Wel heb ik nog iets nieuws binnen gekregen. Een klein detail!

Hier de foto ervan!
[img]http://i66.photobucket.com/albums/h278/ ... ing104.jpg[/img]
Het is voor de Kofferbak instal.. wat k er precies mee ga doen weet k nog niet!

Perspex of glas plakken en het daar op plakken? Iets van verlichting er onder en klaar???Rammi schreef:Dat snap k... maja hoe of wat weet k nog niet....Tom schreef:opplakken waarschijnlijkOf wou je ze als ijskrabber gebruiken.........
Dat is idd ook nog een idee.. ma k ga het er later nog wel over hebben met de mensen waar k het geluid in laat bouwen.Gerald schreef:Perspex of glas plakken en het daar op plakken? Iets van verlichting er onder en klaar???Rammi schreef:Dat snap k... maja hoe of wat weet k nog niet....Tom schreef:opplakken waarschijnlijkOf wou je ze als ijskrabber gebruiken.........
ben er zelf ook niet blij mee... maar moet ik hem nu terug halen dan en dan maar half afgemaakt hierheen laten komen? mijn geld ben k dan toch al kwijt...paulvanrooij schreef:dat zei je 2 maanden geleden ook al toch?
Niet lullig bedoeld maar ik zou er toch niet blij mee zijn als t mijn auto was
Been there, done that.reno 19 schreef:gave klinken
Dat zal best zo zijn!Tom schreef:Alleen het fancy-race-gaas om je uitlaat monteren wordt wel wat lastig met die aangewerkte bumper (daar zal dus je uitlaat er voor onder vandaan moeten waarschijnlijk).
Ieder moment uitgeteld?paulvanrooij schreef:8 maanden
gaat het nog goedkomen?
Yep deze toch wel ja!RenaultclioII16v (Peter) schreef:Toch niet die achterbumper hè? Want die was volgens mij de vorige x al goed.
Goed werk heeft zijn tijd nodig!Tom schreef:effe terug gebladerd: Maar ben je je auto nu al vanaf 17 augustus kwijt? Das wel lang zeg