Hey,
Ik heb ff een vraagje.
Ik wil een r19 16v gaan kopen maar nou hoor ik dat er erg veel problemen zijn met het ABS.
Meeste zeggen eruit halen en een gewoon systheem terug zetten.
Nu mijn vraag, iemand enig idee wat dat gaat kosten en is er iemand die dit tegen redelijke vergoeding voor mij wil doen.
Ben zelf niet zo een techneut nl.
Ik hoor het graag.
Mike
remmerij
Don't fix it if it ain't broken ?
-
Als het abs systeem het nog goed doet gewoon laten zitten.
Zijn er wel wat probleempjes mee dan zou ik het om laten bouwen naar een normaal systeem.
Zijn er wel wat probleempjes mee dan zou ik het om laten bouwen naar een normaal systeem.
Nou laat ik het zo zeggen,
het abs lampje blijft branden en volgens diegene waar ik hem van wil kopen is het de abs sensor.
hij is er mee langs de garage geweest en die hebben hem doorgemeten.
trouwens ook een duur grappie zo een sensor zeg, inclusief montage 185 euries pffffff
mike
het abs lampje blijft branden en volgens diegene waar ik hem van wil kopen is het de abs sensor.
hij is er mee langs de garage geweest en die hebben hem doorgemeten.
trouwens ook een duur grappie zo een sensor zeg, inclusief montage 185 euries pffffff
mike
Als er alleen een oranje lampje brand, is het inderdaad meestal een sensor. Als er (af en toe) ook een rood lampje gaat branden is er meer aan de hand. Let ook even op het geluid van de pomp. Als je het contact aan zet mag je hem wel horen, maar hij mag niet verschrikkelijk luidruchtig ratelen.
Is inderdaad APK afkeur. En als er ABS aanwezig is op de auto MOET het lampje aangaan als de auto op contact staat, en uit gaan als de motor loopt. Lampje eruit halen werkt dus niet voor de APK. Lampje doorlussen op het dynamo, of oliedruk lampje werkt wel