Ik ben bezig geweest met een Subaru Impreza WRX maar daar kwam ik niet uit qua inruil en toen ben ik naar wat anders gaan kijken, ik heb het altijd al gezegd ik wil een keer een Megane RS rijden zodoende ben ik weer terug bij Renault.

Het is een Megane Renault Sport geworden uit 2006 het is een Trophy nr. 349 het is gewoon een sportieve Megane lekker rap en met een goede weg ligging wat ik niet had verwacht maar het aangepaste onderstel en 235/40 R18 rubber onder de Trophy doen het erg goed.
En het remt ook fantastisch met de Brembo b.b.k. met voor 312mm schijven en achter 300 mm schijven. Qua comfort lever ik aardig wat in natuurlijk maar dit rijd, als je rustig rijd best lekker. Voor de rest is deze auto ook lekker kompleet met van alles er op en er aan zoals keyless entry, Je loopt naar je auto toe je pakt de deur greep beet en hij ontgrendelt, je stapt in je drukt op de knop en rijden maar het is wel even wennen maar erg comfortabele en geen rammelende sleutels meer aan je dashboard .
Ook is Megane erg stil wat ik wel jammer vindt aan de ene kant maar daar kan wat aan gedaan worden toch. Verder wil ik het uiterlijk houden zo als hij is alleen er komt wel een motor management aanpassing in ik weet alleen nog niet welke en een dumpvalve en misschien een ander intercooler en een ander uitlaat maar dat is voor later.
Foto's komen nog.