Twingo II RS animo FastChip-tuning
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Niet vele meer dan alle andere op een atmo motorblokje, dus denk aan tussen de 4 en 7 pk.Bakkums schreef:Effe tussendoor, maar wat levert een fastchip chip voor mijn Clio 2 ph2 1.6 16v eigenlijk op?
Koppel zal ook zo'n 20-25 Nm stijgen.......maar in het geval van een Clio zou ik je toch een RS aanraden.

Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Hmm, toen ik het tikte dacht ik inderdaad aan de kroeg ja, lekker bier weertje.-jo- schreef:in de kroeg wel jaArno17 schreef: Koppel zal ook zo'n 20-25 Nm stijgen.......
Jo, wat kan je dan verwachten van een Clio 1.6 zoals genoemd hierboven?
Met de pk's zit ik wel buiten de kroegpraat....

Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
Nogmaals mijn excusses voor het vervuilen van deze topic.
Maar zit er gewoon al een lange tijd over na te denken om de Cio iets pittiger te maken. Zal effe een Project topic aanmaken, zodoende hoef ik niet verder te zeuren in andere fora's.
Bedankt voor je reactie en 20 tot 25nm is mij voldoende.
Een clio RS is voor mij iets te duur, nog, maar zal er zeer waarschijnlijk wel een keer komen.
Maar zit er gewoon al een lange tijd over na te denken om de Cio iets pittiger te maken. Zal effe een Project topic aanmaken, zodoende hoef ik niet verder te zeuren in andere fora's.
Bedankt voor je reactie en 20 tot 25nm is mij voldoende.
Een clio RS is voor mij iets te duur, nog, maar zal er zeer waarschijnlijk wel een keer komen.
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
"inkoppertjemodus''
Wat zout en peper strooien....
"inkoppertjemodus''
Wat zout en peper strooien....
"inkoppertjemodus''
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
even fastchip bellen, dan weet je het dadelijk.
BTW, Henk doet niet enkel software. De beste man heeft jaar en dag gesleuteld dus kan je ook dadelijk vertellen wat er te doen valt aan een 1.6
BTW, Henk doet niet enkel software. De beste man heeft jaar en dag gesleuteld dus kan je ook dadelijk vertellen wat er te doen valt aan een 1.6
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Laatste keer dan maar, 1.6 is zeker wel aan te sleutelen. Gezien de motoren in de rally 220PK'tjes halen.
Niet dat dit een reeel vermogen is voor mij, maar dit wijst er wel op dat het mogelijk is.
Heb nu een project topic aangemaakt
Niet dat dit een reeel vermogen is voor mij, maar dit wijst er wel op dat het mogelijk is.

