Tim's Ringracer - Clio 16V - Verkoop
-
ik handel dat wel af met geert. 

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
voor 600 zijn ze van jou
-
hij kwam van de week toch niet, was hem te koud, dus je kunt met mij handelen hoor tim
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
best 

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Ik was vanmiddag op het werk, werd ik gebeld door m'n zusje met een enorm lawaai op de achtergrond...
Alarm van de Clio was spontaan afgegaan en wou niet meer uit
Klotetroep, denk de accu bijna leeg ofzo. Dan willen die dingen toch nog wel eens afgaan? Naja, misschien die zooi er maar af halen
Alarm van de Clio was spontaan afgegaan en wou niet meer uit

Klotetroep, denk de accu bijna leeg ofzo. Dan willen die dingen toch nog wel eens afgaan? Naja, misschien die zooi er maar af halen

-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Wat moet je met alarm op dat ding, als ik terug ben van de wintersport maar eens kijken of ik dat spul er tussen uit kan halenTim_Coupe schreef:Ik was vanmiddag op het werk, werd ik gebeld door m'n zusje met een enorm lawaai op de achtergrond...
Alarm van de Clio was spontaan afgegaan en wou niet meer uit![]()

niemand gaat dat lijk jatten dus..
je bent gewoon jaloers op me willie assen 

Even wat anders, had al even zitten zoeken maar kon er niet echt iets over vinden.
Als ik m'n accu los haal gaat m'n alarm af. Wat is het truukje om te zorgen dat die niet af gaat? Zit momenteel op m'n werk dus kan niet kijken van welk merk het alarm is maar is er niet een bepaald truukje met op contact zetten en dan de accupolen er af te halen?
Kom maar op met die goede tips
Als ik m'n accu los haal gaat m'n alarm af. Wat is het truukje om te zorgen dat die niet af gaat? Zit momenteel op m'n werk dus kan niet kijken van welk merk het alarm is maar is er niet een bepaald truukje met op contact zetten en dan de accupolen er af te halen?
Kom maar op met die goede tips

Het alarm er eerst vanaf zetten?
Heb je er geen sleuteltje bij?
Heb je er geen sleuteltje bij?
Eerst van het alarm afzetten werkt niet, dat heb ik na m'n crash in Duitsland ook geprobeerd.
D'r zit er zo'n sleutelachtig ding bij alleen kan ik de "sensor" waar ik de sleutel tegen aan moet drukken nergens terug vinden in de auto.
D'r zit er zo'n sleutelachtig ding bij alleen kan ik de "sensor" waar ik de sleutel tegen aan moet drukken nergens terug vinden in de auto.
-
- Moderator
- Car: MB
Normaal kun je de accu gewoon losgooien als je hem net hebt ontgrendeld. Gaat hij loeien als je de accu los gooit heb je iig een sirene met noodstroom. Zoek deze eens (lijkt me niet zo moeilijk met die herrie). Soms zit daar de mogelijkheid om deze met een sleuteltje uit te zetten. Of je knikkert heel die sirene er voorlopig even uit 

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Zo gisteravond een feest gehad van m'n ouders waardoor ik vrij laat ik bed lag en niet thuis. Krijg ik vannacht om 4.30 telefoon van m'n ouders. Goh, waarom zouden die bellen... IEUWIEUWIEUWIEUWIEUWIEUWIEUWIEUWIEUWIEUWIEUWIEUWIEUWIEUWIEUWIEUWIEUWIEUWIEUW
IEUWIEUWIEUWIEUWIEUWIEUWIEUWIEUWIEUWIEUWIEUWIEUWIEUWIEUWIEUWIEUWIEUW zo op dat tijdstip
Ik die kant op maar wat een gezeik met dat alarm. Ben d´r nu mee bezig, eens kijken of het spul los wil
De buren zijn in ieder geval weer blij met me 
IEUWIEUWIEUWIEUWIEUWIEUWIEUWIEUWIEUWIEUWIEUWIEUWIEUWIEUWIEUWIEUWIEUW zo op dat tijdstip

Ik die kant op maar wat een gezeik met dat alarm. Ben d´r nu mee bezig, eens kijken of het spul los wil

Ja nogmaals bedankt
Heb nog geen tijd gehad om er mee aan de gang te gaan maar dat staat voor de komende weken in de planning net als een boel andere dingen. Auto gaat morgen of begin komende week naar de klus schuur en gaat er het een en ander aan gebeuren 
Ik zal wel een aantal foto's maken van als de stoel erin zit en hoe het gemonteerd zit

