ACT: Algemeen Chat Topic deel 2
-
- Über-Spammer
moderne auto kopen, zit die xenon al in. Is toch geen porem, een auto uit de vorige eeuw met xenon lichten 

denkl dat daar de meningen over zijn verdeeld
toch wel beetje krom eigenlijk(tsjah NL) als iets type goedgekeurd wordt zou het toch geen probleem moeten zijn voor verkeersregels en APK, anders kan je overal wel een boete voor krijgen.....
toch wel beetje krom eigenlijk(tsjah NL) als iets type goedgekeurd wordt zou het toch geen probleem moeten zijn voor verkeersregels en APK, anders kan je overal wel een boete voor krijgen.....
Vind jij.Jean-Paul-S schreef:moderne auto kopen, zit die xenon al in. Is toch geen porem, een auto uit de vorige eeuw met xenon lichten
Ik vind die gele kaarsen harstikke leip

Jep.
HEb een andere gekocht.
Een safrane 2.5 op LPG
N blauwe.
Automaat
Met de km's kan ik gewoon doortellen, ook deze stond al op 444.000
Maar hele mooie bak, zal zo effe een plaatje droppen.
HEb een andere gekocht.
Een safrane 2.5 op LPG

Automaat

Met de km's kan ik gewoon doortellen, ook deze stond al op 444.000

Maar hele mooie bak, zal zo effe een plaatje droppen.
aftermarket xenon is voor kneuzen! (wannabee moderne auto rijders)
zijn bijna allemaal dezelfde figuren die er mee rijden
oude auto lekker Duplo of H4 laten.
goeie regel voor de APK dus
.
zijn bijna allemaal dezelfde figuren die er mee rijden

goeie regel voor de APK dus

-
- Contacteer:
Niks mis mee als je nacht blind bent, 4300k, lekker wit, goed afstellen en niks aan de hand! 

Weer zoeenmark 5t schreef:aftermarket xenon is voor kneuzen! (wannabee moderne auto rijders)
zijn bijna allemaal dezelfde figuren die er mee rijden![]()
goeie regel voor de APK dus.

Maargoed, eindeloze discussie, je loopt altijd tegen dezelfde mensen op die miepen dat je ze in hun bek schijnt!
Zeker wel, maar dan moet je de xenon niet de schuld geven, die sets zijn prima, zowel in kwaliteit, ze doen het, en geven meer licht.
We kunnen toch ook allemaal hard rijden, moeten ze dan ook motoren met meer dan 40pk verbieden?
Maak gewoon richtlijnen voor die xenon.
Anderzijds, ik geloof dat dit voor oude auto's ook niet gaat gelden. Sowieso wil ik dan een investering terug, grapje kostte zeker 300 euro totaal.
We kunnen toch ook allemaal hard rijden, moeten ze dan ook motoren met meer dan 40pk verbieden?
Maak gewoon richtlijnen voor die xenon.
Anderzijds, ik geloof dat dit voor oude auto's ook niet gaat gelden. Sowieso wil ik dan een investering terug, grapje kostte zeker 300 euro totaal.
Laatst gewijzigd door Riël op vr 10 apr 2009 20:12, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Moderator
- Car: MB
Riël Notermans schreef:Z Sowieso wil ik dan een investering terug, grapje kostte zeker 300 euro totaal.

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Ze trekken er nu toch ook een ?Merijn schreef:Hoe wil je dat gaan handhaven dan?? Da's geen doen! Snelheid kun je meten, maar hoe zou je hier de grens willen trekken?

