nog erger dat Renault F1 shirts?Steven schreef:Ik vind ide 'I'm the stig' stickers, t-shirts etc. zo triest. Rond de ring lopen ook de meest grote kneuzen ermee.
ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Car: R19.R
haha, die zijn ook populair ja 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
whehehe, kansloos was ie al voor ie begon-jo- schreef:jah, komop, die vroeg er toch gewoon om ? De manier waarop ie effe de bocht ging aansnijden ???dennisvr schreef: Ja ik weeg ook zoveel(overigens waren we er al voorbij voor die kerel er erg in had
)

Das ook een erge, maar das anders, net als de Subarujassen of Ferarripetjes. Dan ben je fan van.-Ray- schreef:nog erger dat Renault F1 shirts?Steven schreef:Ik vind ide 'I'm the stig' stickers, t-shirts etc. zo triest. Rond de ring lopen ook de meest grote kneuzen ermee.
Met dat I am the stig insinueer je echt alsof je 'the raceking' bent, terwijl 99.9% niet eens fatsoenlijk kan sturen op het circuit. (en nee ik kan ooknie sturen

- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
Gisteravond zat er een witte Clio I ik denk phase 1 (hoeke glazen koplampen) de achterkant van de Clio even van érg dichtbij te bekijken.
Nu gingen we maar 50 (ook 50 toegestaan) en ik keek al een paar keer in de spiegel wat voor een malloot het zou zijn. Het was wel duidelijk dat hij een poging wilde gaan doen, zodra mijn voorligger (die rechtsaf ging slaan) voor mij weg was, om me in te halen of in ieder geval bij te houden.
Voorligger ging aan de kant, ik keek nog een keer naar achter. Schudde even met m'n hoofd van "probeer het nou maar niet" en gas erop. Hij kon inderdaad niet volgen, maar kwam des al niettemin best aardig mee
Was een RSi of 16V al leverbaar destijds?
Verder op de A18 nog gepoogd een 335i voor te blijven. Bij het invoegen kon ik op hem uitlopen door de vrij scherpe bochten. Met 160 de A18 op, maar toen stoof hij voorbij met een grote glimlach
Nu gingen we maar 50 (ook 50 toegestaan) en ik keek al een paar keer in de spiegel wat voor een malloot het zou zijn. Het was wel duidelijk dat hij een poging wilde gaan doen, zodra mijn voorligger (die rechtsaf ging slaan) voor mij weg was, om me in te halen of in ieder geval bij te houden.
Voorligger ging aan de kant, ik keek nog een keer naar achter. Schudde even met m'n hoofd van "probeer het nou maar niet" en gas erop. Hij kon inderdaad niet volgen, maar kwam des al niettemin best aardig mee

Was een RSi of 16V al leverbaar destijds?
Verder op de A18 nog gepoogd een 335i voor te blijven. Bij het invoegen kon ik op hem uitlopen door de vrij scherpe bochten. Met 160 de A18 op, maar toen stoof hij voorbij met een grote glimlach

Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
- Adinsx
absoluut niet erg inderdaad om dit voorbij te zien stuiven
[img]http://www.canim.net/araba/images/BMW_3 ... 24x768.jpg[/img]
Als ik geld over zou hebben...
[img]http://www.canim.net/araba/images/BMW_3 ... 24x768.jpg[/img]
Als ik geld over zou hebben...

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Eerst ff een zilveren die ervan doorging, zwarte GT ook vol d'r langs, en ook op de valreep nog ff een Oranje GT.......wat zal die gast in z'n CRX gedacht hebben?Lex schreef:Honda CRX 1.6 16v turbo vs. 3 GTT's![]()
![]()
![]()
Jammer voor de rokende CRX

dat ie het nog probeert 

Wel grappig, maareh een 1.6 turbo CRX is toch ook best vlot...?Florus schreef:Eerst ff een zilveren die ervan doorging, zwarte GT ook vol d'r langs, en ook op de valreep nog ff een Oranje GT.......wat zal die gast in z'n CRX gedacht hebben?Lex schreef:Honda CRX 1.6 16v turbo vs. 3 GTT's![]()
![]()
![]()
Jammer voor de rokende CRX![]()
Dus niet vlot genoeg voor zo'n ouwe 1.4 van Renault...
- Adinsx
Was dat hok niet een zilveren seicento?Sander2 schreef:Kanarie gele clio RS van een naamgenoot () tegen een japans hok. Viel het mee of tegen Sander?
![]()
(Ik denk dat het wel meeviel want je ging geloof ik vrij snel weer van het gas?)
Van het autoweekforum:
Ik kom net vanuit Dronten en reed door de polder richting Elburg.
Kwam ik de plaatselijke tuning club tegen met een paar Renaults clio's en opel Tigra's. Even met hun wedstrijdje wezen doen, De rest kon allemaal niet mee komen alleen de renault clio williams kon een beetje mee komen. Uit eindelijk bij de brug gingen er een paar duimen in de lucht. Was wel leuk zulke reactie's sommigen kunnen het namelijk niet hebben als ze verliezen en dan rijden ze met een chagerijnige hoofd snel voorbij lol
Wie o wie?

