Ringweekend 2010: 24 & 25 april, op naar 2011...
-
ach dat is waar, maar aan zijn reactie te zien komt ie met heel wat anders aan ;pTom schreef:ach, iedere auto met apk is ringwaardig. Gas erop en gaan. Ook met die swift kun je best lol hebben (zeker als je er van houd veel ingehaald te worden![]()
).
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Contacteer:
Kijk, de swift is een dagelijkse en goedkope auto, de 19 was daar niet echt geschikt voor ook omdat er regelmatig aan gesleuteld moest worden.
De swift heb ik meer of minder gekregen van mijn ouders omdat HUN de 19 zat waren, ik ben en blijf een renault gek.
Gisteren nog met hun erover gehad hoe ik mij nu eronder voel en wat ik mis, het sleutelen dus aan een oudere auto wat ik gewoon leuk vind, met de swift haal ik het niet in mijn hoofd om over de ring te gaan ik schoof vandaag al met 35 bijna een rotonde af in belgië waar ik normaal met de 19 met 70 overheen knalde. Dat soort dingen mis ik opzich ook wel.
Een 19 16v word het iig niet, te groot, en opzich iets te duur als 2e auto erbij. Clio 16v is een betere optie, ik heb er een op het oog, maar daar laat ik binnenkort meer over weten als alles geregeld is.
En ik had import plannen om een 200sx jdm import uit engeland te halen, alleen al de maandelijkse kosten zelfs als er niks kapot ging was gewoon te duur.
Ik kom dan toch weer bij mijn favoriete merk uit... renault...
En over dat lid zijn, geef wilco maar mijn lidmaatschap, als het allemaal doorgaat (het is nog niet zeker) dan mail ik Ferdy wel even, en maak ik voor mijzelf nog 2 tientjes over dat ik weer lid ben, en dan laat ik optijd wel wat weten hier. Wilco heeft nog niet betaald en ik geef hem dus een lidmaatschap voor dit jaar als een soort van bedankje!
Zo wat duidelijker? Ik ben iig met van alles en nog wat bezig, en ik wil niet graag op de zaken voorruit lopen, maar dit lijkt me gewoon super een weekendje ring!
De swift heb ik meer of minder gekregen van mijn ouders omdat HUN de 19 zat waren, ik ben en blijf een renault gek.
Gisteren nog met hun erover gehad hoe ik mij nu eronder voel en wat ik mis, het sleutelen dus aan een oudere auto wat ik gewoon leuk vind, met de swift haal ik het niet in mijn hoofd om over de ring te gaan ik schoof vandaag al met 35 bijna een rotonde af in belgië waar ik normaal met de 19 met 70 overheen knalde. Dat soort dingen mis ik opzich ook wel.
Een 19 16v word het iig niet, te groot, en opzich iets te duur als 2e auto erbij. Clio 16v is een betere optie, ik heb er een op het oog, maar daar laat ik binnenkort meer over weten als alles geregeld is.
En ik had import plannen om een 200sx jdm import uit engeland te halen, alleen al de maandelijkse kosten zelfs als er niks kapot ging was gewoon te duur.
Ik kom dan toch weer bij mijn favoriete merk uit... renault...
En over dat lid zijn, geef wilco maar mijn lidmaatschap, als het allemaal doorgaat (het is nog niet zeker) dan mail ik Ferdy wel even, en maak ik voor mijzelf nog 2 tientjes over dat ik weer lid ben, en dan laat ik optijd wel wat weten hier. Wilco heeft nog niet betaald en ik geef hem dus een lidmaatschap voor dit jaar als een soort van bedankje!
Zo wat duidelijker? Ik ben iig met van alles en nog wat bezig, en ik wil niet graag op de zaken voorruit lopen, maar dit lijkt me gewoon super een weekendje ring!
waarom is een 19 16v duurder dan een clio 16v? precies de zelfde techniek. je gef zelf altijd aan beter in een 19 te passen ivm met je lengte.
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Nah, een 19 16V is toch wel wat anders hoor, een Clio16V steekt daarbij een stuk beter in elkaar. daarbij is een 19 16V ook zwaarder en duurder dus in de wegenbelasting dus dat begrijp ik wel.Geert schreef:waarom is een 19 16v duurder dan een clio 16v? precies de zelfde techniek. je gef zelf altijd aan beter in een 19 te passen ivm met je lengte.
Maar inderdaad, terug naar het Ringweekend

-
- Contacteer:
Terug naar het ringweekend idd, en wat hierboven word gezegd met wegenbelasting klopt ja, dat komt net boven het budget wat ik in de maand voor mijn auto('s) over heb. Tot zover. 

plus dat je aan een 19 makkelijker sleutelt dan een Clio ivm grotere motorruimteGeert schreef:waarom is een 19 16v duurder dan een clio 16v? precies de zelfde techniek. je gef zelf altijd aan beter in een 19 te passen ivm met je lengte.

volgens mij moeten we nog wat opkalefateren voor die tijd....Merijn schreef:Ik geloof dat ik dat weekend een rondje bier moet weggeven...

clio steekt beter in elkaar?Ronald1916V schreef:Nah, een 19 16V is toch wel wat anders hoor, een Clio16V steekt daarbij een stuk beter in elkaar. daarbij is een 19 16V ook zwaarder en duurder dus in de wegenbelasting dus dat begrijp ik wel.Geert schreef:waarom is een 19 16v duurder dan een clio 16v? precies de zelfde techniek. je gef zelf altijd aan beter in een 19 te passen ivm met je lengte.
19 is kwalitatief hoogwaardiger. Als exportproduct no 1 naar duitsland toendertijd moest de 19 zich meten met zijn duitse klassegenoten

-
- Car: R19.R
En hij kon zich ook nog eens goed meten met z'n klassegenoten, zeker v.w.b. betrouwbaarheid.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Sorry dat ik stoor.
Inschrijving sluit binnenkort, dan kan ik het hotel vastleggen.

