Mark 5T cup Megane
net te laat ik ben nu net thuis.
bedankt voor de tip Jochem
ach we zien wel vanavond gaat de oude er af en als het lukt de nieuwe er weer op.
bedankt voor de tip Jochem

ach we zien wel vanavond gaat de oude er af en als het lukt de nieuwe er weer op.
zo maandag avond met Abel geklust tot 23:00H en vanavond alleen tot 23:00H en ja hoor hij loopt weer!
heb wel effe goedkope 10W40 er in gedaan want er kwam behoorlijke bruine drap uit het carter .
Veel uren maken deze week om hem as weekend in Goes op de bank te krijgen.
Maar goed tis voor een goeie zaak zullen we maar zeggen.
morgen water er in met een vaatwastablet en dan effe rijden .
dan alle water en olie er nogmaals uit , nieuwe koelvloeistof en 10W60 volsyntheet + filter er op dan is ie wel gereed voor Goes.
O ja en mijn nieuwe velgen met banden natuurlijk
(Ronal Turbo met Yokohama`s)

heb wel effe goedkope 10W40 er in gedaan want er kwam behoorlijke bruine drap uit het carter .
Veel uren maken deze week om hem as weekend in Goes op de bank te krijgen.
Maar goed tis voor een goeie zaak zullen we maar zeggen.
morgen water er in met een vaatwastablet en dan effe rijden .
dan alle water en olie er nogmaals uit , nieuwe koelvloeistof en 10W60 volsyntheet + filter er op dan is ie wel gereed voor Goes.
O ja en mijn nieuwe velgen met banden natuurlijk

(Ronal Turbo met Yokohama`s)
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
action 10w40 klasse 3 - 4 Liter: € 7,49mark 5t schreef:zo maandag avond met Abel geklust tot 23:00H en vanavond alleen tot 23:00H en ja hoor hij loopt weer!![]()
heb wel effe goedkope 10W40 er in gedaan want er kwam behoorlijke bruine drap uit het carter .
Veel uren maken deze week om hem as weekend in Goes op de bank te krijgen.
Maar goed tis voor een goeie zaak zullen we maar zeggen.
morgen water er in met een vaatwastablet en dan effe rijden .
dan alle water en olie er nogmaals uit , nieuwe koelvloeistof en 10W60 volsyntheet + filter er op dan is ie wel gereed voor Goes.
O ja en mijn nieuwe velgen met banden natuurlijk
(Ronal Turbo met Yokohama`s)
loopt mijn gt prima op

goed bezig geweest
en waar blijven die pics van die ronals onder dat ding????
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Martijn, die 10W40 is leuk voor je Daily Driver met weinig vermogen, maar voor een GT zou ik toch echt wel een ander merk nemen. Besides, zeker met circuitplannen is een 10W50/60 wel aan te raden, zeker op zo'n heetstokertje als een GT. En een oliekoeler is zelfs dan met standaard motor al een must.
Krijg een beetje het idee van wel snel, maar voor een paar duppies. Dan kun je beter een CRX nemen, die kun je erger mishandelen
Krijg een beetje het idee van wel snel, maar voor een paar duppies. Dan kun je beter een CRX nemen, die kun je erger mishandelen

pfhoe hee steef 165 ad wielen das best veel!
hoeveel motorvermogen moet je dan wel niet hebben?
@martijn 10W60 kost je bij mij maar 40,- voor 5 liter.
geen RTC upload site dus geen fotos he!
hoeveel motorvermogen moet je dan wel niet hebben?
@martijn 10W60 kost je bij mij maar 40,- voor 5 liter.
geen RTC upload site dus geen fotos he!
ja sieger eerst maar eens zien wat er uit komt.
-
- Berichten: 1742
- Lid geworden op: di 29 mar 2005 14:42
- Locatie: Assen
- Contacteer:
das idd wel een boel, misschien is die bank in Goes wel getuned 

Laatst gewijzigd door sieger everts op do 5 mar 2009 18:47, 1 keer totaal gewijzigd.
zo het koelsysteem geflusht met wynss schoonmaakspul.
kwam me toch een partij oliebagger uit!!
toch nog maar een keer met water gevuld volgende week nog een keer flushen en dan de koelvloeistof er weer in.
olie vervangen voor 10W60 en een nieuw filtertje
zat weinig rommel in het oliesysteem gelukkig.
kwam me toch een partij oliebagger uit!!
toch nog maar een keer met water gevuld volgende week nog een keer flushen en dan de koelvloeistof er weer in.
olie vervangen voor 10W60 en een nieuw filtertje
zat weinig rommel in het oliesysteem gelukkig.
zo hierbij de fotos van afgelopen zaterdag bij Ruud Frederiks in Goes.
ik moest vroeg weg vanwege de lange rit van 3 uur,
06:45H vertrek.
![Afbeelding]()
Jo aan het vastzetten.
hij had er speciale kleren voor aangetrokken.
![Afbeelding]()
uitlaatgas afzuiginstallatie.
![Afbeelding]()
klaar om te rollen.
![Afbeelding]()
resultaat.
na wat sproeiers aanpassen en turbodrukslang reparatie.
er zit zeker nog veel meer in maar dan moet ik effe een andere IC monteren en een andere turbo.
![Afbeelding]()
ik moest vroeg weg vanwege de lange rit van 3 uur,
06:45H vertrek.
Jo aan het vastzetten.

