Hah.. geen van die kleurcodes heeft ie niet... wel deze Gris tungstène : 608. Maar het ging toch ook maar alleen om de carrosserie , heb hem nog staan om ooit een rsi blok in te bouwen voor de cross of circuit..
iemand enig idee hoe je het orginele spoilertje verwijdert van de achterklep zonder hem te slopen? En hoe je de achterklep demonteerd zonder de kabels door te knippen? kan nergens een stekker vinden.
stekker zit rechts in de C-stijl, vanuit onder de hoedenplank te bereiken. Beste ff de bekleding eraf halen, dan zit er net onder de gordelbevestiging een gat, waar dit achter hangt. Dan kun je de kabel naar boventoe eruit trekken... Succes!
Waar ik op zoek naar ben is het ''plastic plaatje'' waar de bougiekabels in vastzitten. Deze zit onder het afdekkapje met ''F16'' logo.
Weet iemand hier het ''bestelnr'' van??
het orginele spoilertje heeft als ik het goed heb 12 torx boutje waarmee die vast zit. Als je die boutjes los heb moet je hem voorzichtig van de klemmetje afklikken.
ronald clio schreef:Waar ik op zoek naar ben is het ''plastic plaatje'' waar de bougiekabels in vastzitten. Deze zit onder het afdekkapje met ''F16'' logo.
ronald clio schreef:Waar ik op zoek naar ben is het ''plastic plaatje'' waar de bougiekabels in vastzitten. Deze zit onder het afdekkapje met ''F16'' logo.
50 pleuro de velg, randen vernieuwen inclusief. Op die gouden speeds zit een soort plastic coating die er zeer slecht afgaat, daardoor moeten ze in een bad. Kwaliteit gegarandeerd door deze hersteller. Wel in belgië.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
velgenalsnieuw.nl straalt en poedercoat ze voor 180 euro. Ook schijnt er in zwolle een adresje te zijn wat hetzelfde doet voor 150 euro (per 4).
ik vermoed alleen dat poedercoaten geen optie is voor die gouden velgjes van jullie ivm kleurverschil?
ik heb ook nog 4 speedlines liggen, die gaat in het grijs (paar tinten donkerder) gepoedercoat worden zodra ik wat geld heb en mijn huidige bandjes op heb..