Infrarood coating

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
DennisT
Moderator

Ik rem wel gewoon als ik een flitspaal zie :) Als ik me echt wil misdragen ga ik wel naar Duitsland of Zandvoort ;)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

Je komt niet om reclame te maken zeg je, maar er zit veel tijd in en je wilt wel verkopen, lijkt me reclame.

Met name veel belangstelling vanuit flitsservice, maar je hebt het niet gemaakt voor kentekens mmmmmmmmmmmmmm

Maakt mij verder niet uit hoor, maar naar mijn mening pure reclame, en als je daarmee gepakt wordt op je kenteken of ook heel je auto om laseren tegen te gaan is dat obstructie van de rechtsgang, kost je waarschijnlijk meer dan je rijbewijs :(
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
antoine
Car: Renault Clio III RS

Mijn idee (Y)
dna
Contacteer:

Ze mikken op je kenteken en daarom dat je niet je hele auto hoeft te coaten, en het is natuurlijk iedereen zijn eigen verantwoording om dit te gebruiken...

Het oppervlak om te laseren moet sterk reflecterend zijn en vlak vandaar dat ze getraind worden om op het kenteken te mikken.
Laatst gewijzigd door dna op wo 15 jul 2009 20:13, 1 keer totaal gewijzigd.
antoine
Car: Renault Clio III RS

Luco, op de voorkant van je auto spuiten as weekend. Dan kan je met 120 door de pisstraat.. :D
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

antoine schreef:Luco, op de voorkant van je auto spuiten as weekend. Dan kan je met 120 door de pisstraat.. :D
Ja alleen zo jammer dat ze je tijd van de pitsstop registreren :smile:
Hebben ook al gekeken als je niet stopt of veel te kort, stop je namelijk tekort krijg je 15 sec straf, maar als ze vermoeden dat je express veel te kort stopt besluit de wedstrijdleiding de straf, dus helaas geen gaatje in het reglement :lol: :lol:
Whatever
Contacteer:

Natuurlijk ieder zn eigen verantwoording, wil dan wel graag je naam adres en tel. nr als ik het gebruikt heb, als ze me dan aanhouden geef ik dat aan de politie en weg is mijn bekeuring :lol:
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Het is trouwens helemaal een beetje lulverhaal, tegenwoordig zijn alle ruiten warmtewerend :grin:
Whatever
Contacteer:

en waarom zou je je kenteken warmtewerend willen maken? :smile:
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Dan verkleurd die niet door die hele felle zon hier in nederland :smile:
Mrtn
Car: R5GTT

Het lijkt mij een bijzonder goedje :) Niet dat ik hardrijden promoot, maar zo'n warmtewerende voorruit kan best handig zijn dan...

Ik heb meermaals post gekregen dat ze mn voorruit wel op de foto hebben gezet terwijl ik graag had gezien dat dat niet lukte :lol:
DennisT
Moderator

Als dit gewoon mag blijven staan als "project" zijnde gaat het de goede kant op met de club... :~ Ik zeg slot erop, dit gaat nergens over, pure reclame.
dna
Contacteer:

Als dit in het verkeerde topic staat dan heb ik er absoluut geen bezwaar tegen als dit de juiste plek verplaatst wordt door een moderator hoor (Y)
Adinsx
Car: M4 Estate GT205

Ik mis een beetje de hoofdlijn in dit verhaal.

Het ging tenslotte toch om de warmtewerende functie?

Ik zal je even een PM sturen. Misschien dat we er op het werk iets mee kunnen doen, een verdiepend verhaal zeg maar :)
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
Maarten-Jan
Car: R19.R

DennisT schreef:Als dit gewoon mag blijven staan als "project" zijnde gaat het de goede kant op met de club... :~ Ik zeg slot erop, dit gaat nergens over, pure reclame.
Ben ik het wel mee eens, of het nou reclame voor het hinderen van de politie is of voor je voorruit warmte werend maken, het blijft reclame.
Steven
Car: M536

Pff maak je niet zo druk zeg, ookal is het reclame, so what, tis tenminste auto gerelateerd en kan hier best van toepassing zijn.

Ik vind het iig wel geinige gadget :)
DennisT
Moderator

Zet het op zijn minst maar ergens anders op het forum neer, dit heeft niks met projecten te maken zoals dat hier hoort.
Erik (Schepjes)
Contacteer:

(S)
Tim
Car: E36 M3

Ben je moe Erik? ;)

Wel makkelijk zoveel moderetters :D
Erik (Schepjes)
Contacteer:

oooh sssssshhhit dit was niet het weltrusten-goedemorgen topic :lol:
Tom
Moderator
Car: MB

DennisT schreef:Zet het op zijn minst maar ergens anders op het forum neer, dit heeft niks met projecten te maken zoals dat hier hoort.
verzet :p
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Daniël W.
Car: 5TL-T

Het is gemaakt voor de voorruit van een auto?
dna@flitsservice.nl schreef:Je kunt er zeker de koplampen mee doen, probleem dan is alleen dat deze coating niet volledig doorzichtig is zoals water.
En dan krijgen je koplampen dus een rare schijn...
En dan het volgende:
Mdw schreef: Maare en de wasstraat dan enzo

Dan elke keer een nieuw busje kopen ?

dna schreef:Nee je hoeft niet iedere keer een nieuw busje te kopen (mag wel), maar het is al getest met kokend water eroverheen gieten.

