Joeri's 19 16v-->verkocht
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Netjes. 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Dikke bak geworden! 

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
en toch mist er nog wat... 
Nee heel netjes zo Joeri!

Nee heel netjes zo Joeri!

fap fap fap.....
nondeju!!

hij staat op het bureaublad hoor
nondeju!!

hij staat op het bureaublad hoor

-
Netjes joeri!
heb je nu de achterspoiler verhoogd of lijkt dat zo?
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Car: megane 2
achteruitrijcamera.Roy schreef:Netjes.![]()
Wat is dat ronde ding onder je nummerplaat?
lijkt maar zo, komt misschien omdat de ruitenwisser op de achterklep ook weg isMartijn Kool schreef:Netjes joeri!
-
Dat is nog iets waar ik me ook aan loop te ergeren.
Misschien dat ik het zichtbare deel zwart spuit met hittebestendige verf, of ik ga opzoek naar een plattere/ovale einddemper.
Dat laatste is misschien het verstandigste, aangezien mn einddemper zo nu en dan de grond raakt. (rara hoe kan dat
)
Misschien dat ik het zichtbare deel zwart spuit met hittebestendige verf, of ik ga opzoek naar een plattere/ovale einddemper.
Dat laatste is misschien het verstandigste, aangezien mn einddemper zo nu en dan de grond raakt. (rara hoe kan dat

Dikke 19!!

Zekers een hele gave 19 16v geworden zeg!

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
-
Zie nu nogmaals die foto's en vraag me iets af,
volgens mij wordt het tijd voor camberbouten, want op de foto's ziet het eruit dat je een positief camber hebt?
volgens mij wordt het tijd voor camberbouten, want op de foto's ziet het eruit dat je een positief camber hebt?
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
inderdaad, dat kan nooit goed zijn voor de bandenslijtage/wegligging.
-
Ok, volgend probleem, op 1 of andere manier kom er water aan de binnenkant van de rubbers van mn achterste zijruitjes.
Met het gevolg dat het dus in de auto terecht komt.
Heb het rubber aan de onderkant al even los gehad en daar kwam redelijk wat water uit.
Is dit een bekend probleem? of ben ik 1 van de gelukkige die dit heeft?
Heb het rubber aan de onderkant al even los gehad en daar kwam redelijk wat water uit.
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Over het algemeen gaat het camber altijd de negatieve kant op als je 'm verlaagd, dat is niet echt storend voor de bandenslijtage als je 'm gebruikt waar ie voor gemaakt isMartijn Kool schreef:Zie nu nogmaals die foto's en vraag me iets af,
Maar dit oogt een beetje vreemd inderdaad, volgens mij hebben die KW sets toch een camberafstelling standaard ? zou er toch eens wat aan laten doen of het zooitje iets omhoog schroeven.. dit is niet echt veilig zo..

Agrees with above...
Zitten er sleufgaten in de veerpoten? Dat is de camberafstelling waar Ronald het over heeft.
Ik zou ff lekker langs de uitlijnboer kachelen en laten bijstellen. En anders toch aan de voorzijde ff een spacertje om wat meer ruimte te geven voor het camber.
Zitten er sleufgaten in de veerpoten? Dat is de camberafstelling waar Ronald het over heeft.
Ik zou ff lekker langs de uitlijnboer kachelen en laten bijstellen. En anders toch aan de voorzijde ff een spacertje om wat meer ruimte te geven voor het camber.
-
Volgens mij heeft ie vanaf het begin al een beetje zo gestaan.
Maar omdat ie nu zo laag staat moest ie eigenlijk nog iets meer om de veren niet te raken.
Maar idd, veilig is het niet, nu scheelt het wel dat ik er niet iedere dag mee naar mn werk moet, maar je hebt gelijk.
Denk dat k gelijk de achterkant ook wat omhoog gooi, anders komt ie weer teveel achterover te staan.
Maar omdat ie nu zo laag staat moest ie eigenlijk nog iets meer om de veren niet te raken.
Maar idd, veilig is het niet, nu scheelt het wel dat ik er niet iedere dag mee naar mn werk moet, maar je hebt gelijk.
Denk dat k gelijk de achterkant ook wat omhoog gooi, anders komt ie weer teveel achterover te staan.
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Voor hoever ik het weet hebben die KW sets gewoon camberafstelling met camberbouten dus die zijn gewoon afstelbaar op een juiste manier..Steven schreef:Agrees with above...
Als je niet weg komt met de ruimte dan moet het wel op te lossen zijn met een 5mm spacer o.i.d. dan kom je op dezelfde hoogte uit en omdat het wiel dan wel wat verder recht op komt heb je waarschijnlijk niet iets meer ruimte ook bovenaan

-
Er zitten vanvoor al spacers tussen, als ik er nog bredere tussen steek, dan lopen de banden aan tegen de zijschermen.
Maar hij gaat terug omhoog (voor en achter), dan heb ik wat meer ruimte en kan t camber ook wat fatsoenlijker gezet worden.
Ook omdat ie nu gespoten is geeft me eigenlijk nog meer een reden om alles heel te houden.
Maar hij gaat terug omhoog (voor en achter), dan heb ik wat meer ruimte en kan t camber ook wat fatsoenlijker gezet worden.
Ook omdat ie nu gespoten is geeft me eigenlijk nog meer een reden om alles heel te houden.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
de achterruitjes er niet scheef/te laag in gezet na het spuitwerk? zodat er van bovenaf water in kan lopen?joeri_16V schreef:Ok, volgend probleem, op 1 of andere manier kom er water aan de binnenkant van de rubbers van mn achterste zijruitjes.
Je snapt het niet, door het camber terug te draaien kanteld de bovenkant van het wiel naar binnen. Nu gaat dat niet vanwege je band en veerpoot, verbreed je nu naar 15-20mm dan kan die band weer naar de veerpoot gekanteld worden en zo wordt ie aan de bovenzijde niet breder.joeri_16V schreef:Er zitten vanvoor al spacers tussen, als ik er nog bredere tussen steek, dan lopen de banden aan tegen de zijschermen.
En dan heb je gewoon weer een normaal sturende 19, afgezien van misschien wat bumpsteerd door te ver verlagen, maar dan moet je wel fanatiek circuitrijden wil je dat opmerken.
-
Snap je wel hoorSteven schreef: Je snapt het niet, door het camber terug te draaien kanteld de bovenkant van het wiel naar binnen. Nu gaat dat niet vanwege je band en veerpoot, verbreed je nu naar 15-20mm dan kan die band weer naar de veerpoot gekanteld worden en zo wordt ie aan de bovenzijde niet breder.
En dan heb je gewoon weer een normaal sturende 19, afgezien van misschien wat bumpsteerd door te ver verlagen, maar dan moet je wel fanatiek circuitrijden wil je dat opmerken.
Maar hij gaat gewoon weer wat omhoog.
Als het van de week droog is haal ik de ramen er ff uit, dan kan ik t wat beter zien.Paul1916v schreef: de achterruitjes er niet scheef/te laag in gezet na het spuitwerk? zodat er van bovenaf water in kan lopen?
Heb je spatbordranden voor al is laten omrollen?joeri_16V schreef:Er zitten vanvoor al spacers tussen, als ik er nog bredere tussen steek, dan lopen de banden aan tegen de zijschermen.
Op wat voor ET waarde zit je nu voor, ET 18 moet met deze wiel/band combi makkelijk gaan (als de randen omgerold zijn dan)