LotuzClioWilliams schreef:De verkoper zei dat hij morgen binnen moet zijn, maar ik herinnerde me ook dat anderen er lang op hebben moeten wachten, dus vandaar dat ik "met een beetje mazzel" zei.
Misschien bedoelde hij morgen over 2 maanden
Maar dat is inderdaad wel vrij prijzig voor een pookknop...De mijne is ook al wat aan het afslijten
LotuzClioWilliams schreef:De verkoper zei dat hij morgen binnen moet zijn, maar ik herinnerde me ook dat anderen er lang op hebben moeten wachten, dus vandaar dat ik "met een beetje mazzel" zei.
Misschien bedoelde hij morgen over 2 maanden
Maar dat is inderdaad wel vrij prijzig voor een pookknop...De mijne is ook al wat aan het afslijten
Vorig jaar had ik em binnen 1 week binnen, maar ja.... het blijft Frans.
Prijs was toen ook nog een stukje goedkoper trouwens.
een koelradiateur die in 2 jaar van 140 naar 240 gaat ....
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Sommige dingen zijn nog wel te krijgen zoals die pookknop, deurpanelen bijvoorbeeld niet meer. Wielen en naafdopjes zijn ook nog te verkrijgen. Tellerbakken weet ik zo 1-2-3 niet. Originele fase 2 mistlichten is ook lastig, maar is via andere kanalen wel aan te komen. Andere delen zoals een vloermat of stoelen/banken begint echt op te raken.
Het voelt nu nog wat cheap aan (en dat is 'ie dus niet!), maar op de oude pookknop zitten ook nog wat van die doffe plekjes, dus het zal wel moeten slijten.
Net het blauwe plaatje uit de oude pookknop gehaald. Als het nieuwe plaatje dezelfde vorm heeft (weet iemand dat?), dan ga ik die in de oude pookknop zetten.
Heeft natuurlijk jarenlang in een magazijn liggen luieren en wordt nu ineens regelmatig bij z'n kladden gegrepen. Tja, daar zou ik me ook niet happy bij voelen.
LotuzClioWilliams schreef:Net het blauwe plaatje uit de oude pookknop gehaald. Als het nieuwe plaatje dezelfde vorm heeft (weet iemand dat?), dan ga ik die in de oude pookknop zetten.
Zo gezegd, zo gedaan.
Tom schreef:Bij die nieuwe zit dat plaatje waarschijnlijk wel goed vast
Ik hoop toch echt dat m'n zoektocht met deze Williams over is. Eén wagen per jaar gemiddeld vind ik toch ook belachelijk, eerlijk gezegd. Maar opvallend is dat m'n vorige Williams ook het langst is gebleven, dus dat geeft hoop voor deze.