@spEEdy4fun

Dat is ook wat ik gedaan heb, een camera met nightshot, en dan daarmee kijken s'avonds terwijl er een IR filter voor de lens zit zodat deze alleen IR licht opvangt.
Met een schuursponsje en een heet sopje.
En met acetone en tolueen en nog een heel scala aan andere oplosmiddelen.
En het is er niet meer af te krijgen.
Allemaal foto's, proeven etc. over het niet meer kunnen flitsen van kentekens, terwijl dat juist 'niet de bedoeling' is van dit goedje. Heb je dan wel resultaten van proeven die betrekking hebben op het warmtewerend effect?
Adinsx

Daniël W. schreef:
Allemaal foto's, proeven etc. over het niet meer kunnen flitsen van kentekens, terwijl dat juist 'niet de bedoeling' is van dit goedje. Heb je dan wel resultaten van proeven die betrekking hebben op het warmtewerend effect?
Daar probeer ik ook al een tijdje achter te komen.
Snap sowieso niet dat hij dan op dit forum begint of op flitsservice. Mail gewoon de pers rond. Zo moeilijk is het niet om aandacht te krijgen voor een product als dit...

Ik heb nog niets van hem vernomen in ieder geval per PM.
Steven
Car: M536

Jeez, stelletje Sherlocks (S)

Iedereen met helder verstand snapt toch waar het om gaat, laat het dan ook lekker zo zijn zeg.

Heilige boontjes gelul altijd :puke:
Adinsx

Steven schreef:Jeez, stelletje Sherlocks (S)

Iedereen met helder verstand snapt toch waar het om gaat, laat het dan ook lekker zo zijn zeg.

Heilige boontjes gelul altijd :puke:
Als je er echt iets mee wil dan zul je toch de grote markt moeten aanboren.
Het lijkt me toch wel dat er interesse kan zijn in een coating die het opwarmen van de auto in de zon goed tegen kan gaan.

Dus waarom komt dat zo weinig aan bod? Natuurlijk, hier en op FS heeft de nevenfunctie van de coating een hogere interesse, maar als de persoon er echt iets mee wil, dus verkopen, dan moet je het toch anders aanpakken lijkt me ;)
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

denk je nou serieus dat dit product gaat om het opwarmen van een auto tegen te gaan? dan ben je wel heel goedgelovig (of dom, net hoe je het wil bekijken)
Riël
Über-Spammer

Ja, idd :p
Succes met het koud houden van een zwarte auto met dit busje :p
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

inderdaad..dat zal schelen! (Y) :lol:
dna
Contacteer:

Je moet het van 2 kanten zien, en het ligt er maar aan wat je onder reclame verstaat...

Ik kan hier of e-mail adres, telefoon en alles neerzetten en dit goedje de hemel in prijzen en onzin verkopen. Maar dat doe ik niet.

Of ik wil jullie hiermee helpen zodat jullie een koele auto hebben, ik wat bij verdien, en zo op mijn beurt weer een donatie kan doen aan het forum.

a) Zo is het plezierig voor mij;
b) Plezierig voor de eventuele kopers ivm hun koele auto;
c) Fijn voor jullie allemaal aangezien het forum gesponsord word.

En misschien wil ik wel geen grote media aandacht, ik kan ook mythbusters e-mailen dat ze hun werk niet goed doen, omdat er WEL een methode is om onder flitsboetes uit te komen, maar dat is niet de opzet.

Ik kan topgear en fifth gear mailen hierover en dat misschien een van die tv programma's er wat over uit zendt.
En ook dat het in autoweek komt en in Auto&Motor Techniek http://www.amt.nl maar ik weet niet of dit voor mij als persoon ook veel goeds zal brengen. Ik wil er gewoon mensen een plezier mee doen en hier niet mijn werk van maken (of ja het is hoe je het bekijkt wel al mijn werk, ben bijna Dr in Organische Chemie nu).
Maarten-Jan
Car: R19.R

Allemaal leuk en aardig maar je bent niet de eerste die flauwekul zou verkopen :wink: (ik zeg overigens niet dat je dat doet, maar ik blijf skeptisch).
Arco
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

MOD
Beste DNA,

Graag even ter verduidelijking richting jou (en de rest van ons forum) :

Ongeoorloofde reclame van welke aard dan ook hoort niet thuis op ons forum. Zie RTC Markt : http://www.renault-tuning.com/markt/markt.php

Tevens ons reglement : http://www.renault-tuning.com/reglement.php

Te koop/te koop gevraagd. Op ons forum is het niet toegestaan artikelen te koop aan te bieden. Deze Forums zijn niet aanwezig op de clubsite. Wil je iets te koop vragen of aanbieden, die dit dan via de RTC MARKT. Aangeboden en gevraagde artikelen verschijnen ook in de Latest Posts. Wijzig je een advertentie dan zal deze weer bovenaan in de Latest Posts verschijnen. Dit is drie maal mogelijk. Contact met de koper/verkoper gaat via PM, E-mail of telefoon.

Producten welke in strijd zijn met ons Nederlands rechtssysteem, krijgen bij ons geen podium.

Bij deze is dit topic na klachten van forumgebruikers en na overleg met bestuur, Raad van Toezicht en Moderators gesloten.

Ik hoop dat hiermee het e.e.a. duidelijk is over wat er wel en niet kan op ons forum. (een leuk, duidelijk recht-aan-recht-toe forum waarin wij zeker geen heilige boontjes zijn, maar wel weten wat de grens is van het toelaatbare. :wink: )

Namens Bestuur, Raad van Toezicht en Moderators van Renault Tuning Club,

Arco Straver
voorzitter
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Gesloten