[Merijn's ex-21Turbo] *snif*
Nadat een paar weken geleden al mijn linker spiegel aan aan gort getrapt was, kwam ik er vandaag achter dat er iemand heel fijn met een zwarte stift op mijn motorkap heeft lopen schrijven... Godverdegodver...
Waarschijnlijk is het er wel af te krijgen, maar ik snap werkelijk niet wat mensen er toe brengt dit te doen. Ik was overigens niet de enige in de garage.
Wie heeft er zin om een nachtje te campen in de parkeergarage? Bier en knuppels on me!!

Wie heeft er zin om een nachtje te campen in de parkeergarage? Bier en knuppels on me!!
-
Inderdaad, wat bezielt ze....
Maar een geluk dat Arno een rondje om je 21 liep, want hij merkte het op.
't is er wel af te krijgen met wasbenzine.
Arno en ik hebben wel animo, maar het wordt dan na de Kreuztage.
Kun je 't tot die tijd vol houden?
Bedankt nog voor de cola en de 'kofferbakhandel', Merijn!.
Maar een geluk dat Arno een rondje om je 21 liep, want hij merkte het op.
't is er wel af te krijgen met wasbenzine.
Arno en ik hebben wel animo, maar het wordt dan na de Kreuztage.
Kun je 't tot die tijd vol houden?

Bedankt nog voor de cola en de 'kofferbakhandel', Merijn!.

Ik denk dat mijn broer en ik voor die tijd al een keer een avondje doorgehaald hebben in de garage...
Maar bedankt voor het aanbod.
Ik zal morgenvroeg eens effe een fotootje maken en (weer!) aangifte doen.
De volgende keer zorg ik dat ik wat meer tijd heb, mannen. Kunnen we een terrasje pakken of zo.

Ik zal morgenvroeg eens effe een fotootje maken en (weer!) aangifte doen.

De volgende keer zorg ik dat ik wat meer tijd heb, mannen. Kunnen we een terrasje pakken of zo.

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:

hoerigehoerigehoerige

is t geen afgesloten parkeergarage dan?
-
- Contacteer:
is dat hier bij die nieuwbouw op de hoek zeg maar? weet dat daar nogal wat 'jonge medelanders' rondhangen 's avonds..maar of die ook in die garage kunnen?
count me in !Merijn schreef:Nadat een paar weken geleden al mijn linker spiegel aan aan gort getrapt was, kwam ik er vandaag achter dat er iemand heel fijn met een zwarte stift op mijn motorkap heeft lopen schrijven... Godverdegodver...Waarschijnlijk is het er wel af te krijgen, maar ik snap werkelijk niet wat mensen er toe brengt dit te doen. Ik was overigens niet de enige in de garage.
zal mn stuk hout met grote roestige spijker wel meenemen voor je !

Nee, het is achter bij Vita Nova, aan de Arendsvlucht.paulvanrooij schreef:is dat hier bij die nieuwbouw op de hoek zeg maar? weet dat daar nogal wat 'jonge medelanders' rondhangen 's avonds..maar of die ook in die garage kunnen?
Hier effe 3 fotootjes.
[img]http://img23.imageshack.us/img23/356/img0417large.jpg[/img]
[img]http://img23.imageshack.us/img23/3663/img0418large.jpg[/img]
[img]http://img43.imageshack.us/img43/7010/img0419large.jpg[/img]
Vanavond effe poetsen...

wat een t€ringlijers! hopen dat 't niet al in je lak getrokken is...
Dan denk je dat je auto veilig staat
een paar weken terug hadden ze bij mij in de buurt vrloijk met een roze spuitbus op allerlei auto's lopen taggen
Dan denk je dat je auto veilig staat

een paar weken terug hadden ze bij mij in de buurt vrloijk met een roze spuitbus op allerlei auto's lopen taggen