hij had er speciale kleren voor aangetrokken.
uitlaatgas afzuiginstallatie.
klaar om te rollen.
resultaat.
na wat sproeiers aanpassen en turbodrukslang reparatie.
er zit zeker nog veel meer in maar dan moet ik effe een andere IC monteren en een andere turbo.
-
- Berichten: 2992
- Lid geworden op: za 16 jul 2005 15:49
- Locatie: Staphorst
- Contacteer:
Staan heel dik Mark die Turbo's 

Renault 19 1.8 16V Cabrio
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Koppel is niet verkeerd. 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
en dat met een hybride T2.
henk verbaasde zich zelfs er over dat er zoveel uitkwam.
zijn advies andere (grotere) turbo en grote fmic dan moet ie als een raket gaan.
moet ik alleen nog even uitvinden welke IC ik neem want ik wil absoluut mijn fase1 bumper zo origineel mogelijk houden.
welke heb jij trouwens Sieger was dat niet iets van Wiltec of zo?
die past er achter toch?
@ mark coupe ik ben eigenlijk nog steeds 13 inch fanaat want dit geeft lang zo spactaculair rijgedrag niet als met mijn 175-50-13 bandjes.
maar goed dit is ook mooi spul en het kwam op mijn pad vandaar.
nu kan ik kiezen wat ik er onder wil
henk verbaasde zich zelfs er over dat er zoveel uitkwam.
zijn advies andere (grotere) turbo en grote fmic dan moet ie als een raket gaan.
moet ik alleen nog even uitvinden welke IC ik neem want ik wil absoluut mijn fase1 bumper zo origineel mogelijk houden.
welke heb jij trouwens Sieger was dat niet iets van Wiltec of zo?
die past er achter toch?
@ mark coupe ik ben eigenlijk nog steeds 13 inch fanaat want dit geeft lang zo spactaculair rijgedrag niet als met mijn 175-50-13 bandjes.
maar goed dit is ook mooi spul en het kwam op mijn pad vandaar.
nu kan ik kiezen wat ik er onder wil

dat staat super die velgen onder de vijf. 

hahaha steefie
die reactie had ik kunnen verwachten van jou.
ik wilde gewoon eerst deze setup getest hebben en kijk daarna wel verder.
hobby he!

ik wilde gewoon eerst deze setup getest hebben en kijk daarna wel verder.
hobby he!
-
- Berichten: 1742
- Lid geworden op: di 29 mar 2005 14:42
- Locatie: Assen
- Contacteer:
http://www.multistrobe.nl/?menu=article ... ID=1962710
dez heb ik, alleen de nokjes onder iets afslijpen, en hij past in je bumper.
hoeveel verschil had je nu met Zuur?
dez heb ik, alleen de nokjes onder iets afslijpen, en hij past in je bumper.
hoeveel verschil had je nu met Zuur?
vind ze persoonlijk niet zo mooi onder een witte auto.heine hut schreef:dat staat super die velgen onder de vijf.
teveelsieger everts schreef:http://www.multistrobe.nl/?menu=article ... ID=1962710
dez heb ik, alleen de nokjes onder iets afslijpen, en hij past in je bumper.
hoeveel verschil had je nu met Zuur?

-
- Berichten: 1742
- Lid geworden op: di 29 mar 2005 14:42
- Locatie: Assen
- Contacteer:
die van mij komt ook bij wiltec vandaan, alleen kon de link niet zo snel vinden.
wiltec 89 euri
wiltec 89 euri
-
- Berichten: 1742
- Lid geworden op: di 29 mar 2005 14:42
- Locatie: Assen
- Contacteer:
ja zag ik ook al, maar het is 65 mm
zit verschil in aansluiting diameter
http://www.multistrobe.nl/?menu=article ... ID=1962710
http://shop.wiltec.info/product_info.ph ... --004.html
http://www.multistrobe.nl/?menu=article ... ID=1962710
http://shop.wiltec.info/product_info.ph ... --004.html
65mm rond heb jij
das wel groot niet?
das wel groot niet?
-
- Berichten: 1742
- Lid geworden op: di 29 mar 2005 14:42
- Locatie: Assen
- Contacteer:
zal het eens percies nameten, maar de orginele turbodrukslang van een gtt past er zo op.
dan ist 50 volgens mij uit mijn hoofd.
wat ik bekeken heb is de aansluiting van de inlaat en de compressor van de turbo ong 51 dus denk dat 50 wel het mooiste zou zijn...
echter al die aftermarket intercoolers hebben grotere aansluitingen
grtz
echter al die aftermarket intercoolers hebben grotere aansluitingen

grtz
ja hij loopt idd nu al super maar ik kwam er vandaag ook achter dat de slang die op de carb zit ook gescheurd was dus ik verloor nog steeds boost.
hahahahaha zit dus gewoon nog meer in.
hahahahaha zit dus gewoon nog meer in.
@ oldskool (ben je naam effe weer kwijt)
standaard bussen en zuigers nieuw maar afgedraaid 1mm voor lagere compr.
pipercams geslepen originele nokkenas 260 graden.
lancia dubbelle carb
alu IC met spal fan.
Hybride T2 Turbo
dat is alles.
ik ga nu voor een FMIC en een grotere turbo voor de laatste extra pk`s.
standaard bussen en zuigers nieuw maar afgedraaid 1mm voor lagere compr.
pipercams geslepen originele nokkenas 260 graden.
lancia dubbelle carb
alu IC met spal fan.
Hybride T2 Turbo
dat is alles.
ik ga nu voor een FMIC en een grotere turbo voor de laatste extra pk`s.