Ringweekend 2009: 18-19 april 2009. (info)
das ook het eerste wat in zondag ga doen 

Immer wieder die verdammte Holländer
godver.. gister een bougiekabel definitief laten overlijden..
(was al slecht, nu helemaal in 2 stukken..)
Gelukkig had Maurice nog een setje rode magnecors liggen, morgen of zaterdag in huis

(was al slecht, nu helemaal in 2 stukken..)
Gelukkig had Maurice nog een setje rode magnecors liggen, morgen of zaterdag in huis

dan zit ik toch binnen, dus dat boeit me geen reet..... 
Maar zal duimen voor jullie voor mooi weer

Maar zal duimen voor jullie voor mooi weer

Zondag 10% kans op neerslag en licht bewolkt 15 graden...., zaterdag 50% kans op neerslag 11 graden....Tom schreef:Weer voor zondag ziet er wel aardig uit. Zaterdag iets minder......
We zullen wel zien..., zin heb ik zeker

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
349 km in 2:45. Roept u maar.Jerk schreef:Even het "uurrecord" verbrekenRoy schreef:Jerk en ik vlammen zondag ook even heen en weer.
Kijken of die OPC een beetje ring-proof is....

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dit was de hele Autobahn 180, overal. Wel inclusief rookpauze.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
Met name dat stoppen kost tijd, als je iets chiller door rijdt maar wel constant zonder stoppen dan scheelt dat best veel tijd.
Ach, dat laatste kwartiertje of half uurtje maakt mij uiteindelijk ook niet zoveel meer uit. Al is het wel lekker als je dat half uur nog langer kan slapen
Ach, dat laatste kwartiertje of half uurtje maakt mij uiteindelijk ook niet zoveel meer uit. Al is het wel lekker als je dat half uur nog langer kan slapen

-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Dat stoppen kom je nog wel op terug, tenminste.. je rijd toch mee in de R19 16V ?Tim schreef:Met name dat stoppen kost tijd, als je iets chiller door rijdt maar wel constant zonder stoppen dan scheelt dat best veel tijd.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nog even over de organisatie daar:
Ik haal de sleutels op, die deel ik uit bij de start van de toertocht. Degenen die de tocht niet rijden kunnen de sleutel zelf ophalen bij het hotel. Let wel ff op of je een driepersoonskamer hebt!
Start toertocht tussen 13.30 en 14.00, bij het hotel. Dat zal iedereen wel kunnen vinden, neem ik aan. Routebeschrijving krijg je daar van mij.
Ontbijt spreek ik af vanaf 8 uur. Niks uitslapen, dat doe je thuis maar.
Iedereen ook een reisverzekering geregeld?
Ik haal de sleutels op, die deel ik uit bij de start van de toertocht. Degenen die de tocht niet rijden kunnen de sleutel zelf ophalen bij het hotel. Let wel ff op of je een driepersoonskamer hebt!
Start toertocht tussen 13.30 en 14.00, bij het hotel. Dat zal iedereen wel kunnen vinden, neem ik aan. Routebeschrijving krijg je daar van mij.
Ontbijt spreek ik af vanaf 8 uur. Niks uitslapen, dat doe je thuis maar.

Iedereen ook een reisverzekering geregeld?
-
Heb er zin in mensen. zo de 16V nog ff langsbrengen om af te melden voor de APK, beetje olie er bij in en dan morgenochtend eindelijk weer richting Ring ! 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Morgenochtend? Jullie gaan toch later?
@ Ivo: geen currywurst? Wij lunchen bij Hannes. En ff VLN kijken.

-
Heb er zin in
, dalijk nog even een bijrijders stoel monteren en nog even checken of alles zandvoort overleefd heeft en klaar 

anders heeft de haas.nl die toch wel?
Immer wieder die verdammte Holländer
-
Als die dingen allemaal hetzelfde zijn, heb hier nog wel een paar radiateurs liggen (R19 16V dan..) waar dat nippel wel van kan missen.Chris schreef:Argh... Ontluchtingsnippel van de radiateur kapot...![]()
Hopenlijk heb ik die nog liggen...
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
hoelaat bij hannes, en hoelaat is VLN? misschien dat GJ en ik dan ook wel aanschuiven?Martijn schreef:Morgenochtend? Jullie gaan toch later?
Klinkt goed, het is dat ik met Ronald mit fahr maar anders was ik graag aangeschoven. Altijd leuk om te zienpaulvanrooij schreef:hoelaat bij hannes, en hoelaat is VLN? misschien dat GJ en ik dan ook wel aanschuiven?Martijn schreef:Morgenochtend? Jullie gaan toch later?

-
- Moderator
- Car: MB
Denk dat Robbie en ik morgen tussen 10 en half 11 vertrekken uit DB. Dus dan zijn we mooi betijds daar. Eerst morgenvroeg nog effe de auto wassen 
oja, en ook niet geheel onbelangrijk. zo nog effe bij de supermarkt langs voor wat eten en drinken

oja, en ook niet geheel onbelangrijk. zo nog effe bij de supermarkt langs voor wat eten en drinken

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
zin heb ik!! 

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
prima plan
Hoef ik niet meer bang te zijn..

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Lijst voor Paul om mee te nemen:paulvanrooij schreef:prima plan![]()
- vork