Helaas in combinatie met een ander evenement
Eerste evenement is 1 mmaart op zandvoort
Alleen jammer dat ik niet mee kan doen.
Er is geen Pro Non Street klasse meer.
Heb ik godverdomme een auto waar ik prijzen mee kan pakken is de klasse er niet meer

Beste Time Attack rijder,
In 2009 keert Time Attack terug op de kalender. Het principe van Time Attack wordt namelijk geïntegreerd tijdens diverse evenementen:
- AutoMaxx Street Power (zondag 1 maart 2009, Circuit Park Zandvoort)
- Duitse Autosport Festival (zondag 29 maart 2009, TT Circuit Assen) !!Let op, alleen voor Duitse auto’s!!
- Japanse Autosport Festival (zondag 13 septenber 2009, TT Circuit Assen) !!Let op, alleen voor Japanse auto’s!!
Time Attack zal dus niet meer plaatsvinden als losstaand evenement, waardoor er enkele belangrijke veranderingen plaatsvinden. Door middel van deze email wil ik je graag uitleggen wat er precies veranderd, en vertellen we hoe je kunt aanmelden. Want Time Attack blijft natuurlijk een activiteit voor rijders zoals jij…
Snelste rondetijd
Uiteraard draait het bij Time Attack nog steeds om de snelste rondetijd. In twee klassen (Semi Pro Street en Pro Street) gaan straatauto’s de strijd met elkaar aan. Iedere klasse bestaat uit maximaal 20 deelnemers, die een half uur baantijd krijgen. In deze 30 minuten moet de snelste rondetijd neergezet worden. Dit principe wordt ook in de UK gebruikt. Je rijdt dus met meerdere deelnemers tegelijk op de baan.
Kosten
We nodigen je uit om deel te nemen aan Time Attack tijdens AutoMaxx Street Power. Per deelnemer vragen we een deelnemersfee van €50,-. Voor dit bedrag mag je meerijden, en ding je mee naar het prijzengeld. (inclusief twee relatiekaarten, deurschilden, pijlstickers voor het sleepoog, enzovoort) Voor de drie snelste rondetijden per klasse zijn er geldprijzen te winnen, maar het gaat vooral om de competitie.
Hoe kun je je aanmelden voor Time Attack?
Je kunt je inschrijven door, voor 8 februari 2009 een email te sturen naar brian@402events.com met de volgende standaard gegevens:
Naam:
Adres:
Postcode:
Bedrijfsnaam: (wanneer er voor een bedrijf gereden word)
GSM nummer:
Merk / type auto:
Aantal pk’s:
Circuit ervaring: JA/NEE
Racelicentie: JA/NEE
Klasse: Semi Pro Street / Pro Street*
* Maak een keuze uit:
- Semi Pro Street (coureur zonder circuitervaring, met een straatlegale auto)
- Pro Street (coureur met circuitervaring, met een straatlegale auto)