Alleen dat uitlaatsierstukje...

Nog nooit een RS gereden Dolf? Tss...
Kun je niet in een cup-Clio rijden op Zandvoort tegen een bepaald bedrag?
Overigens is het clio II phase1, 2, 3 en Clio III phase1, phase2 hè

Moet je behoorlijk toneelspelen wanneer je weet dat je 'em waarschijnlijk toch niet koopt......-jo- schreef:testrit aanvragen bij de dealer ?
wel even netjes warm rijden hè.dolf jans schreef:A.S. Zaterdag !!!!-jo- schreef:testrit aanvragen bij de dealer ?
Adinsx schreef:wel even netjes warm rijden hè.dolf jans schreef:A.S. Zaterdag !!!!-jo- schreef:testrit aanvragen bij de dealer ?
M'n oom heeft een uurtje last van zijn maag gehad nadat hij zei: "en nu vliegen maar met die Clio"
Even op flink tempo naar huis gesjeesd
post het ook nog ff in de andere ACT's misschien lezen dan nog meer mensen het, beetje overbodig dus. Plaats anders een ad op de markt of kijk op mp, plaats een oproep op onderdelenzoeker.nl ofzo, je weet nooit, en anders nieuw..Patrick.B schreef:help ik heb snel een uitlaat nodig. Moet wel een rond eindstukje hebben.
wie kan mij helpen!!!!!!!!!!???????????????????
Voor de Clio?Patrick.B schreef:help ik heb snel een uitlaat nodig. Moet wel een rond eindstukje hebben.
uh nou het begon mij dus wel op te vallen. Ik had mijn muziek lekker hard staan. En ik dacht ineens wat klinkt het hard. Ik dacht ben over 5 min thuis en dan kijk ik wel even.Maarten-Jan schreef:Lolen dat valt niet op kwa lawaai ?
Die verlies ik natuurlijk ook.......Adinsx schreef:Voor de Clio?Patrick.B schreef:help ik heb snel een uitlaat nodig. Moet wel een rond eindstukje hebben.
Vraag of Dolf met die rooie ff langs komt zaterdag, die heeft een (uch lelijk) rond uitlaatstuk...
Tenzij je hem onder je auto krijgt.Maarten-Jan schreef:Haha, nou das in elk geval wel humor
Morgen ga ik voor het eerst rijden met een RS dus er is een potentiele kandidaatAdinsx schreef:ah, had ik het toch goed opgeslagen in mijn grijze massa
Ik hoop nog steeds op iemand die zijn 182 plat rijdt met dit weer zodat ik dat stuur kan overnemen, mits die niet zo afgetakeld is als de mijne...
misschien hoopt iemand wel dat er iemand een auto achterin jou clio parkeert, zodat dat je net geen whiplash hebt maar wel 2 gebroken benen en 2 armen uit de kom, dan kan hij dat 182blokje van je overnemen..Adinsx schreef:ah, had ik het toch goed opgeslagen in mijn grijze massa
Ik hoop nog steeds op iemand die zijn 182 plat rijdt met dit weer zodat ik dat stuur kan overnemen, mits die niet zo afgetakeld is als de mijne...
Dat was dan eindelijk rijden met een Clio II RSAdinsx schreef:wel even netjes warm rijden hè.dolf jans schreef:A.S. Zaterdag !!!!-jo- schreef:testrit aanvragen bij de dealer ?
Dacht al dat het gelul was over die 3e versnelling......Arno17 schreef:illussie armer?
Van die 3 versnelling is dikke stierepoep, wel kan je door te snel willen schakelen dit hebben van 1 naar 2.
Wat bedoel je met overgang, die vanaf 5000 rpm of het verschil met de 1.6?
Nou, dat viel mee Wouter. Mooi zonnetje, kurkdroge weg.Wouter de Wit schreef:eigenlijk is het weer en de temperatuur vandaag ook niet echt ideaal om een goede proefrit en vergelijking te maken he.
Kijk en daar zit nu de kneep die Fastchip uithaalt, het word dan meer gespreid.dolf jans schreef:Dacht al dat het gelul was over die 3e versnelling......Arno17 schreef:illussie armer?
Van die 3 versnelling is dikke stierepoep, wel kan je door te snel willen schakelen dit hebben van 1 naar 2.
Wat bedoel je met overgang, die vanaf 5000 rpm of het verschil met de 1.6?![]()
Ik bedoelde de overgang van slappe hap naar retesnel bij 5000 toeren in de RS.![]()