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
He knapperd.....je hebt helemaal geen ultimatum gesteld.Martijn schreef:Sorry dat ik stoor.Inschrijving sluit binnenkort, dan kan ik het hotel vastleggen.
Wanneer is de definitieve inschrijving?? Ik heb namelijk nog iemand die overweegt zijn Megane RS 250, uit te testen....

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
Naja, ik heb er andere meningen over (vooral uit ervaring)Riël schreef:clio steekt beter in elkaar?Ronald1916V schreef:Nah, een 19 16V is toch wel wat anders hoor, een Clio16V steekt daarbij een stuk beter in elkaar. daarbij is een 19 16V ook zwaarder en duurder dus in de wegenbelasting dus dat begrijp ik wel.Geert schreef:waarom is een 19 16v duurder dan een clio 16v? precies de zelfde techniek. je gef zelf altijd aan beter in een 19 te passen ivm met je lengte.
19 is kwalitatief hoogwaardiger. Als exportproduct no 1 naar duitsland toendertijd moest de 19 zich meten met zijn duitse klassegenoten
-
- Car: R19.R
Maar jij sloopt alles

Ja, zeg dat wel! We moeten effe een plan smeden hoe we dat gaan regelen...Haas schreef:volgens mij moeten we nog wat opkalefateren voor die tijd....Merijn schreef:Ik geloof dat ik dat weekend een rondje bier moet weggeven...
ja.. fak.. heb jij al een kanshebber?
En... een uur of 40 extra in een weekend
En... een uur of 40 extra in een weekend

Stelletje Ringfanaten (zegt de Oldenzaalfanaat),
Mocht de blauwe clio verkocht worden, dan wil ik met de witte wel eens zo'n ringweek-end meemaken...........

Mocht de blauwe clio verkocht worden, dan wil ik met de witte wel eens zo'n ringweek-end meemaken...........

clio 2 phase 2 1.6 16v dynamique 'H&R'
-
wil niet mekkeren maar voor deze prijs kom je er lastig af denk ik, op mp staat een clio3 2006 1.6 16v met 36000 op de klok voor 8250. Dus ik denk dat je te duur bent, maar goed, denk zeg het ff 
geef je gewoon op en ga gewoon

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Ik wil niet mekkerenMartijn Kool schreef:wil niet mekkeren maar voor deze prijs kom je er lastig af denk ik, op mp staat een clio3 2006 1.6 16v met 36000 op de klok voor 8250. Dus ik denk dat je te duur bent, maar goed, denk zeg het ff
Die volgens Clarkson fantastisch sturende Twingo RS staat niet voor niets op het platform van de Clio II

Sterker nog, eigenlijk houdt de echte Clio op bij de II.
Goeie II's zullen daarom altijd hun waarde houden

Maar da's natuurlijk persoonlijk............
clio 2 phase 2 1.6 16v dynamique 'H&R'
op de ring toch, met die kart met 1.6 16v er in? 

Enorm veel zin in 
Deze week nog langs gekomen en de drang om even een sneeuwrondje te gaan doen was wel groot!
De Williams alleen weer aangeslingerd en daar mag nog wel het nodige aan gebeuren dus nog genoeg te doen! Aandrijfasje vervangen stond nog niet op de lijst, sinds vandaag wel weer

Deze week nog langs gekomen en de drang om even een sneeuwrondje te gaan doen was wel groot!
De Williams alleen weer aangeslingerd en daar mag nog wel het nodige aan gebeuren dus nog genoeg te doen! Aandrijfasje vervangen stond nog niet op de lijst, sinds vandaag wel weer

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Hier nog zoeen!
Komende maand de toertocht maar eens rijden, goede reden om erheen te gaan. 

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
-
Wat heb je nou weer gesloopt... gelukkig hebben we die op vooraadTim schreef:Enorm veel zin in
De Williams alleen weer aangeslingerd en daar mag nog wel het nodige aan gebeuren dus nog genoeg te doen! Aandrijfasje vervangen stond nog niet op de lijst, sinds vandaag wel weer![]()

Hehe, bochten naar links. Tril, Tril...
Met gepaste (
) snelheid over de landweggetjes hier was wel weer ouderwets. Binnenkort ff tijd Ron?
We gaan even duimen voor goed weer am Ring dat weekend. Owja, ook dit keer een schadevrij weekend?
Met gepaste (

We gaan even duimen voor goed weer am Ring dat weekend. Owja, ook dit keer een schadevrij weekend?

-
Heb wel even tijd tussendoor ja, zal 't nou dan toch die rechter as zijn ?Tim schreef:Hehe, bochten naar links. Tril, Tril...
Met gepaste () snelheid over de landweggetjes hier was wel weer ouderwets. Binnenkort ff tijd Ron?
Goed weer moeten we sowieso hebben, ik heb nog maar 1mm profiel op de Semi-slicks, anders moet ik nog nieuwe bestellen ook voor die tijd...