ACT: Nürburgring

Alle zaken gerelateerd aan de Nurburgring
Plaats reactie
Tim
Car: E36 M3

Ring overleeft de auto, rijdt er iemand hier op de parkeerplaats tegen aan... Uiteraard zonder briefje, sehr gut :~
Tom
Moderator
Car: MB

is hij nog kleiner :lol:
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Tim

Dat viel mee :P
Timmie82

Volgend weekend (Pasen) iemand die heen gaat?
Tim

Je wist m'n antwoord al maarja, toch hier ook even. Ik heb 2 party's staan, Trance Energy op zaterdagavond en zondagavond in het Krasnapolsky in A'dam een party. Life's good 8)

Denk dat het voor mij ook pas Ringweekend wordt.
Timmie82

Hmmm hier ook een feestje op de zaterdag. Denk dat ik dan maar zondag heen ga met tent en afhankelijk van het weer, tot maandag blijf.
Haas
Car: Megane RS

eerst maar weer eens een goeie frikandel in elkaar flansen :P
Tim

Doe dat dan lambal! Opschieten ;)
Haas

lambal?! Ik werk me de pleuris, alleen niet aan mijn auto's of op mijn werk :P
Tim

Die hut stort niet in hoor :D
Even tijd vrijmaken en gaan! Merijn aan z'n jas trekken en hopsakee
Haas

nee, maar een hut betalen waar je niets mee kunt, is me wat te duur :)

We doen ons best :)
-Ray-
Contacteer:

Haas schreef:eerst maar weer eens een goeie frikandel in elkaar flansen :P
is het nog wat geworden gister?
Immer wieder die verdammte Holländer
Steven(stk)

Vrijdag dagje vrij , moet even langs groningen en kar daarna nog even richting ring (als het een beetje fatsoenlijk weer is)
Tim

Je rijdt zeker gratis? :lol:
Wat een pleuris eind man, boel km's!
Ronald1916V
Car: Renault 19 2.0 16V

Ach joh, bij Groningen de 31 op en gas er op met die bimmer :p
Steven(stk)

Tim schreef:Je rijdt zeker gratis? :lol:
Wat een pl##ris eind man, boel km's!
Ronald1916V schreef:Ach joh, bij Groningen de 31 op en gas er op met die bimmer :p
ach groningen - ring vs rotterdam - ring
scheelt maar een half uurtje bij normale snelheid.

Hoor alleen net dat er wat vrienden vanaf vrijdag ook in groningen zitten, dus is er de kans dat ik daar toch ff blijf hangen :P
Ronald1916V

Steven(stk) schreef:
Ronald1916V schreef:Ach joh, bij Groningen de 31 op en gas er op met die bimmer :p

Hoor alleen net dat er wat vrienden vanaf vrijdag ook in groningen zitten, dus is er de kans dat ik daar toch ff blijf hangen :P
Ring is toch veel mooier ? is die 5 al eens klaar ? kun je even kijken of je die lelijke geluidsschermen er uit kunt rijden bij Breidscheid. :p
Steven(stk)

Ronald1916V schreef:
Steven(stk) schreef:

Ring is toch veel mooier ? is die 5 al eens klaar ? kun je even kijken of je die lelijke geluidsschermen er uit kunt rijden bij Breidscheid. :p
De vijf hmmm nog niet echt , mijn huis is wel bijna klaar :lol:

(Pik vrijdag een nieuwe neus voor de vijf op en dan hopelijk ergens komende maand die erop fabrieken.)

We kunnen ook gewoon die dodge van je van bovenaan naar beneden laten rollen, zijn die schermen zo weg :P
Ronald1916V

Steven(stk) schreef:
Ronald1916V schreef:
Steven(stk) schreef:

De vijf hmmm nog niet echt , mijn huis is wel bijna klaar :lol:

(Pik vrijdag een nieuwe neus voor de vijf op en dan hopelijk ergens komende maand die erop fabrieken.)

We kunnen ook gewoon die dodge van je van bovenaan naar beneden laten rollen, zijn die schermen zo weg :P
Maar dan gaat Hannes ook plat en moet ik een nieuwe vreetschuur zoeken bij de Ring. :p
Tim

Als je in de slip raakt met die Dodge en je gaat de vangrail in dan ga je er dwars doorheen. Probleem opgelost, geen vangrail dokken want je kan zo door het bos weg.

Tip van de week ;)
Steven(stk)

@ronald ach bij die italiaan is het ook prima eten :P
Tim

Vorig weekend nog even geweest, lekker eten hoor :worship:
Nog even gezellig een gesprek aangeknoopt, dat is de volgende keer dat we er zijn gewoon aanschuiven en zonder te bestellen de goede maaltijd voor je krijgen (L)
Steven(stk)

Tim schreef:Vorig weekend nog even geweest, lekker eten hoor :worship:
Nog even gezellig een gesprek aangeknoopt, dat is de volgende keer dat we er zijn gewoon aanschuiven en zonder te bestellen de goede maaltijd voor je krijgen (L)

ahja jij was van de oudere vrouwen ja :P
Tim

Bla bla bla, hoe is het met jou vriendin Steven? ;)
Steven(stk)

Tim schreef:Bla bla bla, hoe is het met jou vriendin Steven? ;)
de kans dat mijn vijf dit jaar nog rijd is groter :lol:
Ronald1916V

Tim schreef:Als je in de slip raakt met die Dodge en je gaat de vangrail in dan ga je er dwars doorheen. Probleem opgelost, geen vangrail dokken want je kan zo door het bos weg.

