Wil je niet gamen tegen Haas, Chris, Simon en mij

Wachten op GT 5.......Ollie schreef:Iemand nog speltips voor de PS3?
*gloek*Ollie schreef:GT5 duurt tot dec 2009 zegt men...
Roy schreef:-Ray- schreef: online mario karten rules! zijn er hier geen mensen die dat ook doen?
klopt !Merijn schreef:Guitar Hero...Ollie schreef:Not my type of game..Alex Los schreef:Nu even een serieus antwoord: Socom ConfrontationOllie schreef:Iemand nog speltips voor de PS3?Is serieus lachen!
Dit was voor mij ook de reden om hem niet af te rekenen bij de Mediamarkt... Ik had teveel "twijfels"...Merijn schreef:Zijn er mensen die veel alleen zitten te spelen op een Wii? Ik kan me er weinig bij voorstellen namelijk... Leuk om met wat vrienden te doen, maar niet alleen.
tis inderdaad gelukt !leeroy schreef:ja ik heb die van mij aan een yamaha dolby set hangenen ik gebruik volgensmij die advanced scart kabel waar je aan de xbox zijde een digitale kabel voor je geluid bij kan zetten geluid is echt super als ik b.v gears of war 2 speel dan trillen de deuren in de sponningen
online mario karten is echt wel leuk hoor, wordt je superscherp van!Merijn schreef: Zijn er mensen die veel alleen zitten te spelen op een Wii? Ik kan me er weinig bij voorstellen namelijk... Leuk om met wat vrienden te doen, maar niet alleen.
euhChris schreef:@ Ray, neem je hem de volgende keer ff mee?!