AutoMaxx Street Power Edition 9 - 14 maart 2010 Zandvoort

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Dieter

[img]http://nl.fotoalbum.eu/images1/200812/7 ... 000004.JPG[/img]

Ik was ook in Zandvoort Zondag,bij deze een foto met vrouwelijk schoon :smile:Helaas niet bij een Renault.

Gr Dieter.
Vinnie_86
Contacteer:

klik op de foto voor meer automaxx streetpower

[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-88XHAAOJ.jpg[/img]
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

paulvanrooij schreef:Terug van een middagje zandvoort, op zich natuurlijk altijd leuk, maar wat een prut-evenement hebben ze ervan gemaakt zeg.
Kan me die eerste Time-Attack nog goed herinneren van de Autovisie, dat was echt helemaal super. goede auto's, goed gevuld programma, niet al die bergen met sjonnies..

Maar nu vooral veel pauze's en wachten langs de baan, steeds dezelfde auto's op de baan, eigenlijk geen bijzonder spul wat er rondrijdt (N) jammer van zo'n leuk (en duur) evenement hoor

Luco, waarom reed je niet mee??
Met opladen vond ik de auto al vreemd trekken bij sturen en gas geven, maar goed kijk wel ff op zandvoort.
Alles gecheckt, niks gevonden aan de voorkant, dus toch maar keuren en nogmaals kijken, niks te zien, ziet iemand het achterwiel raar bewegen dus achter alles losgehaald, bleken van de vier bouten van het subframe er 1 weg te zijn en drie zon 2 cm losgelopen :( :(
Alles weer vastgezet op moment en met loctite, toen was het tijd om op te stellen maar voorkant voelde nog raar, dus besloten niet te rijden.
Vandaag thuis alles nagekeken en alles zat vast dus even iemand geraadpleegd en even test gedaan voor de aandrijflijn, vermoedelijk aandrijfas met tik aan rijderskant, dus vandaag gewisseld en net proefgereden en nu rijdt die weer goed.

Maar was voor mij de laatste keer time attack, wat een waardeloze kutorganisatie met teveel kampsjonnies en ook nog twee jerrycans benzine gestolen, wat een kansloos volk loopt daar rond, dat is niet meer aan mij besteed en op deze manier zal dit evenement nooit serieus worden.

Een 100 keer niks in ratlook (N) (N) (N) (N)
Motor vol in de begrenzer jekkeren in zijn vrij en ga zo maar door
Echt kansloos |:
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

Wel jammer dat je niet kon rijden luco (N)

maar inderdaad, laatste keer time-attack. Zonde dat 402 zo'n leuk evenement met potentie heeft vernaggeld tot zoiets (N)
Willeon de Zoete

Zijn er uberhaupt nog wel evenementen van 402 events die de moeite waard zijn??? :( :(

"Speed" is ook al afgezakt tot niveau en sfeer = 0....
Ronald1916V
Car: Renault 19 2.0 16V

Sinds 402Events al die rommel is gaan organiseren is alles naar de klote gegaan, wie organiseerde eerder altijd Automaxx e.d. ? in de tijd dat alles nog kon op Summer Edition enz. ? :p

Balen Luco, ik las het al op DF Forum.. (N)
Plaats reactie