dat krijg je hè als je aangemeld bent op http://www.solomio.nlpaulvanrooij schreef:ik heb em pas 3x gehad in 2 uur tijdvertrouwde t al niet

dat krijg je hè als je aangemeld bent op http://www.solomio.nlpaulvanrooij schreef:ik heb em pas 3x gehad in 2 uur tijdvertrouwde t al niet
niks nieuws hoor is er al veel groter ook
WIST U DAT ...t schreef: Het rotor toerental van een diesel motor turbo een snelheid kan behalen van 200.000 toeren per minuut waardoor de vanen van het compressorwiel een snelheid behalen van ongeveer 1350 km. per uur.
Een turbo rotor van 20.000 toeren per minuut tot over 150.000 toeren per minuut accelereert in minder dan 1 seconde.
De toegestane onbalans aan een turbo as op maximum toerental gelijk staat aan een kracht van 2 kilo en dat wij wel eens turbo's voor reparatie binnenkrijgen met een onbalans van 6 kilo en als u zich afvraagt of dit veel is dan moet u zich afvragen hoe het rijd met een baksteen aan uw velg.
De aangezogen lucht die de turbo binnenkomt, reist met een snelheid die bijna gelijk staat aan die van een mach 1.
De nieuwe generatie turbo's een toerental kunnen bereiken tot 220.000 toeren per minuut en dat de rotor van een Boeiing 747 ongeveer 7.000 toeren per minuut draait.
De gemiddelde uitlaatgas temperatuur in de turbo van een diesel ongeveer 800 graden is en bij een benzine turbo ongeveer 1000 graden is en dat is heet genoeg om glas te smelten.
Rotor 747 is ook ietsjes groter, scheelt nogal in snelheid die het einde van de schoepen heeft.Tim schreef:Moet je kijken wat een snelheid en een toeren, ik roep het al tijden: DIESEL ROCKS
is windows 7 al uit dan? Heb begrepen dat het ene goed progamma is. Wacht zelf op het moment dat die incl pc te koop. Dan word het wel weer is tijd om een nieuwe pc te kopen na 7 jaar.Bart GTT schreef:Heeft er iemand (goeie) ervaringen met Windows 7??
Heb een nieuwe pc en moet er dus een OS op zetten. Heb XP nog liggen en die heeft het altijd goed gedaan, maar iets beters/snellers is nooit weg...![]()
En dan de 64bit of "gewoon" de 32bit?
De pc moet 64bit wel aankunnen lijkt me: 2,83ghz quad core en 8gig intern geheugen dus dat lijkt me best voldoende...
Bla bla blaMartijn schreef:Rotor 747 is ook ietsjes groter, scheelt nogal in snelheid die het einde van de schoepen heeft.Tim schreef:Moet je kijken wat een snelheid en een toeren, ik roep het al tijden: DIESEL ROCKS
En diesel stinkt.
Hier hetzelfde verhaalPatrick.B schreef:
is windows 7 al uit dan? Heb begrepen dat het ene goed progamma is. Wacht zelf op het moment dat die incl pc te koop. Dan word het wel weer is tijd om een nieuwe pc te kopen na 7 jaar.
Op een 64-bits processor draait 64-bits het snelste schijnt het.Bart GTT schreef:Heeft er iemand (goeie) ervaringen met Windows 7??
Heb een nieuwe pc en moet er dus een OS op zetten. Heb XP nog liggen en die heeft het altijd goed gedaan, maar iets beters/snellers is nooit weg...![]()
De pc moet 64bit wel aankunnen lijkt me: 2,83ghz quad core en 8gig intern geheugen dus dat lijkt me best voldoende...
Vliegtuigen verbranden toch kerosine, geen diesel (zomaar even een opmerkingMartijn schreef:Rotor 747 is ook ietsjes groter, scheelt nogal in snelheid die het einde van de schoepen heeft.Tim schreef:Moet je kijken wat een snelheid en een toeren, ik roep het al tijden: DIESEL ROCKS
En diesel stinkt.
Laat kerosine nou net een voorproduct van diesel zijn ?Edward schreef:Vliegtuigen verbranden toch kerosine, geen diesel (zomaar even een opmerkingMartijn schreef:Rotor 747 is ook ietsjes groter, scheelt nogal in snelheid die het einde van de schoepen heeft.Tim schreef:Moet je kijken wat een snelheid en een toeren, ik roep het al tijden: DIESEL ROCKS
En diesel stinkt.)
Dan hadden mijn auto's er ook wel op gelopen.. 't is een stuk goedkoper namelijkEdward schreef:Oke, altijd gedacht dat kerosine juist meer gemeen had met benzine..Weet niet waarom
windows 7 heb ik de "uitprobeer versie" toen gedouwnload werkt top, zeker een aanrader, sneller dan vistaBart GTT schreef:Heeft er iemand (goeie) ervaringen met Windows 7??
als je Sp1 hebt ziet winhoos het wel volgens mij..Vinnie_86 schreef: over geheugen 8 gig is veel maar je heb er totaal NIETS aan op een 32bit windows, de 32bit versie kan maar 3,5 gig zien en gebruiken.