Tip van de week ;)
Voordat ik met de Dodge de Ring op ga ga ik eerst vragen wat de boompjes per stuk kosten.. die vangrail schuiven we zo doorheen idd. :p
Timmie82

Steven(stk) schreef:
Tim schreef:Bla bla bla, hoe is het met jou vriendin Steven? ;)
de kans dat mijn vijf dit jaar nog rijd is groter :lol:
Hmm ach we gaan dit jaar toch ook wel weer naar de party-Zelt? Hoop bier er in er dan is er voor ieder wat wils (L)
Tim

Zeker, zeker :smoke:
Timmie82

Zeker niet al te druk bij jou op werk? ;) Hier valt ook wel mee hehe
Tim

Moah genoeg te doen :P

Net even door een manager uitgenodigd om morgen bij een bedrijf even mee te luisteren bij een presentatie van een mogelijk nieuw softwarepakket hier. Wel geinig, beetje vergelijken, koffie drinken, stom ouwehoeren en dom kijken. Dat lukt me wel :D
Steven(stk)

Timmie82 schreef:
Hmm ach we gaan dit jaar toch ook wel weer naar de party-Zelt? Hoop bier er in er dan is er voor ieder wat wils (L)

zal mijn duits vast gaan oefenen :beer:
Tim

Ich liebe dich blume...
Du bist alles für mich

Wollen sie mich Blasen? :~

Dit zijn de zinnen die je moet onthouden Stevie ;) Succes gegarandeerd! En anders lol voor ons :D
Martijn Kool

Tim schreef:Ich liebe dich blume...
Du bist alles für mich

Wollen sie mich Blasen? :~

Dit zijn de zinnen die je moet onthouden Stevie ;) Succes gegarandeerd! En anders lol voor ons :D
ich spritz dich auf dein gesicht.

op mn beste duits.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Riël
Über-Spammer

Gewoon goed luisteren en napraten

:lol: :lol:

"He Du, ja Du, willst du endlich auf dn Klo ficken du Drecksau du??" "Du geiler verfickte Schlampe !"

:lol:
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Timmie82

Gister alvast even naar de ring geweest. Was van plan zondag/maandag te gaan maar het weer wordt slecht en vrijdag was zonnig; keuze snel gemaakt.

In alle vroegte samen met een collega met de Xantia koers gezet naar de ring. Einde van de ochtend aangekomen, rondje gelopen.. Redelijk druk, maar niet extreem voor Karfreitag. Was de eerste keer voor m'n collega, ringfanaat in wording, dus die keek z'n ogen uit (wij kijken natuurlijk al niet meer op van een school 911's, M3's, 360/430's...). Na wat eten en beentjes strekken maar eens een kaartje gekocht voor de eerste rondjes van 2010 en de allereerste rondjes voor de Xantia. Ging best prima, veel flink snellere auto's toch even verbaasd achtergelaten (die CRX haakte bij KM 2 toch maar af). Uiteindelijk 2 rondjes afgelegd in iets meer dan 10 minuten (per rondje ja :P). Collega zweette peentjes (is dat een goede uitdrukking?), was erg onder de indruk.

Daarna was het mijn beurt om onder de indruk te raken, ik heb een aantal rondjes als passagier gefungeerd in een E46 M3 CSL. Wat gaat dat ongelooflijk hard!! Met afstand sneller dan alles op de baan in die rondjes. Nu was ik eens degene die met 240 km/h op het lange stuk naar boven voorbij kwam knallen. Wat me opviel was de balans en de rust in de CSL. En alles zo constant, helemaal geen fading in de hele auto hoe hard het ook gaat. Die Michelin's Pilot Cup zijn ook een klasse apart.

Samen met het weer, het alles-heel-gehouden en een hoop te zien (ook mooie auto's, niet alleen dames ;)) absoluut een Goede Vrijdag. Overigens is de Xantia niet helemáál ring-proof; de remmen stonden zwáár te roken bij het afkomen van de baan en zijn ook meteen op (slijtage-indicator op dashboard werkt ;)). Uitlaat is op een roestig plekje wat gescheurd dus heb nu een mooi diepe brom. En 1 veerbol is lek gegaan, zo even snel naar Brezan voor een flesje LHM fluid..

Zondag even langs Zandvoort (wie komt ook??), hele dag vrij rijden. Ik ga zelf de baan niet op maar wel lekker genieten van het spektakel. Ik ga in elk geval mee met een hagelnieuwe Clio RS, met een beetje geluk ga ik die ook zelf een aantal rondjes over Zandvoort jagen.

Merijn; sorry voor die geen smsjes, je smste telkens als ik ff druk was. Dan denk je, ik sms zo wel, en voor je het weet sms je helemaal niet meer ;) Was dus in elk geval geslaagd en ben niet blijven tukken.

Nog even een fotootje van gister, kijk me genieten :D

[img]http://www.mw-sportfoto.de/cms/galerie/ ... ri0707.jpg[/img]
Plaats reactie