paulvanrooij schreef:Terug van een middagje zandvoort, op zich natuurlijk altijd leuk, maar wat een prut-evenement hebben ze ervan gemaakt zeg.
Kan me die eerste Time-Attack nog goed herinneren van de Autovisie, dat was echt helemaal super. goede auto's, goed gevuld programma, niet al die bergen met sjonnies..
Maar nu vooral veel pauze's en wachten langs de baan, steeds dezelfde auto's op de baan, eigenlijk geen bijzonder spul wat er rondrijdt

jammer van zo'n leuk (en duur) evenement hoor
Luco, waarom reed je niet mee??
Met opladen vond ik de auto al vreemd trekken bij sturen en gas geven, maar goed kijk wel ff op zandvoort.
Alles gecheckt, niks gevonden aan de voorkant, dus toch maar keuren en nogmaals kijken, niks te zien, ziet iemand het achterwiel raar bewegen dus achter alles losgehaald, bleken van de vier bouten van het subframe er 1 weg te zijn en drie zon 2 cm losgelopen
Alles weer vastgezet op moment en met loctite, toen was het tijd om op te stellen maar voorkant voelde nog raar, dus besloten niet te rijden.
Vandaag thuis alles nagekeken en alles zat vast dus even iemand geraadpleegd en even test gedaan voor de aandrijflijn, vermoedelijk aandrijfas met tik aan rijderskant, dus vandaag gewisseld en net proefgereden en nu rijdt die weer goed.
Maar was voor mij de laatste keer time attack, wat een waardeloze kutorganisatie met teveel kampsjonnies en ook nog twee jerrycans benzine gestolen, wat een kansloos volk loopt daar rond, dat is niet meer aan mij besteed en op deze manier zal dit evenement nooit serieus worden.
Een 100 keer niks in ratlook
Motor vol in de begrenzer jekkeren in zijn vrij en ga zo maar door
Echt kansloos

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.