hm neej voor de golf 5 van mn oom , rijd heerlijk zo`n ding gechiped en wel als je rustig in zn 3e versnelling rijd kun je hem nog laten spinnen als je gas vol intrapt
Danny van Duren schreef:zo net trug na een rit naar s`heerenberg
waar ik dit opgehaald heb
Heb je zn andere project-auto's nog bekeken?
Was daar 2 weken geleden om te kijken naar de big-brakes,
heeft serieuze plannen met die Audi maar ik zou toch liever 1 van de 850 T-5R willen hebben.
Danny van Duren schreef:zo net trug na een rit naar s`heerenberg
waar ik dit opgehaald heb
Heb je zn andere project-auto's nog bekeken?
Was daar 2 weken geleden om te kijken naar de big-brakes,
heeft serieuze plannen met die Audi maar ik zou toch liever 1 van de 850 T-5R willen hebben.
hm ben niet bij hem thuis geweest dus heb zn projecten niet gezien wel zijn zwarte 850 zag erook wel netjes uit
zo de steunringen voor schroefset worden gemaakt gedraaid
en verder vanavond een nieuwschroefsetje ophalen voor heel weinig
en dan kan ie morgen naar de grond
sieger everts schreef:ziet er goed uit danny , hopen dat alles goed past
Het zou moeten passen als ik morgen de steunringen heb. hopelijk zijn ze morgen klaar W
ant zondag ga ik weer naar een meetind hier in de buurt dus dan moet ie zo laag mogelijk
Verder morgen de shortshifter afstellen hij is al gemonteerd en merkte als dat ik hem niet in zn achteruit kreeg.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Tom schreef:Wordt eens tijd dat jij de rest van Nederland eens doorkruist dan.....
hmmz het is al een sport hier van de inrit te komen ;p en dan het dorp uit ook
en een dorpje verder hier kan ik niet door reed de uitlaat daar al voor het schroefset continu kapot
Tim_Coupe schreef:Inderdaad, geen probleem dus. Wel zuur als je een bak geld uitgeeft als je een vaste verlaging hebt die net te laag is om goed rijdbaar te zijn.
Maar we wachten de foto's wel af als je schroeffie, schroeffie gedaan hebt
dadelijk gaat ie weer schroefie schroefie 1cm omhoog want heb hem maar 2cm verder laten zakken met dit schroefset en moet toch wel verschil kunnen zien