Ik ben erg benieuwd naar de uit te komen 1:12 A110 van Otto-models. Als die net zo mooi wordt als deze A106..

tja maar dan heb je wel watChris schreef:Ik vind die blauwe 5 erg mooi, maar die woekerprijzen die er voor gevraagd worden gaan toch helemaal nergens over?!
bieden vanaf 65,-
bieden vanaf 80,-
Het is een modelotootje!
Dat snap ik ook wel.paulvanrooij schreef:
@Chris: ieder zn hobby hè..
Kwestie van vraag en aanbod heChris schreef: Maar ik begrijp niet waarom er voor die nieuwe modellen (in dit geval die blauwe 5) gelijk van die absurd hoge prijzen worden gevraagd, zijn er dan echt zo weinig van gemaakt?!
Idd, ik heb hem toen volgens mij voor € 175,- uit Frankrijk laten komen en nu gaat de hele collectie de deur weer uitpaulvanrooij schreef:de 'originele' die Ron heeft wel ja, gaan voor rond de 200 euro op ebay
@Chris: ieder zn hobby hè.. bij gebrek aan een grote schuur kopen mensen ze in t klein![]()
ja das ook wel weer zo maar ja dan moet je ook weer handige handjes hebben he en ja die heb ik niet.Chris schreef:Die Raider/AO/BS bedoel je?!
bieden vanaf 70,-
@ Ronald, als je lang genoeg spaart koop je hem 1op1, nog leuker!
vertel!!! wat wil je kwijt...Chris schreef:Dat snap ik ook wel.paulvanrooij schreef:
@Chris: ieder zn hobby hè..
Maar ik begrijp niet waarom er voor die nieuwe modellen (in dit geval die blauwe 5) gelijk van die absurd hoge prijzen worden gevraagd, zijn er dan echt zo weinig van gemaakt?!
Ik heb destijds bij een bekende handelaar voor een witte 5 AT rond de 30,- betaald. Loop ik een paar maanden geleden bij een modelauto zaak in Praag binnen, kocht ik dezelfde voor 12.95,-
Waar staat jouw collectie Paul?!
Mijn meuk staat tegenwoordig ook elders. Mag best op geboden worden btw. Bestel ik gelijk een nieuwe Clio RS!