Maar gelukkig nu dus wel bij een liefhebber beland

Dan moet het nu maar een x goed gebeurenAndrews (supercinq) schreef:tja die oranje gtt
is een echt drama project..
is hier in de buurt al 2x rechtgetrokken
en opnieuw overgekotst..
schijnt niet veel meer te zijn i.i.g
Arco schreef:Je durft zo met die heftruck en 2 losse goten te balanceren ...
Weldat je het aandurft om 'm te strippen en beet te pakken.
Nee niet vochtig alleen te goor om aan te pakken.Arco schreef:Ook vochtig de mat of niet ???
Dan laat ik er 1 maken deze kan echt niet terug.Arco schreef:Ik zag het ja.... Vloerbedekking is volgens mij zwart en "hoogpolig". I.i.g. geen "kokosmat".
Kwestie van de hogedrukspuit erop. een zachte borstel met groene zeep en boenen. Van die zwarte vind jer niet zoveel meer in redelijk goede staat.
Bestellen kan vlgns mij ook nog. Kost wat centen, maar dan heb je wat.Marcel Tuinman schreef:Dan laat ik er 1 maken deze kan echt niet terug.Arco schreef:Ik zag het ja.... Vloerbedekking is volgens mij zwart en "hoogpolig". I.i.g. geen "kokosmat".
Kwestie van de hogedrukspuit erop. een zachte borstel met groene zeep en boenen. Van die zwarte vind jer niet zoveel meer in redelijk goede staat.
Ziet er mooi uit van binnen echt strak.Roy schreef:Is ook een "kokos", kun je dus gewoon in een wasstraat met de hogedrukspuit afspuiten.![]()
Dit is een zwarte mat. Alleen geleverd in de Blue sport.
[img]http://i182.photobucket.com/albums/x184 ... G_5992.jpg[/img]
Welke kleur Ik moet hem zwart hebben. anders laat ik deze gewoon bekleden.Merijn schreef:Ik heb nog een hagelnieuwe achterbank liggen (phase 2), mocht je geinteresseerd zijn.