R5 GTT k-tec
-
- Car: GTT
tja is nog steeds twijfel, ben zo bang dat ik spijt krijg, maarkan het ding eigenlijk nu niet zien,-PAZ- schreef:En gaat ie nu nog de verkoop in of wat waren de plannen?

-
dat ik er even niet tegen kan om de GTE te zien staanMrtn schreef:??Danny van Duren schreef:maarkan het ding eigenlijk nu niet zien,-PAZ- schreef:En gaat ie nu nog de verkoop in of wat waren de plannen?
-
neej niet om de spiegels de nieuwe hoop ik snel te ontvangenMrtn schreef:waarom niet? vanwege die spiegel?

-
zo de nieuwe cupspiegels komen eraan las ik net
vanavond nog een setje xenon gemonteerd 8000K
geeft erg net licht

vanavond nog een setje xenon gemonteerd 8000K
geeft erg net licht

Ga je hem toch nog houden dan?? Lijkt me niet dat je nog geld steekt in een auto die je toch wilt verkopen. En xenon ik wil ook niet anders meer, heb Bi-Xenon op de gtt en xenon set voor mijn motor staat ook in bestelling 

R5GTT. Drive it like you stole it
-
mwa voor bepaald bedrag gaat ie weg maar tot dan hou ik hem toch maar krijg anders spijt ben ik bang-PAZ- schreef:Ga je hem toch nog houden dan?? Lijkt me niet dat je nog geld steekt in een auto die je toch wilt verkopen. En xenon ik wil ook niet anders meer, heb Bi-Xenon op de gtt en xenon set voor mijn motor staat ook in bestelling

-
vanmiddag om half5 gaat de bel staat TNT voor de deur met een pakketje met daarop staat mattig
en jawel hoor daar zaten de cupjes in
gelijk de m3 spiegels eraf en cupjes erop, alleen moeten ze wel snel keertje in kleur gespoten worden.
Is heel ander gezicht nu, nu ze erop zitten twijfel ik wat ik het mooiste vond
, al kijkt dit ook erg dik 

en jawel hoor daar zaten de cupjes in

Is heel ander gezicht nu, nu ze erop zitten twijfel ik wat ik het mooiste vond

-
die komen morgen, dan worden er dernk toch wel foto`s gemaakt op de franse dag in ossDnns schreef:???

Rob overigens bedankt voor de Spiegels

-
heb nog geen foto`s van de spiegels want die was k van plan op de franse dag in oss te maken, maar omdat ik die meeting niks vond ben ik weer heel snel vertrokken 

En toen soms verdwaald in Aalten?Danny van Duren schreef:heb nog geen foto`s van de spiegels want die was k van plan op de franse dag in oss te maken, maar omdat ik die meeting niks vond ben ik weer heel snel vertrokken
Alpine GTA V6 Turbo Rood '86
Renault Rodeo 6 '77
Renault Rodeo 6 '77
-
neej hoor had daar ook nog een afspraak, heb jou niet gezien overigens, wel klote drempels daar zegAlpine schreef:En toen soms verdwaald in Aalten?Danny van Duren schreef:heb nog geen foto`s van de spiegels want die was k van plan op de franse dag in oss te maken, maar omdat ik die meeting niks vond ben ik weer heel snel vertrokken

misschien dat ik er zaterdag weer effe ben
-
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... C00468.JPG[/img]Dnns schreef:???
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... C00469.JPG[/img]

-
weet iemand een adresje o kan iemand uitlaatflensen maken i
k heb 2 uitlaatflensen nodig om mijn downpipe met de voorpijp te verbinden.
Dit is nu gedaan doormiddel van een vw uitlaatmof maar die schiet telkens los als de uitlaat een drempel raakt. En dat ben ik zat
k heb 2 uitlaatflensen nodig om mijn downpipe met de voorpijp te verbinden.
Dit is nu gedaan doormiddel van een vw uitlaatmof maar die schiet telkens los als de uitlaat een drempel raakt. En dat ben ik zat
-
- Contacteer:
Brezan of lasaulec hebben ze wel
suc6..
suc6..
-
heb liever rvs ivm rvs uitlaatsysteemsieger everts schreef:Brezan of lasaulec hebben ze wel
suc6..
en moet mijn downpipe eigenlijk ook aangepast hebben
want die knalt nogal eens over de weg en is elke keer weerschrikken, maar zal morgen eens kijken op het werk want dan zal dat wel van bosal ook leverbaar zijn.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Anders even naar EPS, maken ze het op maat terwijl je wachtDanny van Duren schreef:heb liever rvs ivm rvs uitlaatsysteemsieger everts schreef:Brezan of lasaulec hebben ze wel
suc6..
want die knalt nogal eens over de weg en is elke keer weerschrikken, maar zal morgen eens kijken op het werk want dan zal dat wel van bosal ook leverbaar zijn.

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
daar zat ik al aan te denken aangezien de uitlaat ook nog verder aangepast zal gaan worden in de winter, als de nieuwe achterbumper eronder gaat :)en hopelijk de est van de veranderingen gaan gebeurenLuco/Alpine-racer schreef:Anders even naar EPS, maken ze het op maat terwijl je wachtDanny van Duren schreef:heb liever rvs ivm rvs uitlaatsysteemsieger everts schreef:Brezan of lasaulec hebben ze wel
suc6..

-
Even vraagje kan ik een normale dumpvalve monteren of geeft dit problemen want vind dat orginele ding niet echt klinken.
Verder een updatje over 2 weken worden de spiegels gespoten en word het schroefsetje gepast als alles meezit en kan ie
-120
als past tenminste.
En verder aankomende zondag gaat de GT mee op vakantie en moet ie eraan gaan geloven,
en word de trekhaak weer gebruikt
de caravan gaat erachter 
Verder een updatje over 2 weken worden de spiegels gespoten en word het schroefsetje gepast als alles meezit en kan ie
-120

En verder aankomende zondag gaat de GT mee op vakantie en moet ie eraan gaan geloven,
en word de trekhaak weer gebruikt

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Caravan achter de GTE-T ??? 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Contacteer:
Ja kan gebruikt worden.
-
jepArco schreef:Caravan achter de GTE-T ???

-
ja maar die kip heeft er maar 30m achter gehangen die was te grootFerdy schreef:daar waren toch al foto's van dacht ik ?
maar mn ouders hebben een eriba puck gekocht voor achter hun Renault 4cv dus als die dat kan trekken ka de GT het zeker
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Ohw... Dat moet wel lukken ja. 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
-
tja echt niks groots er achter hangen ben niet gek, ofjaArco schreef:Ohw... Dat moet wel lukken ja.

-
kan ik die op de plaats van orginele plaatsen of moet dat vlak voor de gasklep?sieger everts schreef:Ja kan gebruikt worden.
en nog een vraagje, ik heb pas alles orgineel aangesloten en de boostregelaar van forge ertussen uitgehaald, maar hoe moet die ook alweer ertussen gemonteerd worden?
-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
wel efkes spierballen tonen he en de grossglockner over!Danny van Duren schreef:Even vraagje kan ik een normale dumpvalve monteren of geeft dit problemen want vind dat orginele ding niet echt klinken.
-120als past tenminste.
en word de trekhaak weer gebruiktde caravan gaat erachter

Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
-
mwa dat is geen optie wel de gt thuis laten is een optie en de gtx mee maarja met mooi weer wil ik ook beetje duur limburg en belgie kunnen toerenTom schreef:Ik moet meteen aan dat filpmje denken van die 5 die achter de berg afkomt met rokkende banden![]()
En nu serieus, laat die caravan thuis man.