jooo peepz ,
we zijn met de twingo aangekomen bij het omtoveren van het interieur .
me vrouwtje wil heel graag af van het opbergvak aan de bijrijders kant . affin , ben me er in gaan verdiepen maar de dashboards van de 2e type met dashboard kastjes, zit na mijn weten de zekering rek niet direct onder het stuur maar er links naast . klopt dat ??? zoja is het mogelijk om de zekering rek te verplaatsen naar links ???
zoiets zoeken wij dus maar ken t allemaal ???
[img]http://www.autoweek.nl/images/480/b/c25 ... a615cb.jpg[/img]
Dashboard twingo mk2 passend in mk1 ???
-
- Berichten: 30
- Lid geworden op: di 26 sep 2006 16:18
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Laatst gewijzigd door Purple Illusion op di 19 aug 2008 19:47, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 3702
- Lid geworden op: ma 7 jan 2002 0:00
- Car: Talisman sedan
- Locatie: St. Annaland
- Contacteer:
Kun je er van polyester geen houder voor een schermpje in maken? 

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
Past allemaalPurple Illusion schreef:jooo peepz ,
we zijn met de twingo aangekomen bij het omtoveren van het interieur .
me vrouwtje wil heel graag af van het opbergvak aan de bijrijders kant . affin , ben me er in gaan verdiepen maar de dashboards van de 2e type met dashboard kastjes, zit na mijn weten de zekering rek niet direct onder het stuur maar er links naast . klopt dat ??? zoja is het mogelijk om de zekering rek te verplaatsen naar links ???
zoiets zoeken wij dus maar ken t allemaal ???

Dashboard kun je zonder problemen overzetten.
De enige "problemen" zijn:
* Kapjes rondom het stuur hebben andere bevestigingspunten
* Kapje onder het stuur is bij een nieuw type dicht, waar je bij het oude type een klepje hebt zitten voor de zekeringen.
* Aan de bestuurderskant zit vaak een airbag, dat klepje is dus vaak stuk, ik had een dash waarvan de airbag geklapt was, het klepje heb ik er heel afgekregen en gewoon op vastgekit...
Hou er ook rekening mee dat je bij het nieuwe dashboard de plastic aanvoerleidingen voor de luchtroosters erbij neemt, die zijn van een ander type.
Ik had overigens het dichte klepje gewoon onder het stuur zitten en de zekeringkast niet verplaatst

Dat was het zo ongeveer wel

Succes!
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Berichten: 30
- Lid geworden op: di 26 sep 2006 16:18
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
dus je ken de zekering rek makkelijk afsluiten met de afdek kappen van het dashboard ??? dan moet t geen probleem zijn .
dat verhaal van die aanvoer leidingen heb ik al es meegemaakt in een fiat punto . hadden de dash terug ingebouwd , maar kregen geen lucht uit de blowers haha .
bedankt voor de info , ben hiermee best opgelucht denk ik
dat verhaal van die aanvoer leidingen heb ik al es meegemaakt in een fiat punto . hadden de dash terug ingebouwd , maar kregen geen lucht uit de blowers haha .
bedankt voor de info , ben hiermee best opgelucht denk ik

was er ook niks met dat controlelampjespaneel?
t zit allemaal ver weg, maar k meen me daar zo iets van te herinneren . .
t zit allemaal ver weg, maar k meen me daar zo iets van te herinneren . .
Helemaal goed 
Controlelampjespaneel (mooi voor scrabble) van een nieuw type is breder dan het oude type.
Stekkers passen niet, dus draden aanpassen is een vereiste

Controlelampjespaneel (mooi voor scrabble) van een nieuw type is breder dan het oude type.
Stekkers passen niet, dus draden aanpassen is een vereiste

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T