Heb nu een project topic aangemaakt

-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Dat zijn motoren waar enige duizenden euro's aan verspijkerd zijn en welke maar een beperkte levensduur hebben.
Een "standaard" 1.6 16V K4M blok kan wel wat extra's genereren, maar niet met 300 euro....
Een "standaard" 1.6 16V K4M blok kan wel wat extra's genereren, maar niet met 300 euro....
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Chiptuning Renault Clio 1.6 16v
110pk/148Nm
120pk/167Nm
€ 448.00
Ziet er toch veelbelovend uit of niet? Stond ook een uitroepteken voor, en dit betekend dat er een vermogens test voor is geweest. Achja boeie, iedere auto is toch anders.
110pk/148Nm
120pk/167Nm
€ 448.00
Ziet er toch veelbelovend uit of niet? Stond ook een uitroepteken voor, en dit betekend dat er een vermogens test voor is geweest. Achja boeie, iedere auto is toch anders.
jah, jij bedoeld een super1600. Zit je effe neer ?Bakkums schreef:Laatste keer dan maar, 1.6 is zeker wel aan te sleutelen. Gezien de motoren in de rally 220PK'tjes halen.
Niet dat dit een reeel vermogen is voor mij, maar dit wijst er wel op dat het mogelijk is.
Heb nu een project topic aangemaakt
Onderblok:
Référence: 7711157378 Ancienne référence:
Désignation: Carter cylindres préparé "2006"
Unité de Vente: 001 Prix de vente (HT): 1890.45€
versterkt tussen carter:
Référence: 7711156342 Ancienne référence:
Désignation: Echelle de renfort
Unité de Vente: 001 Prix de vente (HT): 814.06€
zijbevestiging onderblok:
Référence: 7711156656 Ancienne référence:
Désignation: Support bague étanchéité
Unité de Vente: 001 Prix de vente (HT): 110.99€
Oliepompje !!!!
Référence: 7711157119 Ancienne référence:
Désignation: Pompe à huile 16x25
Unité de Vente: 001 Prix de vente (HT): 748.04€
cartertje !!!!
Référence: 7711157124 Ancienne référence:
Désignation: Carte huile
Unité de Vente: 001 Prix de vente (HT): 1046.46€
krukas, ga effe zitten !!!
Référence: 7711157093 Ancienne référence:
Désignation: Vilebrequin
Unité de Vente: 001 Prix de vente (HT): 5737.82€
vliegwiel
Référence: 7711157060 Ancienne référence:
Désignation: Volant moteur
Unité de Vente: 001 Prix de vente (HT): 1067.08€
zuiger per stuk
Référence: 7711156330 Ancienne référence:
Désignation: Piston équipé
Unité de Vente: 001 Prix de vente (HT): 537.21€
drijfstang per stuk
Référence: 7711156331 Ancienne référence:
Désignation: Bielle
Unité de Vente: 001 Prix de vente (HT): 679.75€
cilinderkop type 2005
Référence: 7711157344 Ancienne référence:
Désignation: Culasse évolution 2005
Unité de Vente: 001 Prix de vente (HT): 5654.48€
cilinderkop type 2006
Référence: 7711157376 Ancienne référence:
Désignation: Culasse évolution 2006
Unité de Vente: 001 Prix de vente (HT): 5940.08€
nokkenasjes per stuk !!!!
Référence: 7711157225 Ancienne référence:
Désignation: A.A.C Admission (Asphalte) 2004
Unité de Vente: 001 Prix de vente (HT): 2107.87€
kan zo nog even doorgaan maar denk dat je ondertussen het plaatje wel snapt.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
en hoe was het ook alweer? elke paar1000 km blok uit elkaar voor complete revisie?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Juistem Jo. 
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Koopje zon blokkie-jo- schreef:met enig geluk houd ie het een seizoen vol, wedstrijd of 8 - 10 ?paulvanrooij schreef:en hoe was het ook alweer? elke paar1000 km blok uit elkaar voor complete revisie?

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Bakkums schreef:Chiptuning Renault Clio 1.6 16v
110pk/148Nm
120pk/167Nm
€ 448.00
Ziet er toch veelbelovend uit of niet? Stond ook een uitroepteken voor, en dit betekend dat er een vermogens test voor is geweest. Achja boeie, iedere auto is toch anders.
Ja, mijn brommer liep vroeger ook 120km/u.....................op de trein!
Is die firma fan van de "Fabeltjeskrant"
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
Wat het blok en de kosten betreft. Dit wist ik allemaal ook en is natuurlijk ook niet reeel, maar het ging om de idee dat het wel mogelijk is.
Maargoed, praat maar in mijn project topic verder, zodoende vervuilen we deze topic niet.
http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=28269
Ps. Ik hoop ongeveer 130pk te behalen met verschillende aanpassingen. Moet te doen zijn toch? Wel motor vermogen natuurlijk.
En hoe weet je dat van de scooter? Haha, mijne liep 118 auto teller.
Maargoed, praat maar in mijn project topic verder, zodoende vervuilen we deze topic niet.
http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=28269
Ps. Ik hoop ongeveer 130pk te behalen met verschillende aanpassingen. Moet te doen zijn toch? Wel motor vermogen natuurlijk.
En hoe weet je dat van de scooter? Haha, mijne liep 118 auto teller.
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Jo, aangezien dit het topic voor RS animo is, is het ook bedoeld voor de Twingo RS?-jo- schreef:Er wordt voor de komende dynodag een promo-actie gedaan door FASTCHIP voor de CLIO RS 197 en Twingo TCE 1.2 !
Meer informatie volgt nog !
Fijn weekend !
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
Ik blijf het antwoord verschuldigd. Moet eerst nog overleggen met Henk maar die is vandaag niet beschikbaar.
Dit zou een speciale actie worden waardoor de auto NIET op de testbank hoeft afgesteld te worden. Er wordt een programma, door Henk ontwikkeld en reeds getest, ingezet. Bij de twingo 1.2 TCE levert dat zowieso een koppeltoename van 30Nm op. Men kan op de dag dan nog rollen ook indien dat gewenst is.
Maar zoals gezegd, hierover later meer.
Dit zou een speciale actie worden waardoor de auto NIET op de testbank hoeft afgesteld te worden. Er wordt een programma, door Henk ontwikkeld en reeds getest, ingezet. Bij de twingo 1.2 TCE levert dat zowieso een koppeltoename van 30Nm op. Men kan op de dag dan nog rollen ook indien dat gewenst is.
Maar zoals gezegd, hierover later meer.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !