Man, wat vat je dat weer sportief opRonald1916V schreef:dolf jans schreef:
Bovendien kreeg ik voor de kwali en de sprint nr. 6: dik vet onderstuur en slecht te doseren remmen.
Ronald, hoe heb je daar mee kunnen rijden gisteravond?![]()
Ik vond dat klagen over de kart wat achterhaald dus dat doe ik niet meer.. maar ik had ook 1 en al onderstuur, dacht dat het aan de natte baan lag.. kon er ook niets mee.. vandaar 14e
Met losse handen, da's helemaal knapMerijn schreef:Whaha... Ik heb Tim nog niet gesproken. Die heeft 2 dames van 20 meegenomen.Wij hebben onze handjes (helaas) thuis gehouden.
Ik ging sowieso bij de eerste heat al de greppel in bij de eerste bocht met die kart.. had verwacht dat er toch wel iets meer grip aanwezig zou zijndolf jans schreef:Man, wat vat je dat weer sportief opRonald1916V schreef:dolf jans schreef:
Bovendien kreeg ik voor de kwali en de sprint nr. 6: dik vet onderstuur en slecht te doseren remmen.
Ronald, hoe heb je daar mee kunnen rijden gisteravond?![]()
Ik vond dat klagen over de kart wat achterhaald dus dat doe ik niet meer.. maar ik had ook 1 en al onderstuur, dacht dat het aan de natte baan lag.. kon er ook niets mee.. vandaar 14e
!
ik was vanmorgen ieeetsie pietsieee pissiger,
vooral omdat ik door dat ding loeihard de bandenstapel inging
voor het restaurant![]()
Leuk om te horen TimTim schreef:My god, wat heb ik gemistVolgende keer iets meer slaap en van te voren even naar het toilet
Karten was echt bijzonder gaaf en geslaagd!!! Na de 1e bocht was het me al duidelijk dat een podiumplaats of ergens binnen de 1e 10 niet mogelijk was dus heb ik besloten mezelf een nieuwe titel te geven: DK
Vuistman kan trots op me zijn
Dolf, bedankt! Volgende keer weer in het nat als je het mij vraagt, een lach van oor tot oor en heb de hele avond met een grote grijns rond gerden
Ahja, goed dat je het zegtTimmie82 schreef:Edit: Jacco je krijgt nog geld van meIk schrijf het wel even over!
Maak je geen zorgen!!!Timmie82 schreef:Wordt die 3e rijder in ons team wel een beetje vlotte? Ik ga wel voor dat podium natuurlijk he!
Merijn, je bedoelt de dagen dat het geplande kampioenschap gaat plaatsvinden? Onder de ondervraagden is er momenteel een voorkeur voor de zaterdagen. Wordt vervolgd.Merijn schreef:Top!
Staat het al vast op welk van de 2 dagen er gereden gaat worden? Liefst op zaterdag, zodat Tim en ik nog even hertjes kunnen hunten in Hengelooooo.
dus zondagmiddag 13.00 uur.....Timmie82 schreef:20e, dus zondagochtend.