hey even een vraagje kan ik of beter nog mag ik een 2 de hands lpg instalatie steken in mijn scenic dit met de reden dat je deze al op het net vind vanaf een goede 200 euro en een nieuwe kost toch snel een 1500 € en dat is net boven mijn buget als dit mag waar kan ik die dan laten steken of mag dit zelf
mvg alvast bedankt
nesti
o ja .,?!' die gebruik ik niet he daar ban ik te lui voor
altijd door erkenden erkende inbouwer laten steken of zelf steken en de erkende inbouwer laten kijken of het goed gestoken is moet aan afgemeld worden materialen moeten juiste keurmerken hebben materiaal is niet duur inbouw maakt het geld uiteindelijk ben je even duur uit je moet gewoon rekenen als je genoeg rijdt verdien je geld overigens is een tweedehands gasinstallatie vragen om ellende een nieuwe installatie kan je vaak al grijze haren bezorgen dus doe niet gek gooi er gewoon die vijftienhonderd euro tegenaan en verdien ze weer snel terug zeker met de nu stijgende prijzen dat tweede hands wordt zeker niks want je weet er zelf geen fluit vanaf en dat schiet natuurlijk niet op koop je liever een paar leestekens
Riël schreef:altijd door erkenden erkende inbouwer laten steken of zelf steken en de erkende inbouwer laten kijken of het goed gestoken is moet aan afgemeld worden materialen moeten juiste keurmerken hebben materiaal is niet duur inbouw maakt het geld uiteindelijk ben je even duur uit je moet gewoon rekenen als je genoeg rijdt verdien je geld overigens is een tweedehands gasinstallatie vragen om ellende een nieuwe installatie kan je vaak al grijze haren bezorgen dus doe niet gek gooi er gewoon die vijftienhonderd euro tegenaan en verdien ze weer snel terug zeker met de nu stijgende prijzen dat tweede hands wordt zeker niks want je weet er zelf geen fluit vanaf en dat schiet natuurlijk niet op koop je liever een paar leestekens
Lees het zel eens terug duur zo een punt en comma en hoofdletter etc etc.
Patrick schreef:
Lees het zel eens terug duur zo een punt en comma en hoofdletter etc etc.
Riel reageert alleen op de topicstarter die zelf ook geen leestekens gebruikt, omdat hij daar naar eigen zeggen te lui voor is...
Lijkt me logisch dat je dan zo'n reply kan terug verwachten.