
als je ze uit elkaar hebt liggen
knal er dan gelijk nieuwe lagers tussen.
kost de wereld niet
en het rijdt weer een stuk beter.
post ff een foto van je veerpoot in uitgebouwde toestand
en je weet snel genoeg of er iets mist
t is ff rommelen om hm voor het gat te krijgen.,Freaky schreef:Nou
dat van die witte op de bs zetten gaat ook neit werken want dat is ook phase1
Dus nu moet ik ergens phase2 schotels zien te vinden maar die zijn schaars heb ik gehoord
maar goed nu effe een vraag
waar je de remklauwen voor vast is dat special schroefdraad ofzo ?
want ik er geen bout makkelijk in
Maar da motorblok hangt er alweer in dus dat gaat lekker
Freaky schreef:Nou
dat van die witte op de bs zetten gaat ook neit werken want dat is ook phase1
Dus nu moet ik ergens phase2 schotels zien te vinden maar die zijn schaars heb ik gehoord
roggel die ff bij de dealer! das idd ander draad!Freaky schreef:Ik bedoel de bouten waar je de remklauwen mee vast zet
ja die witte is een phase 1
maar die die blauwe body is phase 2
of maakt dat geen hol uit ? want ik dacht dat niet kon
Steven schreef:Daar zou ik lekker een M5 boutje doorheen trekken met een nylock moertje, die pennentjes zijn zo irritant om eruit te rammen