ACT: Clio Williams
-
Reinier (Canonballman) heeft dit bij m'n vorige Williams gedaan en het resultaat beviel me goed. 

LotuzClioWilliams schreef:Reinier (Canonballman) heeft dit bij m'n vorige Williams gedaan en het resultaat beviel me goed.

-
- Contacteer:
LotuzClioWilliams schreef:Maar natuurlijk: http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=27083
Netjes!
Ik wil ook van die vloermatten hebben

-
Die matten kun je waarschijnlijk via Ebay wel kopen.
als jij ze nog kan vinden mag je ook een setje voor mij bestellen 

-
-
LotuzClioWilliams schreef:http://shop.ebay.de/items/?_nkw=Clio+Wi ... m270.l1313

Zo'n 3 mnd geleden stonden ze er niet meer op en e-mail naar de verkoper bracht nul op het rekest. Fak, ik had gewoon moeten wachten. Nu zit met die k-matjes van de groepskoop voor 3x zoveel...
ook mooi, maar voor dat prijsverschil...

die matten van ebay zijn inderdaad een stuk beter kwa kwaliteit. Ik baal nu ook wel een beetje van de groeps inkoop.
-
GERESERVEERDMerijn schreef:Whaha... Zo kan ik het ook. Gewoon een kale plaat aluminium vouwen en er een sticker opplakken in cursief lettertype.
Dus Merijn, tijd om in dit gat in de markt te duiken.

Hier had ik bij mijn 16v ook last van. Na het verversen van de bakolie en er een geartreathment bij te hebben gegooid was het probleem wegPascal's Williams schreef:Hallo,
Mijn Williams heeft na een lange rit (meer dan 80 km) problemen om goed achteruit te schakelen. De versnelling gaat er moeilijk en met veel geluid in. (net of het koppelingspedaal niet is ingetrapt)
Bij kortere ritten gaat het wel goed!
Weet iemand wat dit kan zijn, kan het aan de versnellingsbakolie liggen?
O...ja dit is tie!

Eerst naar de N, koppeling los, koppeling in, twee tellen wachten, dan naar de R. Wil vaak nog wat schelen.Remon-CL10 schreef:Hier had ik bij mijn 16v ook last van. Na het verversen van de bakolie en er een geartreathment bij te hebben gegooid was het probleem wegPascal's Williams schreef:Hallo,
Mijn Williams heeft na een lange rit (meer dan 80 km) problemen om goed achteruit te schakelen. De versnelling gaat er moeilijk en met veel geluid in. (net of het koppelingspedaal niet is ingetrapt)
O...ja dit is tie!
-
- Moderator
- Car: Megane
-
Even eeeeeh kijken eeeeeh... 

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
bij mijn 19 moest ik em eerst in zn 3 duwen, dan naar achteruit.. dan had ik geen last van gekraak, anders wel.. raar maar waarRiël Notermans schreef:Eerst naar de N, koppeling los, koppeling in, twee tellen wachten, dan naar de R. Wil vaak nog wat schelen.Remon-CL10 schreef:Hier had ik bij mijn 16v ook last van. Na het verversen van de bakolie en er een geartreathment bij te hebben gegooid was het probleem wegPascal's Williams schreef:Hallo,
O...ja dit is tie!

-
Ja, leuk filmpje. Erg mooie Williams ook. Maakt een betere indruk dan in het AutoVisie artikel. 

-
Mooi proffesioneel filmpje geworden!!
Erg leuk om te zien, bedankt Chris!

Erg leuk om te zien, bedankt Chris!
-
beetje saai filmpje, imo. En hoe irritant, halverwege een zin VROAM en weer verder met de zin.
verder uiteraard wel een g@il exemplaar!!
verder uiteraard wel een g@il exemplaar!!

-
Dat is gedaan om de eeeeh weg te editen.GeniustheGzA schreef:En hoe irritant, halverwege een zin VROAM en weer verder met de zin.

Het had wat dieper op de unieke eigenschappen van de Williams in mogen gaan, maar ach... Toch een leuk filmpje.

meer williamsen verkocht dan 16v's? dat is nieuw voor mij.
-
tuurlijk, die williams is gewoon een massaproduct
, niks collectors aan 

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
wat zeuren wij dan? De 16V, dát is dus de speciale uitvoering! De williams maar een 13 in een dozijn ClioGeert schreef:meer williamsen verkocht dan 16v's? dat is nieuw voor mij.

dr zijn ongeveel 10.000 williamsen gemaakt, dat betekend dat er minder dan 10.000 16v's verkocht zijn. Dat geloof ik niet.
-
Misschien zijn er vanaf de zomer van 1993 meer Willies dan 16v's verkocht, maar je zou toch denken dat er in de jaren daarvoor toch aardig wat 16v's verkocht moeten zijn. De verkoopsites stikken er altijd van.
Zo'n GrandPrix is eigenlijk best uniek he, met z'n 500 stuks 

-
zo bijzonder is het allemaal niet hoor.
whoehoe een grandprix..
ik snap de commotie even niet

- Daan2D
- Car: M2GTRS + R25 + C3RS
is de willie niet gemaakt omdat renault williams f1 team in 1992 wereldkampioen is geworden?
Ik denk niet dat er meer willie's dan 16v zijn gemaakt na 1993, overigens de helft wat op de verkoop site's staan is import
wel leuk dat ze er een filmpje van maken voor op de autoweek site
Ik denk niet dat er meer willie's dan 16v zijn gemaakt na 1993, overigens de helft wat op de verkoop site's staan is import

wel leuk dat ze er een filmpje van maken voor op de autoweek site