dolf jans schreef:Vindt ik nog steeds de mooiste Clio die ik ooit gezien heb (meeting 5 april):
mooie kleur, mooi verlaagd, verder uiterlijk standaard inclusief die mooie wielen.
Wie is Rik en waar woont ie?
Zou hem nog wel eens willen zien.... Gr. Dolf
blijft idd echt een prachtige auto!
Rik woont in Elsloo (uit mijn hoofd..), net voor Maastricht zeg maar..
dolf jans schreef:Vindt ik nog steeds de mooiste Clio die ik ooit gezien heb (meeting 5 april):
mooie kleur, mooi verlaagd, verder uiterlijk standaard inclusief die mooie wielen.
Wie is Rik en waar woont ie?
Zou hem nog wel eens willen zien.... Gr. Dolf
blijft idd echt een prachtige auto!
Rik woont in Elsloo (uit mijn hoofd..), net voor Maastricht zeg maar..
Dank je 'Haas'. Beeetje uit de buurt dus . Zie de auto vast nog wel een keer bij een meeting. Misschien heeft ie ook wel een voorstellingstopic gemaakt. Ik ga eens zoeken. Gr. Dolf
Vanmorgen rond half 8 op de A50 bij uden. Een hele nette 21T Gelijk ff gezwaaid. En de afgelopen 2 weken al een aantal keren een blauw-gele Clio V6 rondom uden. Mn collega heeft foto's die komen er nog aan
vanavond bij de gamma in hellevoetsluis, even snel (had haast het waaide en ik wilde gaan surfen ) staan te praten met de eigenaar van een blauwe zeer lage R5 GTT phase 2. Grote witte renault sticker over de achterbumper, witte speedline velgen er onder. Rolkooi achterin tof ding om te zien.
De eigenaar vertelde me ook nog dat hij een GTT had staan met een 16v blokkie er in...
Vanmorgen gespot in Amersfoort op de Pitrus :TH-ZB-05, zeer nette gele Megane 1 Cabrio 2.0 16v, zowaar geen heldere maar donkere achterlichten
De 19 16v staat er nu naast geparkeerd
Ik zit net Blik op de Weg te kijken van 5 mei en daar zie ik bij een onderdeel ineens een blauwige Clio geparkeerd staan.
Het lijkt op de Artic Bleu kleur, alleen op het eerste gezicht lijkt de sleuf in de voorbumper niet lang genoeg om een RS te zijn. Wie achterhaalt wat het wel is?
Adinsx schreef:Ik zit net Blik op de Weg te kijken van 5 mei en daar zie ik bij een onderdeel ineens een blauwige Clio geparkeerd staan.
Het lijkt op de Artic Bleu kleur, alleen op het eerste gezicht lijkt de sleuf in de voorbumper niet lang genoeg om een RS te zijn. Wie achterhaalt wat het wel is?
Kan ook, maar ik dacht dat ik Xenon zag. Dan zou het haast een Initiale of RS moeten zijn. Weet zo niet of de Campus ook deze optie mogelijkheid heeft?
Probleem is nu dat de internetbeelden net niet duidelijk genoeg zijn:T
Iron BleuMégane IV Estate GT205 + Rouge FlamméClio IV Estate Dynamique TCe90
Vanochtend een poosje samen met een Clio 3 RS F1 (rood) opgereden op de A28, nog een stukje vol gas richting de 180, maar kon hem vrij makelijk volgen.
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Joopieboy schreef:Om half 5 vanmiddag richting nieuw roosteren een clio (rs?) phase 1 met phase 2 achterlichten en een achterbumper met een dubbele uitlaat (v6 look), bordeaux rood, laag, velgjes en alles eronder. Bekende?
Ik had het verkeerd gepost dus hierbij nog een keer, nu in het goeie topic.
Joopieboy schreef:Om half 5 vanmiddag richting nieuw roosteren een clio (rs?) phase 1 met phase 2 achterlichten en een achterbumper met een dubbele uitlaat (v6 look), bordeaux rood, laag, velgjes en alles eronder. Bekende?
nee niet bekend Geen kenteken?????
Nope, is ook de eerste keer dat ik hem hier zie rijden.