Ik heb het wel eens gezien hier op de site, ik had opgeschreven het moet volgens de geleerden R 9312 zijn. Moet je bij de spuiter even vragen of het goudkleur is, zoniet hoor ik het graag
AKZO Nobel 7E81208 volgens F7power.com. Dit schijnt een italiaanse code te zijn. Ik weet niet of je met die code ook hier terecht kunt. Ik laat de kleur van mijn velgen bepalen aan de hand van nieuwe naafdoppen. Zaterdag hoop ik tevreden te zijn met het resultaat.
Er schijnt een serie Speedline velgen voor de Impreza geweest te zijn met dezelfde kleur als Williams velgen. Helaas zie je bij de Impreza diverse kleuren goud voorbij komen, dus even bij de Sub dealer langsgaan voor de kleurcode zit er ook niet in.
Helaas ging er geen belletje rinkelen toen ik daar die code vertelde. Zij schijnen weer met andere codes te werken. [img]http://smile.smilies.nl/413.gif[/img]
Weet iemand mischien waar ik het orginele model williams velgen vandaan haal alleen dan in 16".
Weet dat ze bestaan heb ze in belgie een keer gezien maar nergens kunnen vinden
matchstickman schreef:Weet iemand mischien waar ik het orginele model williams velgen vandaan haal alleen dan in 16".
Weet dat ze bestaan heb ze in belgie een keer gezien maar nergens kunnen vinden
heb van de week een set speedline velgen 16 inch, gekocht en als ik me idd niet vergis zaten deze ook onder de maxi clio.
ze komen in ieder geval onder mijn clio (soon to be maxi) williams
Zo, ik ben een naafdop bij een verfzaak geweest, en gekeken welke kleur het beste paste bij de gouden willy naafdop.
De kleur op pagina 318, kolom B6 paste erg goed. Maar daar gaf de computer alleen maar Daf en mercedes bij aan.
Zonet gebeld met Sikkens Nederland, en die zeiden mij ook dat ik de kleur moet hebben met nummer R9312. In het boek staat deze kleur op pagina 607, kolom D5.
Net weer de verfzaak gebeld, maar die zeiden me dat 607D5 wel 2 tinten lichter is als 318B6....
Weet het niet echt meer... Misschien is de naafdop die ik heb als verificatie niet goed...
Kan weer terug naar de verfzaak vrees ik, om die andere kleur te bekijken
canonballman schreef:Zo, ik ben een naafdop bij een verfzaak geweest, en gekeken welke kleur het beste paste bij de gouden willy naafdop.
De kleur op pagina 318, kolom B6 paste erg goed. Maar daar gaf de computer alleen maar Daf en mercedes bij aan.
Zonet gebeld met Sikkens Nederland, en die zeiden mij ook dat ik de kleur moet hebben met nummer R9312. In het boek staat deze kleur op pagina 607, kolom D5.
Net weer de verfzaak gebeld, maar die zeiden me dat 607D5 wel 2 tinten lichter is als 318B6....
Weet het niet echt meer... Misschien is de naafdop die ik heb als verificatie niet goed...
kunststof is ook shit wat betreft kleur vergelijken. Dat heeft vaak al een andere tint dan dezelfde lak op metaal. Zie je bijvoorbeeld veel als je naar de overgang bumper/carrosorie kijkt.
Zou het nummer niet terug te vinden zijn op de mengmaschine van het werk?
canonballman schreef:Zo, ik ben een naafdop bij een verfzaak geweest, en gekeken welke kleur het beste paste bij de gouden willy naafdop.
O wee als er dalijk andere velgen onder m'n wagen zitten, Reinier!
Base coat using speedline gold R9312 – The gold paint I used is the offical Akzol Noble code supplied by Speedline Corsa. This code has been checked with Akzol Noble and the UK conversion is R9312.