JA en jou boeit het niet omdat je er toevallig geen tijd en geld in hebt gestoken
De reden waarom het niet mag kan ik me voorstellen, alleen ik voldoe er niet aan (mijn licht stoort niet). Dit is eenvoudig te meten op elke keuring, dus begrijp niks van een algeheel verbod. Geef dan ook bekeuringen aan mensen die uberhaupt hun lampen verkeerd afstellen, daar heb ik meer last van dan die enkele sjon met zijn erin gefrotte xenon. Of losse reflector kapjes bij lampen van vrachtwagens of motoren
zodat die koplampen blijven flikkeren.Zooo irritant.
Ohja en dan ook een verbod op het voeren van licht als je bergop rijdt en de top bereikt. Ook dan schijn je aan de andere kant bergopkomend verkeer recht in de toeter.
Aanstellerij, dat is het
.

De reden waarom het niet mag kan ik me voorstellen, alleen ik voldoe er niet aan (mijn licht stoort niet). Dit is eenvoudig te meten op elke keuring, dus begrijp niks van een algeheel verbod. Geef dan ook bekeuringen aan mensen die uberhaupt hun lampen verkeerd afstellen, daar heb ik meer last van dan die enkele sjon met zijn erin gefrotte xenon. Of losse reflector kapjes bij lampen van vrachtwagens of motoren

Ohja en dan ook een verbod op het voeren van licht als je bergop rijdt en de top bereikt. Ook dan schijn je aan de andere kant bergopkomend verkeer recht in de toeter.
Aanstellerij, dat is het

oude autos gewoon origineel laten en verbieden die zooi.
weg discussie

weg discussie

Weet je wat? Oude auto's verbieden! 

-
- Contacteer:

Lekker aan het generaliserenmark 5t schreef:aftermarket xenon is voor kneuzen! (wannabee moderne auto rijders)

Vind ik ook! Haal je ook meteen die dellorto eraf?mark 5t schreef:oude autos gewoon origineel laten en verbieden die zooi.
weg discussie![]()
![]()

Weet je waar ik meer een hekel aan heb? Idioten die denken dat ze lampen kunnen vervangen (de welbekende verblindende lamp), idioten die denken dat ze zelf hun lampen kunnen afstellen (xenon/halogeen, maakt niets uit) of installeren, etc etc. Ik heb net zoveel last van sjappies met halogeen als met xenon, dat ligt meer aan degene die er met z'n handen aan zit

mark 5t schreef:aftermarket xenon is voor kneuzen! (wannabee moderne auto rijders)
Spoilers boven op het dak monteren is voor sjonnie's en petjes

Zoals hier boven al gemeld scheer je zo wel iedereen over 1 kam

R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Über-Spammer
pff, net een set williams wielen per telefoon gekocht, belt hij net terug: "ja luister, ik heb een hoger bod gekregen, dus iemand anders komt ze halen". Sjonge jonge wat zijn mensen toch slecht als het om een paar euro meer of minder gaat. Of is dat gewoon modern tegenwoordig, afspraken niet nakomen

-
- Über-Spammer
nou, beste man vroeg 175. De andere koper zou volgens hem ongezien 300 betalen, waar ik mijn vraagtekens bij heb omdat je 125 meer dan de vraagprijs geeft. Volgens mij krijgt hij dalijk 200 euro, maar wil hij niet afgaan voor 25 euro 

-
- Über-Spammer
Iemand nog een grote kwijlende hond in de aanbieding?
Blijft gewoon vervelend, hopelijk leest hij dit ook als hij op rtc bestaat

Blijft gewoon vervelend, hopelijk leest hij dit ook als hij op rtc bestaat

Zo stom is die verkoper dus niet!Jean-Paul-S schreef:nou, beste man vroeg 175. De andere koper zou volgens hem ongezien 300 betalen, waar ik mijn vraagtekens bij heb omdat je 125 meer dan de vraagprijs geeft. Volgens mij krijgt hij dalijk 200 euro, maar wil hij niet afgaan voor 25 euro

@ Paz, tuurlijk. Maar zo is de handel nu eenmaal.
Snap niet dat je je er zo druk om kunt maken.Jean-Paul-S schreef: Blijft gewoon vervelend, hopelijk leest hij dit ook als hij op rtc bestaat

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Über-Spammer
Omdat ik iemand ben die wel zijn afspraak nakomt