Ik zal wel een aantal foto's maken van als de stoel erin zit en hoe het gemonteerd zit

Even wat zaken besteld
- Deepdish stuur met naaf
- Veerpootbrug
- Goodridge stalen remleidingen
Auto voorzien van een nieuwe accu, nu hopen dat het gezeur met het alarm weg blijft en het alarm niet steeds af gaat.
Vanavond een start maken met de motor uit de auto halen, het interieur verder strippen en de rest van de upgrades te monteren! Genoeg te doen maar het is de bedoeling dat de vaart er wel een beetje in blijft, wil zsm weer naar de Ring met de Clio

- Deepdish stuur met naaf
- Veerpootbrug
- Goodridge stalen remleidingen
Auto voorzien van een nieuwe accu, nu hopen dat het gezeur met het alarm weg blijft en het alarm niet steeds af gaat.
Vanavond een start maken met de motor uit de auto halen, het interieur verder strippen en de rest van de upgrades te monteren! Genoeg te doen maar het is de bedoeling dat de vaart er wel een beetje in blijft, wil zsm weer naar de Ring met de Clio

-
In casablanca is dat heel normaal, midden in de nacht een autoalarm dat af gaat.Tim_Coupe schreef:Zo gisteravond een feest gehad van m'n ouders waardoor ik vrij laat ik bed lag en niet thuis. Krijg ik vannacht om 4.30 telefoon van m'n ouders. Goh, waarom zouden die bellen... IEUWIEUWIEUWIEUWIEUWIEUWIEUWIEUWIEUWIEUWIEUWIEUWIEUWIEUWIEUWIEUWIEUWIEUWIEUW
IEUWIEUWIEUWIEUWIEUWIEUWIEUWIEUWIEUWIEUWIEUWIEUWIEUWIEUWIEUWIEUWIEUW zo op dat tijdstip![]()
![]()
Ik die kant op maar wat een gezeik met dat alarm. Ben d´r nu mee bezig, eens kijken of het spul los wilDe buren zijn in ieder geval weer blij met me
En nog een keer.
en nog een keer
en nog..

Een wijs man
attendeerde me erop dat een oliekoeler voor hetgene wat ik met de auto doe wel verstandig is.
Nou was de olietemperatuur het afgelopen seizoen net iets aan de warme kant. Wat is nou verstandig om aan te schaffen?
http://www.biesheuvel.nl/shop/detail/6645
Zou dit voldoende zijn? 10 rijen en 135mm breed? Heb er ergens op het forum enige tijd wel wat over gelezen maar kon het niet meer terug vinden. De motor is standaard en mogelijk wordt hij gechipt, weet niet of het veel uitmaakt qua temperatuur maar ik vermeld het maar even

Nou was de olietemperatuur het afgelopen seizoen net iets aan de warme kant. Wat is nou verstandig om aan te schaffen?
http://www.biesheuvel.nl/shop/detail/6645
Zou dit voldoende zijn? 10 rijen en 135mm breed? Heb er ergens op het forum enige tijd wel wat over gelezen maar kon het niet meer terug vinden. De motor is standaard en mogelijk wordt hij gechipt, weet niet of het veel uitmaakt qua temperatuur maar ik vermeld het maar even

gooi er gewoon 10w60 in en dan maakt die 140 graden ook niks meer uit.
voor 10W60 moet je bij mij zijn 

ja dat klopt maar ja wat betaal je dan he?

klopt is ook een goeie olie.
Praten we nu over Castrol Floor?
Maar een oliekoeler is voor Tims circuitplannen toch wel handig hoor.
Op m'n GT had ik destijds een 13 rijen, das wel mooi formaat.
Al is 10 rijen misschien ook genoeg en past wat mooier achter de grille.
Es kijken waar Bart V. mee rijd.
Misschien kunnen we korting krijgen Tim, 2e halve prijs ofzo
Ik stel het nog ff uit omdat het nu toch winter is, maar in het voorjaar...
Maar een oliekoeler is voor Tims circuitplannen toch wel handig hoor.
Op m'n GT had ik destijds een 13 rijen, das wel mooi formaat.
Al is 10 rijen misschien ook genoeg en past wat mooier achter de grille.
Es kijken waar Bart V. mee rijd.
Misschien kunnen we korting krijgen Tim, 2e halve prijs ofzo

Ik stel het nog ff uit omdat het nu toch winter is, maar in het voorjaar...
op de rally clio zit ook een 10 breed maar heb niet echt het idee dat dit veel doet. olie wordt nog steeds dik 140 graden, we rijden wel met kroon 10w60