-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Vanmiddag de R19 16V nog even flink op de kloten gegeven
R19 16V vs. VW Golf II 1.8 16V 1-0
R19 16V vs. Audi TT Quatro 1.8 20V Turbo 180PK 1 - 1
R19 16V vs. Honda Civic 1.6 16V 1-0
Gewoon even ouderwets met dat ding door Zwolle blaffen

R19 16V vs. VW Golf II 1.8 16V 1-0

R19 16V vs. Audi TT Quatro 1.8 20V Turbo 180PK 1 - 1

R19 16V vs. Honda Civic 1.6 16V 1-0

Gewoon even ouderwets met dat ding door Zwolle blaffen

Haha dat was wel ff lol ja toch een groot verschil tussen de sub en de clioSander2 schreef:Kanarie gele clio RS van een naamgenoot () tegen een japans hok. Viel het mee of tegen Sander?
![]()
(Ik denk dat het wel meeviel want je ging geloof ik vrij snel weer van het gas?)

Toyota celica tegen Clio rs 0-1 kreeg wel een big
en 

Ik vond het verschil wel meevallen, maar nu ging ik ook expres wat later op het gas aangezien het nogal nat was buiten. Sub heb ik nooit gemeten. Qua mods zou je tussen de 250~270 pk moeten zitten.Sanderrs schreef:Haha dat was wel ff lol ja toch een groot verschil tussen de sub en de clio. Ja ging van het gas omdat we anders een probleem hadden bij de rotonde
. Hoeveel pk zit de sub?
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Cooper S hou je met de gtt nog bijSander2 schreef:Of de cooper S laten chippen. Valt er nog veel te halen met een chippie voor de versies met mechanische kompressor?

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Gj heeft toch chippie in combinatie met kleinere poelie, rond de 200pk zou het zijn dan?
ding is best rap (voor een kappersauto
)
ding is best rap (voor een kappersauto

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ja als je als een oud wijf rijdt, lijkt die rap ja.paulvanrooij schreef:Gj heeft toch chippie in combinatie met kleinere poelie, rond de 200pk zou het zijn dan?
ding is best rap (voor een kappersauto)

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
GJ schreef:Zal ik erop ingaan

- Adinsx
Een standaard CooperS is goed te doen met de Clio, de Works heb ik wat meer moeite mee moet ik zeggen.
Die zitten op 211pk en in 6,5s op de 100. Ook daarboven loopt het behoorlijk door
Alleen durfde ik de bocht wat harder in als m'n collega.
De Works was overigens een leaseauto van het werk, echter het baasje had ontslag en dus bleef de auto daar staan. Niemand wilde hem overnemen vanwege de 25% bijtelling op de gruwelijke aanschafprijs.
Inmiddels is de Works foetsie, dus een leuk ritje trappen zit er ook niet meer in
Die zitten op 211pk en in 6,5s op de 100. Ook daarboven loopt het behoorlijk door

De Works was overigens een leaseauto van het werk, echter het baasje had ontslag en dus bleef de auto daar staan. Niemand wilde hem overnemen vanwege de 25% bijtelling op de gruwelijke aanschafprijs.
Inmiddels is de Works foetsie, dus een leuk ritje trappen zit er ook niet meer in

Ik denk dat je met een GTT boven de 120 ook weinig kans hebt... Tot de 120 moet ie wel bij te houden zijn.
Maar ik moet zeggen dat het wel lekker stuurt, zo'n Coopertje! Het voelt snel aan, al is het dan niet echt.
Maar ik moet zeggen dat het wel lekker stuurt, zo'n Coopertje! Het voelt snel aan, al is het dan niet echt.

-
- Car: R19.R
Heb met de 19 nog zo'n mini geboekt op vakantie, maar dat was vast geen works
Gast stak wel een duimpje op
Gast stak wel een duimpje op