Tom heet die toch, zit een beetje in het vastgoedMerijn schreef:Ik heb geen idee waar in Nijmegen hij woont. Ik zal het eens vragen als ze terug is van vakantie.Hij heeft ook een 330d station.
edit was al gepost

Tom heet die toch, zit een beetje in het vastgoedMerijn schreef:Ik heb geen idee waar in Nijmegen hij woont. Ik zal het eens vragen als ze terug is van vakantie.Hij heeft ook een 330d station.
vetel..Hessel schreef:ken ik ff foeteruh
G##$% de $%^ en ^&%$ naar de $%^^&&*
![]()
zowwwdat lucht op!!
Nah die benzine is echt niet slecht, ik geloof best dat er additieven zijn voor schonere verbranding in de V-power.mark 5t schreef:rommel!!
heeeel veeel administratie dingen die bij elkaar komen en veel afspraken en telefonische afspraken en plan afspraken en en en en toen was ik t even zat......Ad van Haperen schreef:vetel..Hessel schreef:ken ik ff foeteruh
G##$% de $%^ en ^&%$ naar de $%^^&&*
![]()
zowwwdat lucht op!!
Steven schreef:
Verder kun je die 2% ook makkelijk genereren door iets meer benzine te leveren voor dezelfde prijs,
beter neem je geen green shit, zoek maar is rond hier, alleen maar slechte ervaringen volgens mij.Mrtn schreef:wat is een leuk adresje om EBC green blokjes te bestellen?
Dat is pas lullig....Ferdy schreef:http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/ne ... 336886.ece
My word, EBC moet je echt met een ruime boog omheen gaan.Martijn Kool schreef:beter neem je geen green shit, zoek maar is rond hier, alleen maar slechte ervaringen volgens mij.Mrtn schreef:wat is een leuk adresje om EBC green blokjes te bestellen?
Indien je goed spul wil voor weinig zou ik textar blokjes bestellen bij autopartsonline.nl
Of ferrodo ds2500 nemen.
opzich had ik geen problemen met ds2500 op zandvoort.Ronald1916V schreef:EBC wil ik ook geen woord meer over vuilmaken.. dat heeft me al eens bijna een auto gekost op de Ring..
Textar sportblokken zijn echt goed, heb zowel met de R19 16V als de Clio 1.4 met die dingen gereden en dat remt gewoon erg goed en heb ik nog niet echt aan het faden gehad, en betaalbaar overigens.
DS2500's zijn gewoon goed, maar een hele andere prijsklasse, die het overigens naar mening wel waard is.
Heb nu Mintex 1166 liggen voor de RS remmen op de 19, schijnt vergelijkbaar te zijn met DS3000, voornamelijk voor Zandvoort wil ik die gebruiken, daar heb ik namelijk nog niet echt blokken voor gevonden die daar heel blijven.