Merijn schreef:Vandaag Tussen Uden en Eindhoven achter een Laguna 2 station gezeten met 2 uitlaten, Renault Sport striping op de zij- en achterkant, zilvergrijs, sportieve rijstijl...
Duupke (Ronald) schreef:Merijn schreef:Vandaag Tussen Uden en Eindhoven achter een Laguna 2 station gezeten met 2 uitlaten, Renault Sport striping op de zij- en achterkant, zilvergrijs, sportieve rijstijl...
Heeft ie ze toch gewisseldAnthonyR schreef:Oz velgjes zitten er onder als goed isIs van renaultsport monteur van VKV in Gorinchem
Althans hij doet meestal de RS'jes. Woont aan die weg die gelijk loopt aan de spoorlijn dacht ik
ParallelwegAnthonyR schreef:Oz velgjes zitten er onder als goed isIs van renaultsport monteur van VKV in Gorinchem
Althans hij doet meestal de RS'jes. Woont aan die weg die gelijk loopt aan de spoorlijn dacht ik
Dat klopt ja!Parallelweg
Ding ook al regelmatig gespot trouwens
Vrijdag de Clio van Niels v Dijk gespot bij de Innovam in Nieuwegein, sjiek kleurtje IRL
En gisteren de NK-78-ZL, lichtblauwe GTT in omgeving Roosendaal
Niels V Dijk schreef:Dat klopt ja!
Vrijdag de Clio van Niels v Dijk gespot bij de Innovam in Nieuwegein, sjiek kleurtje IRL
En gisteren de NK-78-ZL, lichtblauwe GTT in omgeving RoosendaalDat je mn kleur nog kon zien onder al die blubber
komt uit wijchen, maar ik kan me niet herinneren dat ik hem ooit heb zien rijdenamullekom schreef:deze is te koop http://link.marktplaats.nl/275897663
Jup dat was ikArno17 schreef:Vanmorgen een R19 16V in Adam Zuid Oost, voorzien van RTC sticker en rasta man erin....
Pyrantha?
Ik was met de Twingo RS uiteraard.
Priyantha schreef:Jup dat was ikArno17 schreef:Vanmorgen een R19 16V in Adam Zuid Oost, voorzien van RTC sticker en rasta man erin....
Pyrantha?
Ik was met de Twingo RS uiteraard.
Ik zag je rijden
Ging express even wat langzamer rijden om te kijken of het echt een RS was![]()
Ik moest richting Hilversum(Weesp) en jij de andere kant op
Rasta ?
Nog geen flitser gezien maar weet dat ze er wel regelmatig staan met laser enzo.Priyantha schreef:Jups weet dat je er maar 70 mag ja
En heb de kuilen vanochtend heel fijn ervaren ja
Doen ze daar vaak flitsen dan trouwens ? Want mijn StomStom gaf iig niks aan, maarja dat zegt natuurlijk niets
staat dat ding bij Seat Jan Kok? Stond een zwarte gore Leon met -JPL- kenteken buitenTim schreef:Ik was ook niet herkenbaar, voor dagelijks heb ik een nieuwe Leon al staat die nu alweer bij de garage en was ik richting Utrecht aan het rijden en zat ik in een Ibiza. Volslagen onherkenbaar dus
Net jou gespot, om even door te gaan op m'n Seat Ibiza verhaal. Je kwam net de parkeerplaats af bij het Utrecht stadion terwijl ik voorbij reed. Je hebt een stuk achter me gereden en rechtsaf bij de stoplichten kwam je rechts voorbij, foei!Remon-CL10 schreef:Net in Soesterberg een bordeaux rode Clio RS, kenteken: 61-GX-BD
foto??Remon-CL10 schreef:Net in Soesterberg een bordeaux rode Clio RS, kenteken: 61-GX-BD
Hahaha was jij datTim schreef: Net jou gespot, om even door te gaan op m'n Seat Ibiza verhaal. Je kwam net de parkeerplaats af bij het Utrecht stadion terwijl ik voorbij reed. Je hebt een stuk achter me gereden en rechtsaf bij de stoplichten kwam je rechts voorbij, foei!Maar dat mens voor me ging ook wel vrij traag
![]()
Nee helaas niet, ging iets te snel. Heb nog geprobeerd dichterbij te komen maar het was te druk op de wegPatrick.B schreef: foto??
Inderdaad een lekker bochtje ja!Tim schreef:Hehe, ja ik zag op afstand al de contouren van een lage Clio 1![]()
Na het spotten van de witte wielen ging er al een lampje branden en bij het voorbij rijden zag ik je zitten ja
Dat bochtje rechts de snelweg op is best een lekkere plek om door te knallen met een vleugje overstuur![]()
Wat deed jij daar bij het stadion dan? Ik werk er dit jaar maar heb je auto er nog nooit zien staan.