Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Chris schreef:Ik reed van de week ff door Den Bosch, maar als je ziet wat daar al leeg staat op de "autoboulevard"...
Dan ben ik toch benieuwd waar je geweest bent dan, volgens mij staat er hier niet veel leeg. Er zijn 2 "autoboulevards" in den Bosch, waar volgens mij alleen de Nissan (HDMG) al een paar jaar leeg staat.
Stapt Cees Huiden uit de zaak dan ?? Wie gaat het overnemen ?? MotorHuis die aan de overkant zit ?? (aangezien ze al Alfa & Fiat hebben)
Chris schreef:Ik reed van de week ff door Den Bosch, maar als je ziet wat daar al leeg staat op de "autoboulevard"...
Dan ben ik toch benieuwd waar je geweest bent dan, volgens mij staat er hier niet veel leeg. Er zijn 2 "autoboulevards" in den Bosch, waar volgens mij alleen de Nissan (HDMG) al een paar jaar leeg staat.
en ik ook, want volgens mij zit alles er nog gewoon
Ik bedoel de hoek waar Auto Braat zat. Ik weet niet of dat een van de boulevards is welke jullie bedoelen, maar het zag er in ieder geval troosteloos uit in die omgeving... Diverse panden leeg, te huur, te koop...
Het personeel is net voor kerst bij elkaar geroepen... Overigens heb ik er verder nog niets over gelezen...
Heb je het van horen zeggen Ivo?!
Over Boonstoppel Gouda heb ik ook al wat gehoord...
Ik reed van de week ff door Den Bosch, maar als je ziet wat daar al leeg staat op de "autoboulevard"...
Ik heb het uit een zeer betrouwbare bron..., schijnt dat de eigenaar er geen zin meer in had..., Boonstoppel hoorde ik idd ook, en als we toch bezig zijn schijnt er in Woerden ook weer onrust te zijn bij een autodealer....
Chris schreef:Ik bedoel de hoek waar Auto Braat zat. Ik weet niet of dat een van de boulevards is welke jullie bedoelen, maar het zag er in ieder geval troosteloos uit in die omgeving... Diverse panden leeg, te huur, te koop...
Lex, welke dealer?!
Die zat op de rietveldenweg volgens mij. In dat stukje is het idd een beetje rommelig met verschillende bedrijven (en sloop/bouw van het pand waar voorheen de kartbaan zat). ATU is daar sinds geopend meen ik.
Verder zijn alle grote bedrijven nog gewoon aanwezig in DB
Het personeel is net voor kerst bij elkaar geroepen... Overigens heb ik er verder nog niets over gelezen...
Heb je het van horen zeggen Ivo?!
Over Boonstoppel Gouda heb ik ook al wat gehoord...
Ik reed van de week ff door Den Bosch, maar als je ziet wat daar al leeg staat op de "autoboulevard"...
Ik heb het uit een zeer betrouwbare bron..., schijnt dat de eigenaar er geen zin meer in had..., Boonstoppel hoorde ik idd ook, en als we toch bezig zijn schijnt er in Woerden ook weer onrust te zijn bij een autodealer....
Wie........doe maar per PM. Ik denk dat ik het al weet
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92