Zijn er personen die interesse hebben? Zoja, plaats hier even een berichtje of PM met wat je precies wil en hoeveel

Interesselijst:
- Tim_Coupe
- Ronald 1916V
- Steven
- Mark 5T
-
Die heb je helemaal niet nodig, lambal!Tim_Coupe schreef:Dat is inderdaad erg jammer, die maat zou ik ook nodig hebben eigenlijk.
Dan gaan we een ander adres zoeken, kan morgen wel ff loeren voor 1 ergens in twente. Evt. kunnen er dan nog wat meerdere fora bij betrokken worden.Tim_Coupe schreef:Ja is misschien wel een goede, zal even het antwoord van die kerel afwachten.
Wat hij met de prijs kan doen weet ik niet exact maar of ik nou 5 setjes extra bestel terwijl er niks gebeurd met de prijs dan haal ik mezelf niet dat extra werk op de hals
Ah nee joh, die mensen rijden niet zo hard.. want de Ring is geen circuit tijdens Touristenfahrten..Steven schreef:Misschien moet je NBR.nl erbij betrekken?
hmm das ruk, ik heb de 7j versie, 195/50 krijg ik denk ik met die vebreding helemaal niet meer weg denk ikSteven schreef:Officieel in die prinstechnieklijst staat dat die 165-50's voor max 6J zijn en die stalen 19 velgen zijn uit m'n hoofd 6,5J, dus gaat net ws.
Edit: hmm die steelo's zijn in 6,5 en 7J geleverd zie ik net..
Ik heb ook nog een setje afgebeerde T-1Sjes om 15" wielen liggen die het nog wel prima doen.. zit alleen niet zoveel profiel meer op dus daar moet eerdaags R888 om.. jammer dat de T1-S niet meer leverbaar is.. die T1-R ben ik ook niet zo over te sprekenSteven schreef:Neem je zondag ff een krikje mee, kun je ff een rondje proberen met mijn afgebeerde T1-Sjes
Wel met Geerts Willy gereden maar toen nog niet op R1R, vind de prijs van R1R's wat aan de hoge kant, dan leg ik liever iets bij voor R888's.. voornamelijk de stuggere wang staat me wat meer aan en dat heeft de R1R nog nietSteven schreef:Kijk, volg de Arco
@Ronald, R1R ist niet? Jij hebt met Geerts Willy gereden zeker dan?