alleen als het zo goedkoop mogelijk moet waarom zou je er dan een meter ophangen? je wilt dmv de meter toch een stukje betrouwbaarheid, of iig een indiciatie als het niet goed gaat....
waarom dan besparen op de meter?
Omdat de metertjes gewoon goed zijn ondanks hun prijs, heb al een keer d.m.v. een externe (prof) meter gekeken hoeveel ze nou af wijken, dat is dus maar 5 graden te veel bij 100 graden olie temp. Druk meter gaf zelfs hetzelfde aan als de prof meter. Dus waarom 100 euro betalen als je voor 26 ook klaar kan zijntutuur schreef:26 euro is niet duur zeg, en dat incl. sensor![]()
alleen als het zo goedkoop mogelijk moet waarom zou je er dan een meter ophangen? je wilt dmv de meter toch een stukje betrouwbaarheid, of iig een indiciatie als het niet goed gaat....
waarom dan besparen op de meter?
zit die er al in ja??? zozoRonald1916V schreef:Ik heb zelf een toerenteller van Equus in mijn Dodge zitten en het zijn gewoon simpele en degelijke meters en gewoon duidelijk afleesbaarheb voor de 19 16v zo'n RaceTech olietemperatuurmeter maar door al die rare kleurtjes en lampjes wordt het allemaal niet duidelijker
Standaard niet, nu wel dusMartijn Kool schreef:zit die er al in ja??? zozoRonald1916V schreef:Ik heb zelf een toerenteller van Equus in mijn Dodge zitten en het zijn gewoon simpele en degelijke meters en gewoon duidelijk afleesbaarheb voor de 19 16v zo'n RaceTech olietemperatuurmeter maar door al die rare kleurtjes en lampjes wordt het allemaal niet duidelijker
waar heb jij hem op aangesloten dan?Ronald1916V schreef:Standaard niet, nu wel dusMartijn Kool schreef:zit die er al in ja??? zozoRonald1916V schreef:Ik heb zelf een toerenteller van Equus in mijn Dodge zitten en het zijn gewoon simpele en degelijke meters en gewoon duidelijk afleesbaarheb voor de 19 16v zo'n RaceTech olietemperatuurmeter maar door al die rare kleurtjes en lampjes wordt het allemaal niet duidelijker
mwah heb 2 rvs slangen op het oog, pasklaar, denk niet dat ik daar ff een t-stuk tussen wil zettenMrtn schreef:Je kan ook T-stuk tussen je olieslang monterenVrij eenvoudig als je toch nog slangen moet regelen
ik heb wel een kachel, een hete luchtblower op diesel/petroleum. Dan valt t mee, maar heb gewoon geen zin met die kutsneeuw en alles..spir@l schreef:Ah ok, duidelijk.
Het kwam in je posts over dat je dit al snel ging fixxen.
Laat maar weten als je iets voor elkaar hebt dan.
en idd, het is stervenskoud!
In een onverwarmde garage...
hmm interessant, heb m zo:Alpine schreef:Loopt alleen naar je radiateur.
Lengte is afhankelijk van waar je de koeler plaatst,
heb zelf 70 en 90cm gebruikt en het past.
uiteraard, wil primaWouter de Wit schreef:Zit die intercooler nog steeds met die spanband trouwens
Hmm goed idee, het ligt er nog steeds zo bij dus zal het (vrijdag pas waarschijnlijk) is ff proberen of ik dat ook haal..GerryTT schreef: Ik had de oliekoeler slangen links langs de radiateur lopen. Kun je de overlengte wat makkelijker kwijt