5GTT & clio II 1.6 16v
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Mooi zuur Merijn. Nooit geweten dat ik kleurenblind was, meende dat je 21 zilver is... 
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Mooi klote Merijn.
Volgens mij kun je tegenwoordig maar beter een oud hok rijden, waarbij een extra deukje o.i.d. minder erg is. Wat een klote streken zo
Mocht ik een keer kunnen helpen
Je trekt alleen altijd aan het kortste eind. Ik zei ook al tegen Paul, gewoon de auto er een keer neer zetten, radio erin. Op een afstandje met een andere auto wachten en volgas erop af rijden
In de kofferbak ermee en ergens in Duitsland er weer uitzetten, ow jah en ervoor zorgen dat teruglopen niet meer gaat 
Volgens mij kun je tegenwoordig maar beter een oud hok rijden, waarbij een extra deukje o.i.d. minder erg is. Wat een klote streken zo

Mocht ik een keer kunnen helpen

Er gebeurt in de garage de laatste tijd wel meer, dus ik ga echt een keer een weekend in mijn auto pitten. Bij mijn broer hebben ze laatst het Audi-logo al van zijn grille gebroken, laatst mijn spiegel dus al en er zijn veel meer mensen die getroffen zijn door deze gasten. Zo moeilijk moet dat niet zijn om ze te pakken, lijkt me!
-
- Contacteer:
je zou er bijna een weekendje bij gaan zitten ja..beetje jammer dat dat dan weer niet mag,maar politie doet ook niets.heerlijk..
@ron: klinkt alsof je er goed over nagedacht hebt
We kunnen binnenkort wel een 'mijn auto is in oss beschadigd-meeting' houden merijn.we zijn al met 3..
@ron: klinkt alsof je er goed over nagedacht hebt

We kunnen binnenkort wel een 'mijn auto is in oss beschadigd-meeting' houden merijn.we zijn al met 3..
Zonde man, lomp dat mensen niet van andermans spullen af kunnen blijven...Merijn schreef:Nee, het is achter bij Vita Nova, aan de Arendsvlucht.paulvanrooij schreef:is dat hier bij die nieuwbouw op de hoek zeg maar? weet dat daar nogal wat 'jonge medelanders' rondhangen 's avonds..maar of die ook in die garage kunnen?
Hier effe 3 fotootjes.
[img]http://img23.imageshack.us/img23/356/img0417large.jpg[/img]
[img]http://img23.imageshack.us/img23/3663/img0418large.jpg[/img]
[img]http://img43.imageshack.us/img43/7010/img0419large.jpg[/img]
Vanavond effe poetsen...
Je kan permanent marker (daar lijkt het op) verwijderen door met een whitebord marker eroverheen te gaan. Lost mekaar op....

-
- Contacteer:
dat klopt idd.. percies overtrekken, en dan veeg je het zo weg
wel klote..

wel klote..
Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
-
- Contacteer:
Klote voor je Merijn, ik zou inderdaad ook ergens in een hoekje gaan zitten een keer, maar met iedereen bij elkaar een camerasysteem aanschaffen is dat geen idee?
Enne Ronnie.... jij hebt ook een graffiti-avatar, waar was jij toen dit gebeurde
Enne Ronnie.... jij hebt ook een graffiti-avatar, waar was jij toen dit gebeurde

Bedankt voor de tip!Nickster schreef:Je kan permanent marker (daar lijkt het op) verwijderen door met een whitebord marker eroverheen te gaan. Lost mekaar op....Succes ermee in ieder geval !

Ja voor zoiets niet. Wat zou de parkeergarage eraan kunnen doen?
Heh, poets t eraf, vervelend hoor, maar van een vogelstront op t dak heb ik meer schade eigenlijk
Erger als iemand een deuk erin schopt.
Dat eenieder van elkaars spullen af moet blijven ok, maar hé: welkom op de wereld. Kut is t.
Heh, poets t eraf, vervelend hoor, maar van een vogelstront op t dak heb ik meer schade eigenlijk

Dat eenieder van elkaars spullen af moet blijven ok, maar hé: welkom op de wereld. Kut is t.
De parkeergarage zou beter kunnen controleren wie er naar binnen gaat, want je kunt echt niet zomaar binnen komen... Er hangt een camera bij de ingang, maar ik betwijfel of daar wat mee gedaan wordt. Ga ik vanavond ook even checken.