

-
- Moderator
Vos schreef:Link?
ik kan bij biesheuvel niet vinden welke ik zelf op maat kan maken...
ik ben er gewoon naartoe gegaan (is niet zo ver van hier) en durf niet te zeggen of het ook online staat.
http://www.pritech.nl heeft ze ook en kan je misschien een leuke prijs maken 

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Voor leuke prijzen bij pritech, moet ik dan bij jou zijn geert?Geert schreef:www.pritech.nl heeft ze ook en kan je misschien een leuke prijs maken
Project: GTT Blue Sport
-
- Moderator
ik kan in dit topic nog steeds niet lezen wat voor auto/rem combi het onder moet gaan passen
. Iets te lang is geen probleem. Zolang je wiel maximaal kan draaien (links zowel als rechts) zonder dat er iets geraakt wordt of onder spanning komt te staan is het goed........

-
- Moderator
dan denk ik dat een standaard willi lengte net voldoende moet zijn (maar je houd niet veel over) als je op 16v breedte rijd. Een willi met ktec kit past namelijk net niet met willi slangen (ervaring).
Als dit dus net past kan ik beter een williams rvs set nemen met abs die schijnen nog iets langer te zijn!Tom schreef:dan denk ik dat een standaard willi lengte net voldoende moet zijn (maar je houd niet veel over) als je op 16v breedte rijd. Een willi met ktec kit past namelijk net niet met willi slangen (ervaring).
bedankt voor de info!

-
- Contacteer:
Hoi Vos,
Ik kan ze laten maken ( als bedrijf ) bij goodridge op de lengte die je wilt hebben ,in de uitvoering die je wilt hebben
Dus wel of niet met mantel in staal of RVS nippels , met of zonder draaibare nippels .
Gewoon netjes met factuur en op de post of op 11 april
Let me know
Ik kan ze laten maken ( als bedrijf ) bij goodridge op de lengte die je wilt hebben ,in de uitvoering die je wilt hebben
Dus wel of niet met mantel in staal of RVS nippels , met of zonder draaibare nippels .
Gewoon netjes met factuur en op de post of op 11 april
Let me know
Ik wil er wel 4 voor de 5 met RS klauwen, mag wel RS lengte zijn, beter te lang 
PM es een prijs?

PM es een prijs?
-
- Contacteer:
Kosten gewoon hetzelfde als bij Biesheuvel
voor een set van 4 slangen 70 euro
PM mij anders even een kenteken voor het juiste type , en geef me maar aan hoe veel langer de voorste 2 moeten zijn 1cm of 2 cm
voor een set van 4 slangen 70 euro
PM mij anders even een kenteken voor het juiste type , en geef me maar aan hoe veel langer de voorste 2 moeten zijn 1cm of 2 cm
Ik weet niet hoeveel langer.
Ik bestel ze bij deze:) Ik zoek de lengte even uit. Ik heb dus RS klauwen op de originele breedte. Zitten daar ook andere nippels op?
Ik bestel ze bij deze:) Ik zoek de lengte even uit. Ik heb dus RS klauwen op de originele breedte. Zitten daar ook andere nippels op?
-
- Contacteer:
Hoi Riel,
Als je wilt dat ik ze meeneem naar de meeting , dan graag een inschatting hoeveel langer de voorste leidingen moeten zijn ,Ik kan ze donderdag op zijn laatst bestellen voor Zondag
Als je wilt dat ik ze meeneem naar de meeting , dan graag een inschatting hoeveel langer de voorste leidingen moeten zijn ,Ik kan ze donderdag op zijn laatst bestellen voor Zondag
Ok. Die klauwen zijn een béétje groter.Toine van der Laan schreef:Hoi Riel,
Iemand een hint, anders zeg ik +5cm.
-
- Moderator
vergeet niet dat de leiding in een bocht loopt en dat RVS leiding wat minder soepel is dan rubber. ik heb de mijne laatst 10cm langer gemaakt dan oem ivm big brake en dat ging prima. Een klein beetje te lang is geen probleem, klein beetje te kort wel