Dat komt omdat je via Citrix werkt.Tim schreef:Iets waar ik op het werk ook mee te maken heb, bij ons staan die bestanden vaak toch op de server waar ze op dat moment op zaten ingelogd. C:\Documents and Slettings\(betreffende user)\ en dan ergens in Microsoft Office somewhere.Merijn schreef:Ik heb een uitdaging met MS Office en ik vroeg me af of iemand dit eerder gefixt heeft.
Wanneer het pad naar Autorecovery-files aanpas, zodat deze weggeschreven worden naar een netwerkshare, dan wordt dit wel netjes weggeschreven, maar wanneer ik mijn Citrix-sessie hardhandig afsluit (omdat het af en toe wel eens voorkomt dat mensen hun sessie verliezen, als ze in het buitenland zitten) en een nieuwe sessie opzet en Word opnieuw open, geeft Word niet aan dat er files zijn die recovered kunnen worden.
Het ASD-bestand dat weggeschreven wordt in de Autorecovery-folder op de netwerkshare blijft wel netjes bestaan.
Enig idee waarom dit niet automatisch werkt?
Meestal even zoeken maar vaak staat het daaro, ondanks dat wij net als jullie toch een auto-recovery locatie op de homedir hebben ingesteld...
Alleen de oplossing is me nog niet bekend, heeft bij ons ook niet echt een hoge prio dus als je het weet... Ik hou me aanbevolen
Zodra je via Citrix word opnieuw opstart na ee harde afsluiting van je Citrix sessie zal word niks vragen gezien alle instellingen weer 'vers' zijn.
Zal alleen gebeuren als je je Citrix sessie die je afsloot opnieuw laat opbouwen, maar dat gebeurt blijkbaar niet.
Misschien zijn de Citrix instellingen zo afgesteld dat er niet gechecked wordt op een onvolledige stop van de vorige sessie.

Die auto-recovery werkt eigenlijk niet altijd lekker.
Als je de auto-recovery op een schrijfbare openbare plek op je lokale drive zet, zeg c:\temp..
Werkt het dan wel ?
Kan een security issue zijn. (zijn meer mogelijkheden btw..)