Draai het al ruim 2 maanden (handig dat mijn werkgever ms partner is ),
naar volle tevredenheid. I.c.m. server 2008 R2 ook geen problemen overigens. Wat draaien de servers?
De gewone samba fileshares (ubuntu)
Zowel Samba als NFS wil niet lukken met Win7.
Zelfs de verbinding met exchange krijg ik niet meer voor mekaar op het werk. MagicISO werkt niet (office installatie van ISO lukte niet). Voor mijn DELL zijn maar de halve stuurprogramma's te krijgen (volume knoppen gaan nu zonder melding in scherm bijvoorbeeld), geen geluid als ik de laptop in dockingstation zet, etc.
Riël schreef:De gewone samba fileshares (ubuntu)
Zowel Samba als NFS wil niet lukken met Win7.
Zelfs de verbinding met exchange krijg ik niet meer voor mekaar op het werk. MagicISO werkt niet (office installatie van ISO lukte niet). Voor mijn DELL zijn maar de halve stuurprogramma's te krijgen (volume knoppen gaan nu zonder melding in scherm bijvoorbeeld), geen geluid als ik de laptop in dockingstation zet, etc.
Maarten-Jan schreef:ja dat kan wel kloppen, netwerk verbindingen vereisen 128 bit encryptie. kan je wel uit zetten via local policies -> security options.
Vriend van mij heeft een 2e hands auto in oss gekocht bij een autohandelaar.
Mooi ding uit 2005 met een mooie km stand, rond de 130k.
Nu blijkt achteraf dat hij 210k heeft gelopen, de handelaar adverteerde met 130k, daar heeft hij ook nog een screenshot van.
Kan hij hier wat mee of is het bij voorhand al gedane zaak ?
Volgens mij is het in NL verboden om km-standen terug te draaien, maar als de verkoper er geen weet van heeft, dan heb je geen poot om op te staan. En bij bepaalde handelaren in Oss zou ik niet teveel praat gaan maken. Beter had je even geinformeerd voordat je bij zo'n sjacheraar aanklopte.
Je kunt teruggaan, maar ik denk dat je geen poot aan de grond krijgt.
Ja, maar wat moet je dan? Gewoon accepteren dat je genaaid bent?
Je moet niet met een grote bek die zaak binnenlopen maar met een grote dosis zelfvertrouwen. Ga de discussie aan en straal gewoon uit dat je weet dat je in je recht staat en straal uit dat je het er niet bij laat zitten als hij niet met een compensatie komt.
Misschien makkelijk om te zeggen vanaf de computer en ik snap dat het moeilijk kan zijn, maar het is toch jouw spaargeld…
Je hebt ook zeker gelijk. Ik zou ook teruggaan. Als je geluk hebt nemen ze de auto terug en verkopen ze 'm aan iemand die de km-stand niet controleert.
Maar trek geen grote bek open bij binnenkomst, want daar schiet je bij de meeste handelaren niet veel mee op.
Ik ben wel erg benieuwd bij wie je deze auto gekocht hebt. Ze zijn niet allemaal hetzelfde, he.
ook ik ben wel benieuwd bij wie die gekocht is dan zijn hier in oss zeker wel een aantal handelaren waar ik ook niet met een grote bek naar binnen zou gaan nee
Wie heeft zijn bolide al op Google Streetview terug gevonden?
Google heeft een update doorgevoerd
De Clio staat er net niet op. Ze zijn op 500m na, niet bij ons langs geweest thuis. Op het werk staat de Clio te ver van de straat, dus ook daar geen resultaat
Iron BleuMégane IV Estate GT205 + Rouge FlamméClio IV Estate Dynamique TCe90
Geen idee waar hij de auto gekocht heeft..
Vind het wel erg ver gaan als je bang zou moeten zijn om op je bek geslagen te worden.. Lijkt me eerder andersom maar goed