Maar ook hier, zeer strakke pix.

Steven schreef:Zeg, je schiet toch ook wel eens een mede-RTC'er op de foto he, niet alles wat duur is, is mooi
Maar ook hier, zeer strakke pix.
Motortje niet zo fris meer nee ? ding leverde nog wel een net vermogen afgelopen maand in Goes ?Timmie82 schreef:Als ik me er toe kan zetten zal ik van 't weekend eens even een assesement plegen. Zal meteen even de compressie van het ouwe beestje laten meten. Als ik mezelf kan overtuigen dat het verantwoord is, stem ik natuurlijk ook weer voor een ringtripje in juli
Lagers zou inderdaad wel wat kunnen maar dan is het vaak ook wel snel einde oefening, ik dacht dat dat allemaal wel aardig goed zat bij die C20XE motoren van Opel..Timmie82 schreef:Olieverbruik maak ik me niet zo druk om, die wordt voor een aanzienlijk deel veroorzaakt door de carterontluchting. Als ik de compressie laat meten weet ik in hoeverre dat weer wordt veroorzaakt door slijtage.
Het is meer die lage oliedruk.. Misschien is er iets verstopt of is de pomp aan het stukgaan. Of de lagers hebben hun beste tijd gehad.
Hoe dan ook, 214.000 km op de teller waarvan de laatste 20.000 heel veel flink op z'n staart. Rustige daily ritjes doe ik met de Xantia. Even lekker rossen en Zandvoort/Ring is voor de Astra.
Dit gaat inderdaad nog goed, je kunt daar gewoon rechtdoor schieten.Allartino schreef:leuk om te bekijken dit allemaal![]()
maar dit gaat net goed of nie? öeps
foto
Hoeveel verschillende mensen rijden er eigenlijk in totaal op zo'n weekend-dag? je ziet echt vanalles voorbij komen! (en dat lijkt mij nou weer veel te eng, dat grote verschil in auto's (en (mijn) rijderskwaliteiten
)
Geheee...., klinkt wel geinigJacob Priem schreef:Een vriend van me heeft nog wat gefilmd, daar kwamen zelfs nog een tweetal RTC-ers in voor![]()
http://s6.photobucket.com/player.swf?fi ... &os=1&ap=1
http://s6.photobucket.com/player.swf?fi ... &os=1&ap=1
Dat zal wel wezen.. maar niet van de 31stepaulvanrooij schreef:ik heb toch een foto van jou online staan ronald?